Okul çıkışı heyecanımı belli etmemeye çalışarak yürüyordum. Tam o sırada biri elini omzu attı. Korkutmuştu beni! Hemen arkamı döndüm ve Mert'i görmemle rahatladım.
"Oh! Senmişsin" dedim usulca.
"Ne o çokmu etkilendin kanka?:)))"
"Ha-ha-ha saçmalamayı keste önüne bak yere kapaklanacaksın :D"
O sırada Beren geldi. "Ama ben kıskanıyooruumm"dedi yalandan kıskanmış gibi yaparak.
Ona sarıldık " o zaman aramıza bir sevgi böcüğü daha katıldı" dedi Mert. Keyifle güldük. Ve son olarak Mertle ayrıldık.
Beren'e döndüm.
"Sen nerelerdeydin Beren ya!"
"Kanka olanlara inanmayacaksın. Hazır ol! Burağın çetesindeki Ali varya..."
"EVEETT!!!!"
"Bana çıkma teklifi etti uzun zamandır beni izliyormuşş:))))"
"Buna şaşırmadım kanka sarışın ve mavi gözlü kızlara kim karşı durabilir benim aksime :D"
Arkadan bir erkek sesi geldi.
"Hadi ama o kadar da kötü görünmüyorsun Büşra hatta Beren'den daha fazla çekici buluyorum seni."
-AH YANAKLARIM GENE YANMAYA BAŞLADI ÇÜNKÜ BU BURAKTI!-
Utanarak:
"Iıı..şeyy...teşekkürler""Doğruları söyledim yavru kuş teşekküre gerek yok ;)"
Beren'e doğru döndü:
"Bu arada duydum ki bizim Ali sana çıkma teklifi etmiş sonunda edebildi zavallı ödü patlıyor kabul etmezsin diye."
Beren'de utandı:
"Ah öylemi :)"Bana tekrar döndü;
"Hadi yavru kuş gidiyoruz. Atla arabaya."
İfadesizce baktım.
"Nereye ya ?""Benim evime sıkıntı olmaz umarım aslında olacağını sanmıyorum yavru kuş:)))"
"Yaa ne demezsin bende bunu bekliyorum 1 haftadır, ne zaman Burağın evine gidiyorum falan filan diye..." dedim ve gözlerimi abartılı bir şekilde devirdim. Oda sesli bir kahkaha attı. Ve itiraf edeyim gülmek ona çok yakışıyordu.
"Arabanlamı gideceğiz?"
"Evet neyle gitmeyi planlıyorsun?"
"Tek başıma yürüyerek mesela??"
-AH YALAN SÖYLEYEBİLMİŞİMDİR UMARIM..-
"Hayatta olmaz yavru kuş :D"
Tam cevap verecekken beni kucakladı ve yaklaşık 50 metre uzaklığında olan arabaya doğru yürüdü. Omzunu yumrukladım ama o kaslı bedene -doğal olarak- işlemiyordu.
Beni arabaya oturttu üstüme eğildi ve bir an ürperdim. Bunu farketti kibirli bir ifadeyle dudağının kenarı kıvrıldı ve kemerimi takıp geri çekildi.
Yol boyunca konuşmadık. Bu nasıl anlatılırdı bilmiyorum. Olamaz! Yoksa bu fırtına öncesi sessizlik miydi???
Evine vardık ve çok pahalı bir ev olduğunu farketmem çok uzun sürmedi.
Sonra rahat deri bir koltuğa oturdum ve Burak ise içecek getirmek için mutfağa gitti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍