1. BÖLÜM "GERÇEK DOST!"

27 4 1
                                    

Sabah uyandığımda evdeki sessizlik dikkatimi çekti. Ağır adımlarla merdivenleri inerken bir tıkırtı duydum. Kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı bile. Parmak uçlarımda ilerlemeye başladım. Nefes alışlarım hızlanıyordu,korkuyordum. Ve onu görünce rahatladım.

En iyi arkadaşımı -BEREN- i

İçimde tuttuğum nefesimi yavaşça dışarı bıraktım rahatlamıştım. Ama aklımda bir soru vardı*BEREN BURAYA NASIL GİRDİ?*

Bir an yüz ifademden bir şaşkınlık geçti. Beren beni görür görmez küçük bir sevinç çığlığı attı ve koşarak kollarını boynuma doladı. Bende biraz olayın şokunu atlatmıştım. Bende onun yüzüne bakıp gülümsedim ve ardından bende kollarımı onun boynuna doladım ve nazikçe yanağını ısırdım.

Beren mutluydu ama yanağını ısırdığımda oda benim yanağımı ısırmıştı. Ve itiraf etmeliyim ki biraz acımıştı. Eğlenerek kıkırdadık ve salonun ortasındaki geniş koltuğa kendimizi sertçe bıraktık.

Berene döndüm "çok özlettin kızım ya gözüm yollarda kaldı bidaha o şehirden dönmezsin sandım."

Beren eğlenerek "saçmalama Büşra tabiki geleceğim senin gibi birini ne demek İzmir'de ABD de bile bulamam."

Gür bir kahkaha attım "beni bu kadar
sevdiğini bilmek güzel kanka."

Masum masum gülümsedi "tabii ne sandın."

AMA BEN CİDDEN SEVİYORUM BU KIZI :)))

Aklıma gelmişken "sen nasıl eve girdin kanka ya kapı kilitli artı evde kimse yok?"
Sinsi sinsi baktı "belkide üstün yeteneklere sahibimdir kanka"
onu gıdıklamaya başladım "hadi oradan anlat hadi"
Kahkahalarının arasından konuşuyordu "tamam tamam. Anahtarları babandan aldım"

Gülümsemem anında yüzümden silindi "hım öylemi? Tamam."
Beren endişeyle baktı "bir sorunmu var Büşra?"

-EVET BU GÜNLERDE BABAMLA İYİ GEÇİNEMİYORDUM HATTA ONDAN NEFRET BİLE EDİYORUM DİYEBİLİRİM-

Buruk bir gülümsemeyle baktım "babamla pek iyi anlaştığımı söyleyemem de."

-BEREN ÇOCUKLUK ARKADAŞIMDI BENİ ANINDA ANLADI VE ONAYLARCASINA BAŞINI SALLADI-

"Adına cidden üzülüyorum" dedi usulca.
"Saçmalama mutluyum ben" dedim ve ona sıkıca sarıldım oda aynını bana yaptı ve sımsıkı sarıldı...

-EVET BEREN KESİNLİKLE GERÇEK BİR DOSTTU- <3 <3 <3

Benim Aşk Hayatım !.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin