8-ма част🔞🔞🔞

239 18 1
                                    

Вече беше 21:00 и се позвъня на вратата.Това бяха момчетата с Еми.

-Влизайте!-казах аз и се отместих от вратата и те влязоха.-Запознайте се с Ева.

-Здравей Ева!-казаха те и се наредиха пред нея и казаха в един глас.-Ние сме Bangtan Boys.-след това и се поклониха, а тя ококори очи.

-Вие сте BTS.-каза тя.
-Да ние сме. Аз съм Намджун, а това са:Юнги, Хосеок, Джункук, Джин, Тае и Джимин.

-Здравейте.-каза тя.-Приятно ми е аз съм Ева.

-Какво купи Мон.-казах аз.
-Ами има водка, текила, уиски, мента и бира.-отговори той.

-Ние ще се отрежем яко.-казах аз и се засмях.-След като се напием може да останете и да спите тук има достатъчно стаи.

Вече беше 23:00 всички бяхме пияни.

-Хайде да играем на шише.-каза Юнги.
-Добре!-казах аз и всички се съгласиха.
-Хайде да я направим по интерсена.-каза Хосеок.
-Как!-попита Джункук.
-Амм за всяко завъртане двамата преди предизвикателството да пият по един шот.-отговори Хосеок.
-Съгласни сме!-каза Еми.

Първите няколко завъртания не бяха интересни.Следващо беше между Джимин и Мон.

Мон:-Целуни Алс по устните страстно.
Джимин:-Добре!

Джимин и аз станахме прави.Той ме целуна след това ме повдигна, а аз обвих крака около кръста му. Целувката свърши и ние се отделихме от недостик на кислород. А всички викаха в един глас Горчиво.

Следващото беше с мен и Мон.

Алисън:-Така Монии предизвиквам те тази нощ да спиш с Еми.

Мон:-Ааа!Тук ме заби.
Алисън:-Разбирасе.

Третото с Ева и Джункук.

Куки:-Ева предизвиквам те да имаш 7 мин. в рая сссссс Тае.
Ева:-Мм добре.Тае съгласен.
Тае:-Да.

Те изпиха шотовете и се качиха в стаята за гости.

   ~~~Гледна точка на Тае.~~~
Имах предизвикателство с Ева ,,7 мин. в рая.'' Тя е толкова красива и доста пияна може би ще ми пусне за 7 мин. мога много неща да направя.

   ~~~Гледна точка на Ева~~~
С Тае се качихме в стаята той ме притисна в стената и започна да целува вратът ми оставяйки големи смучки.Не можех да се отделя от него желанието ми натделя под влиянието на алкохола.Той ме вдигна и ме постави на леглото.Започна да ме саблича и докато се осетя вече бяхме голи.Започнах да му галя работата след това той истена.След дълго измъчване започнах да оставям нежни целувчици и го лаптах той пак истена много силно.На него му беше достатъчно обърна ни и не осетих кога е в мен.Аз стенех името му, а той забързваше все повече и повече.Накрая той свърши и легна до мен.

-Ева страхотна си в леглото.-каза той задъхано, а аз го фраснах.След това той ме зави прегърна ме и заспахме.

    ~~~Моята гледна точка.~~~
-Хора осещам, че няма да се върнат.-казах.
-Май не трябва да се казва 7 мин. в рая, а 7 часа с Ева и Тае.-каза Джункук и се засмяхме.
-Остави ги намира.Това е първото момиче на Тае което не е курва.-каза Джин.
-Хайде да лягаме изпихме всичко няма какво да правим.-казах аз и тръгнах към стаята ми.

Затваряйки вратата някой сложи ръка и я отвори.Това беше Джимин.

-Какво има Джимин.-попитах.
-Може ли да спя при теб.-каза той, а аз му направих път да мине.Легнахме и заспахме.



Дано да ви е харесало за първи път пиша смут .Извинявам се ако има грешки.Обичам ви!!❤❤

От началото до края.❤❤❤Where stories live. Discover now