Beren bana baktı ve "Ama sen çocuğun kaşını temizlerken çocuk seni gözleriyle yedi :)))"
Omzuna sertçe vurdum."BEREN!!!"
Beren omzunu tuttu ve kahkaha atmaya başladı masum taklidi yaparak "ama acıdıı :))))"
Dayanamadım, onun masum hallerini seviyordum bana kendimi güvende hissettiriyordu. Ona sarıldım "sen benim herşeyimsin Beren, ailemsin, kankamsın, ve beni hep mutlu etmeyi biliyorsun"
Üzgünce iç çekti "ama senin yanında güç bakımından çok zayıfım Büşra senin gibi olmaya çalışıyorum ama olmuyor tükeniyorum ve pes ediyorum"
"Değişmene gerek yok ben seni böyle çok seviyorum karanlığıma fener tutan kişisin cidden..."
Mert arkamızdan geldi ve "vay anasını kankalar gözümü yaşarttınız ya"
Mert hastaydı ve 5 gündür okula gelmiyordu. Onu gördüğümüz anda boynuna atladık.
Mert "Hey! Hey! Beni özlediğinizi sanıyordum ama siz beni boğarak öldürmeye çalışıyorsunuz bu adil değil" dedi ve yalandan darılmış gibi yaptı.
Beren "Ne saçmalıyorsun kanka sen eğer 1 gün daha grlmeseydin kendimi şurdan aşağı atardım" derken eliyle okulumuzun damını işaret ediyordu.
Biraz daha sohbet edip hasret giderdikten sonra sınıfa geçtik.Seda hoca bizim edebiyat öğretmenimizdi -ki ben bu derse bayılıyorum- sınıfa girer girmez sınıf listesinden eşleştirmeler yaptı.
"Beren-Mert","Can-Zehra","Büşra-Burak"......
-OHA BUNA İNANAMIYORUM BİRİ BENİ ÇİMDİKLESİN HEMDE HEMEN!-
Arkamı dönüp Burağa baktım oda bana bakıp göz kırptı. Bende gülümsedim ve o anda içimde bir ılıklık hissettim.EVET BANA BİRŞEYLER OLUYORDU..
Seda hoca eşleştirmeleri yaptıktan sonra konuları dağıttı. Bize ise şiirler konusunu vermişti Seda hocamız...
-AMA BU KONU KOLAY OLDUĞU İÇİN RAHATLAMIŞTIM AYNI ŞEYİ BURAĞIN ÜSTÜNDEDE GÖZLEMLEDİM-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍