Yeni kankalarımla tanışalı 1 ayı geçmişti. Bu müddette o Burak piçi bana yaklaşamadı bile. Üstelik Beren de İzmirden ayrılıp Ankara'ya taşınmıştı. Resmen okulda zorbalığa karşı koyan bir çete gibiydik. Ama aşk hayatım için aynı şeyi söyleyemem.
Kendimize kısaca #DANBDF diyorduk. Bu isim ne zaman bir konuşmada geçse okulun zorbalarının tüyleri diken diken oluyordu.
Bir gün altımız beraber gezerken okulda panoya asılmış bir broşür dikkatimi çekti. Şöyle yazıyordu:
"4 HAFTALIK ANKARA KAMPI!! ÜCRETSİZ VE BU OKULDA SADECE 10 TANE KIZ ALINACAKTIR.."
O sırada Seda Hoca yanımıza geldi:
"Merhaba kızlar"
Döne cevap verdi "Merhaba hocam"
"Sizin için bu kampı ayarlamamı ister misiniz?"
Nisa böyle şeylere bayılırdı tıpkı benim gibi...
"Evet lütfen hocamm" dedi coşkuyla. Fatmagül ve Adile Nisa'yı dürttü ve Adile "Sakin ol kanka eğer Seda Hocamız bizi uygun bulduysa elbet gideriz:)"Seda Hoca gülümsedi " O zaman bavullarınızı hazırlayın kızlar :) "
Neşeyle el çırptık. OLLEYY! KAMPA GİDİYORUZZZZ :)))))))Okul çıkışı son hız eve yetiştim ve ne bulduysam bavuluma doldurdum. Üstüne üstlük birde kızlarla alışverişe gitmiştik. Yani anlayacağınız ben bugün BİTTİM!
Ama ne olursa olsun enerjimi korudum ve duşa girdim. Sıcak su beni rahatlatmıştı. Mert te kampa gelecekti ve tabikii yeni sevgilisi Gül'ü de yanına alacaktı...
Gül tatlı bir kızdı ama egosu kesinlikle tavan yapmıştı bu yüzden son 1 haftadır Mert'le fazla takılmıyordum.
Onu özlemiştim. Onu uzun süre görmemek moralimi bozuyordu ve tam o sırada Mert beni aradı sesi üzgün geliyordu.
"Selam kanka"
"Merhaba Mert :) "
"Uzun zamandır görüşemiyoruz seninle ya :( "
"Evet hiç sorma ya özledim :) "
Onun aksine ortama neşe katmaya çalışıyordum.
"Sana söylemem gereken biçey var çok önemli Büşra"
"Kötü birşeymi Mert ?"
"Maalesef öyle kanka :( "
"Eee noldu peki ?!"
"Ben İzmir'den ayrılıyorum.
"Nasıl ya neden ?"
"Babam kalp krizi geçirmiş ve bende İstanbul'da şirketle ilgilenmeliyim."
"Seni anlıyorum kanka geçmiş olsun. Peki ya Gül o ne olacak?"
"Oda benimle geliyor :) "
"SİZ HARİKA BİR ÇİFTSİNİZZ"
"Saol kanka şimdilik kapatmalıyım hoşçakal"
"Görüşürüz Mert."Ve 1 hafta sonra o büyük gün geldi:
KAMPA GİDİYORUUUZZ ....DEVAM EDECEK.....😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍