Майка ми тръгна към кухнята.
-Джимин ще останеш ли за вечеря?-извика мама от кухнята.
-Ааа....-Чим ме погледна, а аз му кимнах и той каза.-Да!
-Мамо може ли да дойдеш за малко?-казах аз.Не се чу отговор, а стъпки вече беше пред мен и трябваше да и кажа.
-Кажи скъпа.-погледна ме с усмивка.
-Всъщост ааа.... как да ти кажа ммм.....
-Давай.-потсети ме да продължа.
-Ами Джимин живее тук!-продължих, но последните думи казах толкова тихо, че едва аз се чух.
-Добреееее, а от кога и защо???-попита тя.
-От два месеца и защото тяхните ги няма и да не стои сам и аз да не съм сама го поканих тук.-офф казах го не мога да повярвам.
-Добре няма проблем.А къде са вашите?-погледна момчето до мен.
-В Америка, защото имало проблеми с фирмата.-отговори толко тихо.
-Добре стига сте говорили толкова тихо няма да ви изям, но когато си дойдат да ни запознаеш.-каза мама и тръгна отново към кухнята.Мале камък ми падна от гърдите как само го прие.Лесното мина сага трябва и с татако да го запознавам какво си докарах до главата боже господи.
-Разбирасе.-отговори той.-А за Ню Орлиънс кога ще им кажем.
-Довчера на вечеря дано го приемът добре, но като тръгваме те няма да са тук.-Ние тръгваме на 17 агуст, а те на 16 сутринта, а днес е 13. Два дни до рожденият ми ден.Какъв купон ще вдигна😂😂.
-Добре!!
Хора БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ БЛАГОДАРЯ.
Много се радвам ако не знаете за какво вижте👇👇👇ХИЛЯДА ГЛЕДАНИ не мога да ви опиша колко се радвам.Преди два месеца си мислех че и 300 няма да стигна, а сега са ХИЛЯДА. Нямаше да постигна нищо без вас. Незнам дали ви харесва книгата, но въпреки всичко продължавам.Общо ще са 25 или 27 части.
Благодаря за търпението.И много се радвам пак казвам за ХИЛЯДАТА ГЛЕДАНИЯ.ОБИЧАМ ВИИИИИ!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Нова част скоро.
YOU ARE READING
От началото до края.❤❤❤
Random~Здравейте казвам се Алисън и съм на 16г.~ Имам кафеви очи и дълга кестенява коса. Родители те ми са много добри хора, майка ми е корейка, а баща ми е българин.Живеем в Корея. Ходим в България само през лятото.Най-добрият ми приятел е Kim namjoon от...