Burak 5 dakika sonra elinde limonatalarla odaya girdi. Masumca gülümsedi ve "Sadece bunları bulabildim."dedi. Gülümsedim ve "Sorun değil ben limonata severim."dedim
"Bunu duyduğuma sevindim."dedi. Ama gözlerime ısrarla bakmaya devam ediyordu. Bense yapım gereği ona bakmaya devam ettim. Bir süre daha bana baktıktan sonra bir şeyler söyleme cesaretini kendimde buldum.
"Burak artık başlasakmı?"
"Ah...Evet...Tabi..."
Ardından koltukta hemen yanıma oturdu. Midemdeki kelebekleri hissettim. Sanırım ben AH OLAMAZ!! Aşık mı olmuştum??
Sanki bunu anlamış gibi birşeyler söylememi bekliyordu. Ve evet birşeyler söyleyebildim. Bu çocuğun
Cazibesine fazla kapılıyorum sanırım.."Iıı şey aklına birşeyler geliyormu ?"
"Henüz hayır. Aslında nedeni şu seni tanımak istiyorum yavru kuş:))"
"Ah öylemi tabii olur.."
Evet yine kızarmıştım! Eminim yüzümden anlamıştır utandığımı. Kafamı yere doğru eğdiğimde bundan eğlenircesine oda kafasını eğip yüzüme baktı.
"Kızarınca çok güzel oluyorsun. Bazen bunu bilerek yapmıyorum değil" dedi ve ellerimi sıkıca tuttu. Ve sözlerine devam etti.
"Seni ilk gördüğüm günü bırak o andan beri tam belirleyemediğim bir güç seni bana çekiyor. Neden bilmiyorum ama o Can piçi sana yaklaştığında sinirden kudurdum. Ben galiba...SENİ SEVİYORUM..."
ŞOK OLMUŞTUM! Sadece susabildim. Çünkü cidden bunu hiç beklemiyordum. Resmen Can'ı kıskandığını söyledi bana.! Tam bir şey diyecekken saçımı kulağımın arkasına itti ve beni öptü...
EVET HEYECANIM TAVAN YAPTI!!!
Bende doğal olarak anın büyüsüne kapıldım ve onun usul usul öpücüğüne karşılık verdim. İstediği cevabı alınca gözlerime baktı. Alnımı öptü ve ardından bana sıkıca sarıldı..
Ve duymak istediğim şeyleri söyledi:"SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM BÜŞRA NE OLUR SENDE BENİ SEV..."
Gülümsedim böyle söylemesi hoşuma gitti. Ama şu ana kadar tek bir söz bile söyleyemedim resmen dilim tutuldu...
Ve en sonunda fısıldadım;"Bende seni seviyorum Burak..."
Burak bunu bekliyormuş gibi yaptı. Ve kibirle gülümsedi. "Artık sana hiçkimsenin dokunmasına izin vermem sen artık BENİMSİN SADECE BENİM..."
Ona doğru baktım ve sarıldım. OLLEY! Bana BENİMSİN demişti!
Yoksa rüya mı görüyorum ben ??"Büşra bu gece burada kal. Seni daha detaylı tanımak istiyorum;))"
Bu beni titretti. Buradamı kalacaktım? Peki Beren nolacaktı? Sanırım burada kalamazdım..
"Ben..şeyy.. Bunu yapamam Burak :/"
"Neden sana birşey yapacağımdan mı korkuyorsun Büşra?"
"Hayır tabiki sonuçta artık sevgilimsin... Beren için endişeleniyorum."
"Ara onu o zaman tatlım. Seni anlayacaktır."
AHH! İTİRAF ETMELİYİM KORKMAYA BAŞLADIM :d
DEVAM EDECEK.....😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
Roman d'amourACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍