Stalo se to 31. 7. 1980.
Den kdy padl Pán Zla.
V ten večer tam, ale nebyl jen malý Harry James Potter. Společně s ním tam byla jeho sestra, prakticky dvojče. Její vlásky měnili barvu jak se jí zachtělo.. její jméno je Lily Emma Potter.
V ten večer chtěl Pán Zla nabrat další moc, ale stalo se něco, s čím nepočítal ani tak mocný černokněžník. Vražedná kletba se odrazila a Pán Zla padl. Oběma dětem zanechal šrám nejen na duši, ale i na čele. Oba tam měli tenkou jizvu ve tvaru blesku.
O necelou hodinu po tragédii se v domě objevil muž... spíše chlap jako hora s divokými vousy i vlasy. Zachránil je oba, ale do domu v Zobí ulici se dostal jen chlapec.
Dívka byla odvezena do Francie k adoptivní kouzelnické rodině.
Jak čas běžel, z miminka se stávala krásná dívka. Když si zrovna neměnila vlasy do různých barev a obličej do různých zvířat, tak byla přesnou kopií své matky Lily. Rudé vlasy, zářivě zelené oči a bledá pleť.Náš příběh začíná ve Francii. Konkrétně uprostřed léta kdy 14 kouzelnice ještě spala. V kuchyni už však bylo živo. Byla tam její matka Janette a otec Gideon. Byl tam však i někdo třetí. Muž, který vypadal, že je velice starý. Měl dlouhé stříbrné vlasy i vousy. Zářivě modré oči měl ukryté za brýlemi ve tvaru půlměsíce a tančili v nich veselé a záhadné jiskřičky.
Na sobě měl temně modrý hábit a boty s přezkami. Jeho jméno bylo po celém kouzelnickém světě známé. Jmenoval se Albus Brumbál a byl to nejmocnější čaroděj všech dob. Byl také ředitelem Školy čar a kouzel v Bradavicích.
Nyní však řešil s rodiči naší hrdinky důležité věci. Konkrétně se jednalo o přestupu z Krásnohůlek do Bradavic. Důvod však stále zůstává a nějakou dobu i zůstane zahalen tajemstvím.
Po chvíli tiché mluvy se žena zvedla a odešla probudit Lily. Brumbál chtěl, aby o všem věděla a aby také vyjádřila svůj názor na věc. Po chvíli se žena vrátila a v patách jí šlo rozespalé modrovlasé děvče ještě v pyžamu.
Hosta si všimla až po chvíli. Samozřejmě věděla kdo to je, ale netušila, proč tu je.
To se však brzy dozví....*Kapitola předělána*
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
FanficV osudný den pádu Pána Zla tam nebyl jen Harry....byl tam ještě někdo jiný. Jeho stejně stará sestra. Zlo však nikdy nespí a Pán Zla zase nabírá síly. Budou oba sourozenci na stejné straně?