Sabah büyük bir hışımla uyandım. Bugün kampa gidecektik üstelik KANKALARIMLA! Acayip derecede heyecan yapmıştım. Bu yüzden valizime ne koyacağımı düşünürken bayağı bir zaman kaybettim.
Yanıma dolabımdaki bütün şortlarımı ve sıfır kollu bulüzlerimi almıştım. Ve buna rağmen valizim bayağı bir ağır olmuştu. Erkekler hep kızların valizlerine çok eşya koydukları için böyle olduğunu düşünürler. Ama cidden öyle değil!
Yarım saatte kızlar evimin kapısına dayandı. Bir an evi polis falan bastı sandım. Bazen panik atak yapabiliyorum evet. Kapıyı açtığımda sadece Döne,Adile ve Nisa göründü. Fatmagül ve Dilara gelmeyecekmiş. Bu ikisi bizim aksimize yalnız takılırdı. Ve biz Dilara ve Fatmagülü "yalnız kurt" diye çağırırdık.
Kızlarla beraber benim arabamda gidecektik. Arabam varken otobüs yolculuğunu hayatta tercih etmem.
Hiçbir zaman masraftan kaçınmadım. Rahatlık benim için hep paradan ileride oldu. Sonuçta benim bana bakan bir annem ve babam yoktu...Annemi bir trafik kazasında kaybettim ve o günden beri bu olay için hep babamı suçlarım. Babamla 8 yaşımdan beri iyi anlaşamazdık ve bende 9 yaşındayken maalesef annemi kaybettim...
Keşke o trafik kazasında babam ölseydi demeden duramıyorum. Eğer annem yanımda olsaydı bu kadar yalnız ve huzursuz hissetmezdim. Ama benim ailem artık #DANBDF olmuştu....
Siyah jeepimle yol alırken kızlarla eğlencenin dibine vuruyorduk. Nisa benim yanıma, ön koltuğa oturmuş dinleyeceğimiz şarkıları seçiyordu.
Şarkı konusunda hep özellikle Nisa'ya güvenmişimdir. Adile ise bana hep huzur vermiştir. Ve son olarak Döne bana hep destek olmuştur. Onlar olmasaydı ben yapamazdım. Özellikle tek güvendiğim kişi Beren bana ihanet ettikten sonra....
Kamp alanına vardığımızda Nisa heyecanla arabadan atladı. Ve sonu onun için iyi olmamıştı. Yeşil gözlü sarışın bir çocukla çarpıştı ve olan oldu. Yere kapaklandı! İkisi birden!
Yeşil gözlü çocuk Nisa'nın üstünde Nisa ise altta eziliyordu. ZAVALLI KANKAM... Yeşil gözlü çocuk Nisa'ya ima dolu bir bakış attı ve:
"Selam yeni kız." Dedi.
Nisa utanarak "Iıı..şey..Selam" dedi."Ben Berk ve sende Nisa olmalısın.?"
Nisa şaşırmıştı. Ve tabii bizde.
"Adımın Nisa olduğunu nereden biliyorsun sen?" Dedi. Ve hala çocuğun altında eziliyordu. "Ve üstümden kalkar mısın?!"
Çocuk Nisa'nın üstünden kalkmak istemese bile bizim delici ve ateş saçan bakışlarımız yüzünden kalktı.
Nisa'dan gözlerini alamıyordu. "Seda hocanız beni ve arkadaşlarımı size rehber olarak gönderdi kızlar. O yüzden her hafta 2 gün aynı çadırda kalacağız."
Bunu duymamla çığlık atmam bir oldu. Ve ardından bir el ağzımı sıkıca kapadı. "Şşş.. Sakin ol yeni kız size zarar vermek gibi bi niyetimiz yok. "
Arkamı döndüm ve kumral bir çocukla karşılaştım. Gözleri bal rengindeydi ve beni içine çekiyordu. Kolları ve karnı müthiş derecede kaslıydı. Nedenini bilmiyordum ama bakakalmıştım...
"Selam yeni kız ben Aras. Sana rehberlik yapacağım sanırım. Seni sakinleştirmeyi başaran tek kişi ben oldum sonuçta." Dedi ve gülümsedi. Bende kafamı yere doğru eğdim ve gülümsedim.
* Nisa'nın rehberi Can.
* Benim rehberim Aras.Peki Adile ve Döne'nin rehberleri nerede ? Dememe kalmadı ve esmer bir çocuk bize yaklaştı. Adile'nin yanına geldi ve " Selam ben Ateş. Sana rehberlik yapabilir miyim ?" Dedi kibarca. Arasa göre kibar olduğu ortadaydı.
Döne'ye de Nisa'nınki gibi sarışın ve kaslı bir çocuk geldi. Döne'nin kaslı erkeklere büyük bir zaafı vardı. Ve çocuktan etkilendiğini farkettim. Keşke bu kadar belli etmeseydin kanka ya!
DEVAM EDECEK...😍
(OY VERMEYİ UNUTMAYIN😂😍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍