6-та част

216 19 0
                                    

Събудих се, защото някой ме бе притиснал към себе си. Видях нечия ръка на кръста ми.Обърнах се и видях Джимин с разрошена коса.                                                                    
     ~~~~Беше много сладък.~~~

-Джимин събуди се.-казах аз.
-Мммм.-изръмжа той.
-Стискаш ме много силно.-казах, а той отпусна хватката и продължи да спи.
-Джимин хайде ставай!!!-казах и го съчках.-Трябва да ходиш на училище.
-Днес е събота глупаче.-каза той без да отваря очи.
-Нищо хайде ставай.-казах и пак го сръчках.
-Оффффф.-изпуфтя и ме пусна.
-Хайде, хайде стига се тутка. Влизам да се измия и като изляза да си сатанал.
-Добреее.-каза мърморейки.

Влязох да се измия, а след това облякох:

Влязох да се измия, а след това облякох:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Джимиииннннн!Ставаййййй!-изкрещях му.
-Защо викаш ставам, какво толкова ще правим.
-Забрави ли днес ще ходим да ми махат гипса.Нали е събота.-казах удряйки се по челото.
-Извинявай!Забравих!-каза той и се  зарича да ме прегръща.
-Добре хайде оправи се и да тръгваме.-казах му.
-Добре!!

Докато чаках Джимин извиках такси.Той излезе от банята.От мократа му коса се стичаха капки вода които продължаваха по плочките му.Успях да отместя поглед от тялото му и се обърнах с гръб и се изчервих.Усетих как две ръце обхващат кръста ми.

-Не се притеснявай.-прошепна в ухото ми, а аз настръхнат.

Обърна ме към себе си и разби устните си в моите и задълбочи целувката.Слвд това ме повдигна, а аз обвих краката си околао кръста му.Слвд това нежно ме постави на леглото и застана върху мен отделихме се, а той започна да целува вратът ми оставайки смучки.Тъкмо щеше да махне роклята ми и чухме клаксона на таксито.

Набързо станахме, а Джимин започна да се облича и след две минути вече бешв готов.Тръгнахме да слизаме, но той ме награби като булка и мебсмъкна добдолу.Влязохме в таксито и тръгнахме към болницата.

Здравейте!Извинявам се за грешките.Дано ви е харесало. Обичам ви!!!❤❤❤❤

От началото до края.❤❤❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora