11-та част

174 16 1
                                    

-ЮГИ какво правиш тук??-Югеам е най-добрият ми приятел с него не сме се виждали от близо 2 години. Бяхме тръгнали за да разберем ще се получили между нас, но НЕ. Въпреки това си останахме приятели, но след като за мина за Америка не сме се чували (как да го кажа еми.....бях го забравила).
Ето как изглежда:

-Какво правиш мъник

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Какво правиш мъник.-много мразех да ми отговаря на въпроса с въпрос, но много ми липсваше и го прегърнах.

-Нищо какво правиш в Корея?
-Вече ще живея тук.-каза той.(Каквооо само той ми липсваше сега).

-Бая си се нагласила къде ще ходиш?Много си красива!
-Имам среща и благодаря!

-Къде се бавиш Алс кой е?-извика Ева от кухнята.
-Ела и ще видиш.

Ева дойде и веднага се метна на Юги те се познаваха заради мен и много си допаднаха.

-Какво правиш тук?Тукли ще живееш?-тя го затрупваше с въпроси.

-Дойдох да видя Алис и да тук остава.
-Идеално още един познат тук.-каза Ева.

-Утре ще се ви.....-не можа да се доизкаже, защото момчетата дойдоха да ни вземат.

Те дойдоха при нас и видях гневният поглед на Джимин върху Юги.

-Кой си ти?-попита Чим твърдо.

-Аз съм най-добрият приятел на Алис от от както станахме 1-ви клас.Казвам се Югеам приятно ми е.-каза и подаде ръката си към Джимин.

-Аз съм Джимин, а това е Тае.-здрависаха се, а Чим продължаваше с твърдият си глас и гневният поглед.

-А аз ще тръгвам мъник.-каза Юги и ме прегърна, а Чим бе готов да го пребие и да разкара ръцете си от мен.

-Довиждане беше ми приятно да се запознаем.-каза Юги излизайки от къщата.

-Доневиждане.-каза Джимин и всички се засмяхме.

-Хайде успокой топката Чим и да тръгваме.-каза Тае.

-Момичета много сте красиви. Отнесох се и забравих да го отбележа чудех се как да го убия този.-каза Чим.

От началото до края.❤❤❤Where stories live. Discover now