16-та част

141 11 1
                                    

Вече бяхме в парка и седнахме на една пейка.Оставаше още месец до края на лятната ваканция.Изобщо неми ми се ходи на училище, но има и хубава страна последна година.Ще има бал и ще се отърва за една година и после ще вляза в университета.

-Хей за какво мислиш?-разсея ме от мисли гласът на Чим.

-Мислех за края на ваканцията и че това ще е последна ми година.-казах аз.

-Напълно бях забравил.И балът идва и всичко.

-Да и за него също.

-Знаеш ли какво има другата седмица.-попита Чим.

-Не какво?-попитах.

-Ставаш на 17.-напомни ми той. Как можах да забравя 15 ноември рожденият ми ден.

-Да одартявам с една година.

-Чак пък да одъртяваш.-каза Чим и се засмя.

-След още няколко години ще имам бръчки е един хубав дървен бастут с който ще се разхождам и най-лошото знаеш ли кое е?

-Кое?

-Че ще погрознея и няма да ме обичаш вече.-казах аз тъжно.

-Искаш ли аз да ти кажа нещо?

-Да.-отговорих.

-Че колкото и да остаряваш толкова повече ще те обичам, любовта ми никога няма да свърши.И като станем на 50 ще се разхождаме двамата из парка с бастуни и ще си припомняме разговора, който водим сега.Е ако не сме го забравили от старост де.-каза той и се засмя.

-И аз винаги ще те обичам.-казах и го прегърнах, а след това той сля устните ни в едно цяло.

-Хайде да се прибираме.-казах аз той кимна и се запътихме към колата.

След 10 мин. бяхме пред входната врата отключих и влязохме.

Джимин ме притисна във вратата и започна да ме целува по вратът и  се премести на устните ми и ги сля в страстна целувка.След това ме повдигна като сложи ръцете си на дупето ми, а моите на вратът ми. Мигновенно сключих краката си около кръста му.Тръгна към дивана продължавайки да целува вратът ми, а стоновете ми огласяваха празната къща.Постави ме нежно на дивана и застана над мен.Свалих тениската му и я хвърлих зад дивана, последва и моята и си намери място при неговата.Започна да поставя целувки на вратът ми като оставяше лилави петна след всяка целувка бавно се спушкаше по тялото ми стигайки до гърдите ми.Тъкмо да го разкопчее и врата се отвори последвайки я женски глас.......

-Скъпа прибрах се къде си?-попита майками добавяйки.-Алисън да не прекъсвам нещо скъпа.

Засрамен Чим стана от мен бързо взе рениската си и я облече подавайки ми моята.

-Н-не......-казах засрамена.

-Добре радвам се за което.-каза и леко се засмя.Чим стоеше засрамен  и незнаеше какво да каже.-А младежът кой е?

-А мамо това е приятелят ми...Джимин това е майками.

-Здравейте госпожо Смит.-каза Чим още засрамен.

-Наричайме ме Мелиса.

-Добре гос... Мелиса.-каза той след като се поправи.





Хора това е главата извинявам се за закъснението и голямото отлагане.Дано да ви е харесала ОБИЧАМ ВИ!!!❤❤❤💎
Очаквайте следващата другата седмица.😂😂

От началото до края.❤❤❤Where stories live. Discover now