Yarın İzmir'e dönüyordum. Hem Mert'i özlediğim için gitmek istiyordum. Ama aklımdaki şey burada kalmaktı. Burayı çok sevmiştim. Odun da olsa bir iki arkadaş edinmiştim. Buna rağmen farkettim ki gitme isteğim daha ağır basıyor. Çünkü Mert'i öylece ekemezdim. O benim çocukluk arkadaşımdı....
Yatağıma uzanırken bu düşünceler aklımdan çıkmıyordu. Nisa ise son birkaç saattir tuhaf tuhaf sırıtıyordu. Nedenini bir türlü anlayabilmiş değilim. Ama yinede gülümsemesi iyi birşey olsa gerek.
Adile hala o Kağan denen çocuğun yanındaydı. Kim bilir orada ne kavgalar ne yumruklar yada tekmeler havada uçuşuyor? Bunu bi onlar birde Allah bilir.
Adile eve döndüğünde hiçte kavga etmişe benzemiyordu. Gayet mutluydu. Ve şükür birisi konuşmaya başladı.
Adile:Ya kızlar.
Döne:Hım?
Adile:Ben birşeyi farkettim. Daha soğrusu Kağan'la ikimiz farkettik.
Nisa:Neyi knk ?
Adile:Biz kedi köpek misali sürekli kavga ediyoruz ama benzer birsürü yönümüz var.
Büşra:Galiba bugün herkes mutlu. Bşr kişi hariç... BEN!
Adile:Niye yine Aras'la kavga mı ettin knk? Dedi ve herkes at gibi kişnemeye (GÜLMEYE) başladı.
Büşra:Hıı çok komiksiniz ya siz -,-
Nisa:Tamam kanka ya şaka yaptık noldu ki?
Döne:Aynen kızım söylesene patlatma adamııı.!
Büşra:Ben Mert'i görmeyi çok istiyorum. En son konuştuğumuzda bana sevgilisinden ayrıldığını ve çok üzgün olduğunu söyledi. Onun için endişeleniyorum kızlar.
Döne:Imm haklısın. Mert'i bizde tanıyoruz ve bir zarar gelmesini istemiyoruz.
Adile:Aynen.
Nisa:O zaman hemen uyuyalım da sabah olsun kızlar. Hem size arabada önemli birşey söyleyeceğim. Dedi ve yorganına büründü. Bende arkamı döndüm ve birkaç dakika sonra uyudum.Gece bir kâbus gördüm. Ve ter içinde uyandım. Etrafıma baktım. Güvendeydim. Sonra geri uyuyamadım ve yalnız başıma sahile gitmeye karar verdim.
Sahile gidip oradaki kumların üzerine bıraktım kendimi. Sonra oturdum ve denizi izlemeye başladım. Bir kaç dakika sonra Bay Sahte Kirpik bana katıldı.
Aras:Noldu neden hâlâ ayaktasın?
Büşra:Bilmem ki. Bir kâbus gördüm ve sonra gözüme uyku girmedi.
Aras:Hımm. Anlıyorum. Pekâla burada huzura kavuştun mu ?
Büşra:Galiba evet. Denizin sesi bana kendimi özel hissettiriyor.
Aras:Sen zaten özelsin Büşra.
Büşra:Bunu çok az kişi söyler ama.
Aras:Bence sadece bu bilgiyi kendilerine saklıyorlar o kadar. Eminim seni seven birçok insan vardır.
Büşra:Cidden böyle mi düşünüyorsun Bay Sahte Kirpik?GÜLDÜ........
Aras:Tabiki öyle düşünüyorum Şapşal.
İlk defa Aras'la normal birer insan gibi konuşuyorduk. Bir süre denize baktıktan sonra;
Aras:Yeni liseme alışabileceğimden emin değilim
Büşra:İzmir'in insanları çok samimilerdir eminimki çabucak alışacaksın.
Aras:İnşallah öyle olur Şapşalcık. Senden birşey isteyebilir miyim peki?
Büşra:Bugün birazcık bonkörüm evet söyle.
Aras:Telefon numaranı verir misin? Seni İzmir'de de görmeyi isterim.
Büşra:Ah. Neden olmasın tabii veririm. 0505.......
Aras:Teşekkürler Büşra. İstersen yatmaya git yarın uzun bir yolculuk bizi bekliyor.
Büşra:Aynen birde o kadar süre araba kullanacağım.
Aras:İyi geceler o zaman.
Büşra:Sanada....***DEVAM EDECEK....😍***
ÖNCEKİ BÖLÜMLERİ OKUMAYI, VE ÖZELLİKLE OY VERMEYİ UNUTMATIN LÜTFEN. HEPİNİZİ SEVİYORUM. 😋😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍