„От началото до края" 1-ва част

460 23 1
                                    

Всяка сутрин ставам много рано, защото никога не мога да се оправя за училище и Намджун ме чака 20мин. пред вкъщи.😂😂😂 А той живее отсрещната къща.

Всяка сутрин беше еднаква говорихме си докато стигнем до
училище. Но тази сутрин ми каза, че неговите приятели се местят в нашата гимназия, и че двама от тях ще са от моя клас:Джимин и Тае.

Аз не ги познавах официално, бях ги виждала само на снимки и видеоклипове.
Влизайки в училище с Мон се разделихме. Извадих телефона си и започнах да чета туитове, когато изведнъж се сблъсках с някой изпуснах си телефона, наведохме се едновременно да го вдигнем и си одарихме главите.След като се изправихме едновременно казахме ~Извинявай~ и се усмихнахме един на друг....

-Съжалявам, че се сблъскахме.-казах аз.

-Няма нищо аз също съм виновен.-каза той и добави-Казвам се Джимин.

-Приятно ме е Джимин.Аз съм Алисън.

Той ми се усмихна.
Не изчаках отговор, защото звънеца би и тръгнах към класната стая.Имах първи час химия и побързах.Седнах на първия чин *КАКТО ВИНАГИ* и се нагласих.

Учителката влезе и часът започна.След 5мин. се почука на вратата и влязоха две момчета.
Госпожата ги пита къде ходят, но
те нямаха отговор.Каза им да се представят пред класа.

-Здравейте!Аз съм Park Jimin.-каза
той и ми се усмихна.

-Здравейте!А аз съм Kim Taehyung.

-Ние сме от Корея.-~казаха те в един глас все едно го бяха репетирали.~

След това те седнаха на последния
чин, защото само той беше свободен.Междучасието всички
кифли от класа ми бяха обградили
Джимин и Тае.Аз и най-добрата ми приятелка Еми обсъждахме техните прически, защото за първи
път видяхме момчета с розова коса.

По едно време някой ме пипна по рамото. Рязко се обърнах и погледнах нагоре това беше Джимин.~Някак се бе измъкнал от тълпата..~

-Здравей Алисън!-каза той.

-Здравей!-отговорих аз.

-След часовете какво ще правиш?-попита Чим и се усмихна.

Не успях да му отговоря, защото Мон беше на вратата и ме извика.

-Как си Алс?-каза той.-така ми викаше на галено,защото било сладко....

-Добре съм?А ти?

-Аз също!Виждам, че вече си се запознала с Чим.-каза той.

-Да!!-отговорих му.

-След часовете изкате ли ти и Еми
да дойдете в нас на вечеря тъкмо
ще ви запозная с останалите.

-Добре ще дойдем!-отговорих аз.

~Той винаги канеше и Еми, защото
я харесва от година, но го е срам да и признае обичта си.~

Извинявам се за грешките!!
Дано да ви е харесало за първи път ми е утре ще кача 2 глава!!
Обичам ви!!!😘😘😘

От началото до края.❤❤❤Where stories live. Discover now