На сутринта се събудих и се обърнах на другата страна с мисълта, че ще видя Чим как сладко спи.Ноо.......не. Вместо това заварих една белешка на възглавницата му която глъсеше:
Скъпа наложи се да изляза за няколко часа обещавам ще се върна скоро обичам те съкровище!!
И
така след това станах и се запътих към банята взех си душ измих си зъбите и излязох.Облякох това.
След това слязох до кухнята и си направих кафе.Качих се в стаята си и го допих там. След около 20 мин. телефона ми звънна. Беше мама изобщо не очаквах, че ще е тя.Е няма значение вдигнах ии.....
Аз:Ало мамо как си?
Мама:Добре съм скъпа, а ти?
Аз:Аз също.
Мама:Всъщност ти звъннах да ти кажа, че с баща ти скоро си идваме ще останем за около 3 дена и пак ще заминем.Но този път по работа трябва да прескочим до Лондон за около един месец, защото нещо става с фирмата.
Аз:Ами добре поне ще ви видя за 3 дена.
Мама:Съжалявам скъпа, но се налага баща ти ще ти пусне още пари по картата пък и като дойдем ще празнуваме.
Аз:Защо какъв е повода??
Мама:На леля ти Марго и се роди малко прекрасно момиченце на име Александра и каза, че когато тя навърши 1 годинка ще дойдат да я видиш.
Аз:Да им е жива и здрава и да ги радва много малкото съкровище.
Мама:Ще предам. Аа мила трябва да затварям и пак ще се чуем.Чао!
Аз:Добре!Чао!
След разговора ни ми стана малко тъпо че ще ги видя само за 3 дни, но тъкмо ще ги запозная с Джимин.Мисля, че ще го харесат.
Излизаше ми се и реших да звънна на Еми и на Ева да отидем на пазар ще ни се отрази добре.
Аа......забравих да ви кажа Еми и Мони тръгнаха вече са заедно от почти месец и са много щасливи и сладки.
След като звъннах на момичетата се разбрахме след 30 мин. пред вкъщи.
Така станах да си избера какво да облека и избрах това:
Изправих косата си и я оставих пусната сложих лек грим който се състоеше от коректор, спирала, пудра и гланц.
Вече бяха минали 30 мин. погледнах през прозореца и видях момичетата да си говорят пред вкъщи.Взех си телефона, много пари, защото тръгнем ли по магазините не се връщам с по-малко от 25 чанти, но няма значение и ключовете.
Излязох след себе си заключих и отидох при момичетата.
Еми беше със светло розова рокля до коляното и малка сладка чантичка и с лек грим.
Ева беше с бяла тениска с натпис ,,Originals,, със златни букви, която беше запасала в черна пола и също като мен и Еми с лек грим.
Прегърнах ме се и си хванахме едно такси.
След 10 мин. бяхме пред мола разбрахме се, че след като обиколим магазините ще гледаме някой филм.
Така и стана вече беше към 15:30 и като по чудо бяхме готови и аз както казах наистина бях с много ама много чанти едва ходех и момичетата също едва се държаха на крака какво ли не си купихме.
Вече бяхме изморени от толкова много пробвания на какво ли не и се отказахме от киното и го отменихме за следващата седмица.
Пак си хванахме такси след като бях пред нас им казах по едно ,,ЧАО,, и им казах, че довечера се събираме в къщи.
Така с влизането първата ми работа беше да оставя чантите. Оставих ги и се пльоснах на дивана и явно съм заспала.
Здравейте хорца ето я и главата доста се забави, но нямах време. Извинявам се ако има правописни грешки. Дано ви хареса обичам ви!❤❤❤
YOU ARE READING
От началото до края.❤❤❤
Random~Здравейте казвам се Алисън и съм на 16г.~ Имам кафеви очи и дълга кестенява коса. Родители те ми са много добри хора, майка ми е корейка, а баща ми е българин.Живеем в Корея. Ходим в България само през лятото.Най-добрият ми приятел е Kim namjoon от...