Dün gece Berenle saat 2'de yatmıştık buna rağmen sabah okul için hazırlandığımızda çok enerjiktim.
Beren artık benimle kalıyordu Ankara'ya 1 haftalığına halasının yanına gitmişti.Okulun ilk günü için üzerime beyaz bir gömlek giydim, saçlarımı düzleştirdim ve hafif bir makyaj yaptım, ve altımdaki siyah pantolonu da gömleğime yakıştırmıştım.
-VE SONUNDA ÇOK TATLI OLDUĞUMA KARAR VERDİMM-
Sınıfa girdiğim anda sert ve iri yapılı bir çocuk yanıma geldi elini omzuma attı ve rahatça yanıma oturdu.UKALA!
Sabırla ona döndüm:"Hey burası dolu!"
"Imm beni ilgilendirdiğini sanmıyorum gördüğüm kadarıyla boş."
-NASIL BU KADAR UYUZ VE KAYITSIZ OLABİLİYORDU ?!-
Elini sarı saçlarından geçirdi ve"İlgini çekiyorum değilmi itiraf et bunu :)) "
"Ne diyosun sen be? Daha bugün tanıştık ve gördüğüm kadarıyla yapışkan, ukala piçin tekisin!"
"Hey güzelim biraz sakin ol."
"Eğer yanımda kalmaya devam edersen sakin olabileceğimi sanmıyorum Bay Ukala.!"
-AH BEREN BİŞEYLER ALMAYA KANTİNE GİTTİNDE BAKIYORUM KENTİN SENİ ALMIŞ OF >:/ -
"Tamam güzelim gidiyorum. Şimdilik..."
"Suratını dağıtmadan git buradan. Ukalaa!!"
Dudağının bir kenarı ürkütücü bir şekilde kıvrıldı "bir öpücük verirsen rahatsız etmeyeceğim seni "
"Ne sapık mısın nesin ya sen! Ağzından çıkanı kulağının duyduğundan şüpheliyim!"
Arkamızdan tanımadığım sert bir erkek sesi geldi "RAHATSIZ MI EDİYOR SENİ?!"
Aman Allahım! Çocuk feci yakışıklıydı simsiyah saçları alnına dağınık bir şekilde dökülmüştü ve kahverengi gözleri çok derin bakıyordu.
Utanarak cevap verdim " Iıı...şey..evet.. biraz..."
Dudağının bir kenarı kibirle kıvrıldı " o zaman sana yardım etmek benim görevim oluyor."
Ukala çocuk tısladı ve "Sen karışma Burak bu ben ve Büşra'nın arasında.!"
- NE?! ADIMI NERDEN BİLİYOR BU UKALA?-
Endişeyle yakışıklı çocuğa baktım bana baktı ve "Senin sevgilin mi bu çocuk?"
Bay Ukala tek kaşını kaldırmış, bana bakıyor ve sırıtıyordu
Gözlerimi faltaşı gibi açtım "NE HAYIR!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍