Oradan kaçarken aklım sorularla doluydu. Burak peşimden gelmediği için dua ettim. Yaşadıklarım ağır bir şekilde üstüme çullanıyordu. Hem en iyi arkadaşım bana düşman kesildi, hemde kendimi aşık sandığım çocuğu kaybetmiştim. Aslında bir yandan Burağın gerçek yüzünü gördüğüm için rahatladım... Kaçabildiğim için şanslıydım.
Hafta sonuydu ve Buraktan 2 gün uzak kalacaktım. Bu beni sevindirdi. Ama o 2 gün geçtikten sonra nolacaktı ????
Haftasonu beklediğimden de hızlı geçmişti. Okulun ilk günü okula gitmeme kararı aldım ve tatlı uykuma devam ettim. 12 cevapsız aramam vardı. Ve tabiki arayan kişi tek dostum Mertti.
Onun numarasını tuşladım. Ve anında açtı.
"Nerdesin kızım ya Beren'e noldu ?"
Derin bir nefes alıp verdikten sonra:
"Uzun hikaye kanka bidaha eskisi gibi olacağımızı sanmıyorum."
Ofladı:
"Erken konuşuyorsun Büşra anlat hadi"
Kısaca anlattım ama en çok Burağın yaptıklarını kestim. Buna rağmen Mert köpürmüştü.
"O piçi gördüğüm yerde öldüreceğim.!"
Usulca sordum;
"Okula gelmedi mi o piç ?"
Sinirle soludu "Hangi yüzle gelebilirdi ki ?" Sonra acele acele fısıldadı :
"Olamaz Emre Hoca geldi hemen kapatmalıyım"
Kahkaha attım beni güldürmüştü:
"İyi tamam hoşçakal kanka"dedim. Ve telefonu kapadım.Okula yeni kızların geldiğini duydum tam olarak 5 kız ve hepsi bizim sınıftaymış. Bak bu ilginç bir detay.
Ertesi gün okula gittiğimde Burak -şükürler olsun- yoktu. Yeni kızları merak ediyordum. Ve 5 inin de okul bahçesinde Burağı sıkıştırırken buldum.
Onlara biraz yaklaştım ve konuşmaları dinledim.
Aralarında en güçlü görüneni "Sen ve o Beren denen kız kendinizi ne halt sanıyorsunuz lan ?!"
Burak bayaa korkmuştu. Ve ne! BEREN'LE iş birliğimi yapmışlar?!!!Oraya gittim "Neler oluyor kızlar ?"
Derken Burağa öyle sert bakmıştım ki resmen oraya gömüldü.O güçlü görünen kız elini uzattı " Merhaba Büşra, benim adım Adile:)"
Sonra zayıf ve asi görünen bir kız:
"Meraba tatlım bende Döne :) "
Diğerlerine göre sarışın olan kız "Merhaba yeni kankam ben Nisa :)"
Diğer iki kızın adının da Dilara ve Fatmagül olduğunu öğrendim.EVET!!! YENİ BİR DOSTLUK BENİ BEKLİYOR GALİBA :)))))
DEVAM EDECEK...😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşk Hayatım !.
RomanceACABA BU ÖLÜMCÜL SAVAŞTAN KİM GALİP ÇIKACAK ??? "AŞK" MI YOKSA "GURUR" MU ?😍