8 месеца по-късно.
През тези месеци се случиха много неща. Първо: както казах наистина вдигнах страшен купон. Мама и татко само където не ме убиха като им казах, че половината веранда е разрушена. Не ми беше толкова забавно тогава, но сега определено като разказвам на някой какво се е случило се късам от смях.
Второ:Отидохме в Ню Орлиънс, беше страхотно. Бяхме отседнали в хотел във френския квартал.Имаше много сувенири от които повечето бяха ръчна изработка бяха много красиви не се сдържах и си купих много от тях. В един бар на улица Бърбан се запознахме с една двойка Клеър и Джони бяха много сладки, те бяха от там. На третия ден се бяхме включили в една от групите с екскурзовод и той ни разведе из забележителностите и по значимите сгради в града.През останалото време правихме много забавни неща и няколко пъти излязохме с Клеър и Джони.
Трето:Чим ме запозна с техните. Много добри и приветливи хора. И си мисля, че ме харесаха.
Четвърто:За Коледа се разбрахме всеки да празнува със семейството си. Беше хубаво с нашите много си говорихме. След скандала който беше се развил преди рождения ми ден, не сме се карали ама изобщо. Беше някакво чудо на чудесата.
За Нова година обаче се разбрахме двете семейства да празнуваме заедно беше наистина много хубаво бяхме в един от най-добрите ресторанти с най-хубавата музика. Чудите се как някой се съгласил да свири на Нова година, е тъй като бащата на Чим държи ресторанта в който бяхме, оркестъра нямаха голям избор, но те стояха не повече от два часа и си тръгнаха.Пето: За малко да забравя. На 24.04 в 10:36 вечерта се роди моята сестра Алексис. Да и тя е на бял свят вече и съм много щастлива.
В днешно време:
-Сладка ако не си довлачиш хубавото дупе до вкъщи ще дойда и лично ще го направя.
-Спокойно Ева дишай идвам след 5 мин.
- Да да те твоите 5 мин ги виждам от 1 час.
-Добре, добре слизам!- затворих телефона и тръгнах на долу по стъпалата.
-Мамо отивам за роклята.-извиках.
-Днес ли е пробата?-попита тя.
- Да мамо бала е след два дни.
-Колко бързо се изниза това време. -каза тъжно тя.
-Мамо не се натъжавай, става ли да говорим после, защото ако се забавя секунда повече Ева ще ме убие.- казах, а тя се засмя.
YOU ARE READING
От началото до края.❤❤❤
Random~Здравейте казвам се Алисън и съм на 16г.~ Имам кафеви очи и дълга кестенява коса. Родители те ми са много добри хора, майка ми е корейка, а баща ми е българин.Живеем в Корея. Ходим в България само през лятото.Най-добрият ми приятел е Kim namjoon от...