Най-сетне минаха часовете и тръгнах към Еми да видя как е. Преди да пресека се огледах за коли нямаше нищо, но изведнъж чух силни клаксони.Събудих се!!Някакъв непознат стоеше над мен и ме питаше добре ли съм видях, че цялата съм в кръв и изпаднах в безсъзнание.......
~~~НЕУТРАЛ~~~
Едно момиче пресичайки улицата го блъсна случаен минаващ човек с кола, който я блъсна. Беше цялата в кръв и изпадна в безсъзнание човекът я вдигна от улицата и я вкара в колата си след това я откара в най-близката болница.
За съжаление родителите и нямаха как да дойдат, защото отидоха при родителите на бащатата в България, а нея бяха оставили в Корея за да довърши годината без да оцъства, защото бяха в края на 2-рия срок и идваха тестовете...
~~~Гледната точка на Алисън~~~
Събудих се в болницата и видях, че десния ми крак е счупен и цялата бях в рани, а медицинската сестра стоеше до мен оправяйки абокатът ми.И каза..:
-Събуди се!От вън има две момчета, които искат да те видят да ги пусна ли?
-Да.-едвам отговорих, защото всичко ме болеше.Тя излезе след малко влязоха Джимин и Мон.Джимин се засили към болничното ми легло опитвайки се да ме прегърне без да ме заболи..*Все пак бях цялата в рани.*
-Как се чувстваш?-пипита Мон.
-Малко по-добре.-казах лъжейки, защото видях тяхната болка докъто ме гледаха.По едно време осетих как една сълза се стече по бузата ми, но Джимин ме погали и я махна. Виждах страданието което се изписваше на лицата им.
-Знаете ли кога ще ме изпишат?-попитах аз едва-едва.
-Този петък.-каза Мон.
-Днес е вторник ще трябва да стоя тук 3 дена.-казах аз.-Всеки ден ще идваме да те видим и да ти донесем храна.-каза Чим и наведе погледа си в земята.
-Успокой се ще се оправя.-казах аз и се опитах да му повдигна главата, но болката беше по-голяма от желанието ми.
Сестрата влезе и каза:
-Трябва да излизате пациентката трябва да си почива.
-Добре.-казаха те след това Джимин се наведе и ме целуна по бузата, а аз му прошепнах.-Не се притеснявай ще се оправя. Не казвай на Еми, че съм в болницата, защот ще се притесни и ще откачи.
Той само кимна и с Мон излязоха, а аз заспах....
YOU ARE READING
От началото до края.❤❤❤
Random~Здравейте казвам се Алисън и съм на 16г.~ Имам кафеви очи и дълга кестенява коса. Родители те ми са много добри хора, майка ми е корейка, а баща ми е българин.Живеем в Корея. Ходим в България само през лятото.Най-добрият ми приятел е Kim namjoon от...