~~~Гледна точка на Джимин~~~
След като казах на Алисън за двойната стеща тя много искаше да и кажа къде ще ходим, но беше изненада.Тъкмо да я измъча малко.Тръгнах към Тае, защото щяхме да подготвим всичко.Ще ходим в ресторанта на баща ми.
Преди това му звъннах да го попитам дали може да го освободи специално за нас да сме сами.~~~Ретроспекция~~
-Здравей баща ми как си, как е майка?
-Добре сме синко ти как си?
-И аз съм добре.
-Днес ще ти пусна пари по сметката стигат ли ти 500 хиляди?
-Да татко даже са много.-баща ми имаше две големи автомобилни фирми една в Корея, а другата в Америка.Сега е в Америка и ми праща пари аз много се гордея с успехите му.-Не са много не искам да те лишавам.
-Добре много ви благодаря!Ааа може ли да ми направиш една услуга?
-Всичко за теб кажи.
-Може ли тази вечер да освободиш ресторанта ще правим с изненада.
-Добре след малко ще им звънна.
-Добре много ти благодаря.Обичам ви!!
-И ние те обичаме и като се приберем да ни запознаеш със снахата.
-Хах ще ви запозная.
-Добре чао и приятно изкарване.
-Благодаря чао.~~~Край на ретроспекцията~~~
Вече бях пред къщата на Тае. озванях на вратата, а той веднага ми отвори.
-Кво ста бтат?
-Нищо хайде да вървим, че има много работа.Звънна ли на баща ти?
-Да след малко ще оправи нещата.
-Добре.~~~Гледна точка на Алисън~~~
След около половин час се позвъня на вратата.Слязох да отворя и това беше Ева.
-Сети се!!
-Ем търсех какво да си облека.
-Ок!
-Какво ще правим.
-Хайде да гледаме филм.-предложих аз.
-Добре.
-Отивай да избереш нещо, а аз ще приготвя нещо за ядене.-казах аз и тръгнах към кухнята, а Ева се качи горе.Направих сандвичи и взех пуканки, а в моята стая имаше снаксове и различни сладки. Грабнах 4 коли и се качих при Ева.
-Избра ли филм?
-Не точно сериал е.
-А кой?
-Дневниците на вампира.-каза Ева, а аз много се зарадвах бяхне много големи фенки като пи малки искахме да отидем в Мистик Фоулс да фледаме снимките за 8 сезон.Но нещата не ни се пилучиха.Тя много харесва Иън Сомърхолдър ето и негова снимка:
А аз Пол Уесли това е той:
Започнахме да гледаме епизодите от първи сезон.Ту тевахме на някоя сцени, ту се радвахме като махнат нечия глава.Накрая храната свърши бяхме изгледали 5 епизода и бе станало седем часа.
-Ева седем часът е трябва да се оправяме.-влязох в банята, а тя отиде до стаята за гости за да се изкъпе за да може да се оправим по бързо.
След около 10 мин. дойде и Ева беше облечена с:
А аз със:
След като бяхме готови си взех телефона беше 19:50.Слязохме да си вземем нещо за пиене и на вратата се позвъня доста настоятелно.
-АЗ ЩЕ ОТВОРЯ!!-извиках вече на път към вратата отворих и бях с отворена уста не можех да повярвам на очите си само това ми липсваше тъкмо животът ми се подреди.
YOU ARE READING
От началото до края.❤❤❤
Random~Здравейте казвам се Алисън и съм на 16г.~ Имам кафеви очи и дълга кестенява коса. Родители те ми са много добри хора, майка ми е корейка, а баща ми е българин.Живеем в Корея. Ходим в България само през лятото.Най-добрият ми приятел е Kim namjoon от...