13♡A

465 30 2
                                    

Rozeběhl jsem se k ní, vzal ji za ruku a.....

Anne's view:
Jako by ta chvíle byla nekonečná. Slzy vzteku se proměnily na šťastné, všechno hned bylo zářivější. Jeho hebké rty mi zanechávali na rtech horké otisky.

Martinus's view:
Její rty chutnaly po čerstvých jahodách. Chytl jsem jí za boky. Neodolal jsem. Nešlo to jinak. Ruce si obmotala kolem mého krku. Cítil jsem se jak v ohni. To štěstí, to napětí... Nešlo to ovládat. Každý její dotek, každý její pohyb ve mě vzbuzoval adrenalin. Prohrábla mi blonďaté vlasy a to už jsem opravdu nevydržel. Namáčkl jsem jí na zeď toho domu. Asi jsme do sebe hodně zamilování, když po sobě vyjíždíme už po prvním polibku. Každá sekunda, každý okamžik strávený v polibku s ní byl jako nejlepší...NEJLEPŠÍ. Kousl jsem jí do spodního rtu. Vyhoupl jsem si jí do pasu a pohrával si s jejími vlasy. ,,Nejsladší rty..", pomyslel jsem si. Ach...kéž by tato chvíle nikdy neskončila. Rty se odtáhla od mých, ale stále jsme u sebe byli blízko. Dala mi pusu na nos. ,, Miluju tě Martinusi Gunnarsene", řekla a mně se rozzářily zorničky jako nikdy. ,, Miluju tě Anne future Gunnarsen", řekl jsem a znovu si ji vtáhl do polibku, který netrval nejmenší chvíli.

Marcus's view:
,, Nepřijde ti..Že se nevrací nějak dlouho?"tázal jsem se Klárky. Ta jen kývla na souhlas. ,,Co se děje?"zeptal jsem se. ,, Já jen..došla čokoláda", začala dělat, že brečí a pak se rozesmála. ,, Hm a kdo ji asi snědl?"smál jsem se. ,, No ehm...",řekla.

,, Hey Macu? Chceš spršku?", řekla Klárka a než jsem stačil zareagovat měl jsem na hlavě vylitou skleničku s vodou. ,, No ehm.. Byt tebou... bych radši zdrhal", řekl jsem a začal utíkat za Klárkou. Utekla do koupelny. ,,Otevři ty dveře!"
Zatáhl jsem za kliku a spadl na zem, jelikož jsem nečekal, že ta jedna odemkne dveře. Smála se mi. ,, Jo tak ty se mi směješ jo? To si zaslouží potrestání", zamkl jsem dveře od koupelny, aby to vypadalo strašidelněji. Čím blíž jsem k ní šel tím víc couvala. Chytl jsem jí za bradu a ukazováčkem jsem jí lehce přejel po růžových rtech. V tu chvíli jako by nám obou přeskočilo. Zatáhla mě za tričko a natiskla si mě na sebe. Dravě mě políbila a já se cítil jako smyslů zbavený. Olízl jsem jí spodní ret a tím ji dal znamení, aby pootevřela ústa. Což také udělala. Rukou jsem zajel pod její tričko a stiskl ji pas. Sykla bolesti, ale nepřestávala. Šli jsme do sprchového koutu. Stále přilepení na sobě. Sundal jsem jí tu nepotřebnou věc jménem tričko. Každý polibek, který jsem jí zanechával na jejím krku ve mě vzbuzoval ještě větší chuť. Namáčkli jsme se na kohoutek od sprchy a tím jsme na sebe pustili vodu.

Klárka's view:
Už jsem to nevydržela. Strhla jsem z něho to tričko co nejrychleji jsem mohla. Svlékla jsem se celá jako první. Mac si mě chvíli prohlížel a pak jen řekl: ,, Nejdokonalejší."
Na poslední řadu přišel on. Sundal si boxerky a tam na mě čekalo nemalé stvoření. Pousmála jsem se, ale začala jsem se bát. ,, Bud v pohodě Kláry nic to nebude... Pokud nechceš tak nemusí..." ,, Ale já chci Macu... já to chci.... Chci tebe." Usmál se a začal opět rozdávat polibky po mém nahém těle.

Too Important | FF-Marcus&MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat