34. Vánoce v manoru - Bonus

2K 129 5
                                    

,,Lily, Lily vstávej! Jsou Vánoce!" Pištěl Draco jako minulý rok Lyra. Otevřela jsem líně oči a pořádně zívla. ,,Draco, co děláš v mém pokoji?" Zeptala jsem se a vstala. ,,Šel jsem tě vzbudit. A rovnou jsem přenesl své dárky sem, abychom mohli rozbalovat spolu." Řekl a nevinně se zašklebil. Přehodila jsem si župan přes ramena a posadila se vedle Draca. Rozdala jsem dárky a začala rozbalovat.

Od matky a otce ve Francii jsem dostala nové boty. Byli celé stříbrné a na velmi vysokém podpatku. Od Lyry zase knihu o zvěromágství. Toužila jsem se stát zvěromágem a tak jsem knihu velmi ocenila. Od Pand jsem dostala malého plyšového kolouška. Blaise a Theo mi dali sladkosti z Medového ráje.  Dokonce jsem i dostala dárek od Harryho. Nový famfrpálový dres. Měl jen jedinou chybu. Byl zářivě červený. Nejspíše úmyslně tím dával najevo, že nepatří do Zmijozelu ale do Nebelvíru. Až budu ve ěkole tak si změním barvu. Nejlepší dárek jsem dostala od Draca. Byla to nádherná souprava šperků. Všechno bylo ze stříbra a ve tvaru růže. Pkvětní plátky byli vyskládané rubíny a lístky smaragdy.

,,Draco to je nádhera." Zašeptala jsem a pořádně ho objala. ,,Já ti taky děkuji za tu soupravu." Řekl a něžně mě políbil. 

Ve dvanáct jsme sešli do jídelny na oběd.

Usadili jsme se a začali jíst. Měli jsme kuřecí polévku, krocana a pudink.  U jídla bylo ticho protože nebylo slušné mluvit u jídla. Když jsme dojedli tak Lucius nadhodil vážné téma. To téma byl Pán Zla.

,,Brzy Vám už bude 16 a myslíme si, že už je nejvyšší čas si promyslet vaši cestu. Jak jistě víte Pán Zla nabízí mnoho možností. Proto Vám nabízíme vstoupit do jeho řad. Draco ty nemáš na výběr. Jsi náš syn a budeš držet tradici. Pokud Lily odmítneš tak ti vymažeme paměť." 

Zamyšleně jsem kývla. Teď byla jediná možnost z toho vycouvat. No, za tohle mě Snape, Brumbál a Harry zabijou.

,,Přijmám." Řekla jsem a stiskla Dracovi ruku.

A tím jsem si zpečetila svůj osud...

Sestra Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat