Събудих се 10:00, защото осетих, че някой ми държеше ръката. Обърнах се и видях Джимин. Той беше сложил голяма усмивка и когато го видях много се зарадвах. Видях, че на шкафчето имаше голям букет с червени рози той изглеждаше така:
-Здравей, любов!-каза Чим.
-Здравей!-той току що любов ли ми каза?Може да ми се е пречуло.
-Благодаря за букета.-казах.
-Най-хубавото за теб.-отговори той, а аз се изчервих.
-Къде е Мон?-попитах.
-Отиде до у вас да вземе дрехи.
-Добре!Джимин се надвеси над мен и ме целуна нежно по устните след това задълбочи целувката нищо, че беше едва втората ни целувка, но вече усещам любов и страст.Някой влезе и се изкашля фалшиво и ние се отделихме.
-А извинете да не би да преча?-каза Мон.
-Не.-казах аз и му се усмихнах.
-Какъв голям букет!-каза Мони.
-Да от Джимин е!-с радост казах.-Виждам, че ми носиш дрехи.
-Да, но само за днес.-каза той.
-Но аз съм тук до петък.
-Говорих с медицинската сестра и тя ми каза, че вече си в добро състояние и може да те вземем днес.
-Страхотноооо!Вървете да ми оправите документите, а аз ще се облека.
Мон ми беше донесъл това:
Малко ми беше трудно да се облека заради гопса, но другата седмица ми го махат и започвам да ходя на раздвижване.Взех патериците и излязох от стаята.На излизане казах:
-Довиждане няма да ми липсваш...
-Готов съм.-каза Мон.-Извиках такси.Само кимнах, а Джимин се засили към мен и яме вдигна като булка.-Какво правиш?-попитах.
-Не можеш да ходиш така.-отговори той, а аз му се усмихнах и дадох патериците на Мон.Слязохме и таксито вече бе дошло. Джимин ме постави нежно на седалката и седна от другата ми страна, а Мони отпред. По време на пътя не си казахме нищо. Вече бяхме пред къщата ми платихме на шофьора, а Джимин избърза и ме занесе до моята стая. Легнах на леглото и докъто се усетя вече бях заспала.
YOU ARE READING
От началото до края.❤❤❤
Random~Здравейте казвам се Алисън и съм на 16г.~ Имам кафеви очи и дълга кестенява коса. Родители те ми са много добри хора, майка ми е корейка, а баща ми е българин.Живеем в Корея. Ходим в България само през лятото.Най-добрият ми приятел е Kim namjoon от...