reaching to the happiness

80 14 2
                                    

Kızın omuzlarından tutup onu şiddetle sarsarken, Kim Taehyung'un yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. "Kötü hissetmedim, bu kez kötü hissettirmedi!"

Kız Kim Taehyung tarafından deli gibi sarsılmayı umursamayarak başparmağı ile kendisini gösterdi. "Çünkü yanında ben vardım."

Dışarıdan her ne kadar böbürleniyormuş gibi gözükse de, kızın söylediği cümlenin altında yatan imayı yalnızca ikisi anlamışlardı.

"Artık yalnız değilsin. Sana kötü gelen şey başından beri yalnızlıktı,"

Kızı sarsmayı bırakan Kim Taehyung kollarını aniden onun beline doladı ve sıkıca sarılarak kızı havaya kaldırdı, bir tur döndürdü. "Senin sayende!" Senin sayende. Senin sayende müziğime, flütüme, notalarıma yeniden kavuştum.

Hala kalbinde yer edinen az miktardaki kötü hisler, o anda Kim Taehyung'u hiç mi hiç rahatsız etmiyordu. Geçmişinden çok, o gün flüt çalarken kendini kötü hissetmeyişini düşünüyordu artık. Çalarken kötü hissetmemişti. Yarım yıldır, ilk kez. Kız sayesinde.

Kızı yere bıraktığında yüzündeki gülümseme daha çok genişlemişti Kim Taehyung'un, yeniden flütünü eline almak ve flütü çaldıkça soğuk metalin ısınmaya başlayışını, notalara basan parmaklarında hissetmek istiyordu. Sabırsızlandı. Yeniden kötü hissedebilme olasılığını umursamadı. O andan sonra, tekrar kendini kötü hissedecek bile olsa yanında o kız olacaktı ve Kim Taehyung'a yardımcı olacaktı. En azından kız böyle söylemişti.

Kim Taehyung, flütüne yeniden kavuşmasına rağmen; hala yüzlerce kişinin önünde sahne almaya cesareti yoktu. Tıpkı o gece yan flütüyle harikalar yarattığı salon gibi büyük salonlara yeniden dönmeye cesareti yoktu. Bir süre daha sokaklarda ve kafelerde çalarsa, alışır ve o cesarete yeniden erişirdi belki.

Kızın ellerinden tuttu. "Sokaklarda çalalım. Metrolarda, kafelerde, okullarda, alış veriş merkezlerinde... Herkes müziğe geri döndüğümü öğrensin."

Kız tebessüm etti sadece. O kadar heyecanlıydı ki Kim Taehyung, ne yapacağını o kadar şaşırmış bir haldeydi ki; kız, biraz daha Kim Taehyung'un bu hallerine şahit olursa ona aşık olacağını düşündü. Ama Kim Taehyung aşık olmak için çok yanlış kişiydi. Notalara aşıktı o, Kim Taehyung'un tek sevgilisi flütü ve flütünden çıkan zarif notalardı. Bunun farkında olmak kızı üzüyordu.

Kim Taehyung'un omzuna dokundu. "Çalalım Taehyung. Birlikte,"

Yeniden sarıldılar. Kim Taehyung'un mutlu tebessümü, mutluluk gözyaşlarına dönüştüğünde ve duyguları, gözlerinden düşen damlalarla birlikte kızın omzuna düştüğünde; kız da Taehyung ile aynı heyecanı hissetti. Heyecan mıydı, yoksa Kim Taehyung'dan hoşlanmaya başladığının farkına mı varıyordu; bilmiyordu. Ancak asıl amacından şaşmamak için, değil ondan hoşlanmak; ona aşık bile olsa kendini bu düşünceden vazgeçirir ve Kim Taehyung'dan uzaklaştırırdı.

Başından beri tek amacı Kim Taehyung'u yalnızlıktan koparmak ve müzik ile yeniden buluşturmak, onu ait olduğu yere döndürmekti. Amacından şaşacak olursa, kendini bir daha asla affetmezdi.

Flute Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin