Po tom dopisu jsem se odebrala společně s Harrym do pokoje. Vzala jsem si pergamen, brk a inkoust a začala jsem psát.
Právě jsem byla s Harrym vyloučena z Bradavic. Chci vědět co se děje a kdy se odtut dostaneme.
LilyTu zprávu jsem třikrát přepsala. Jeden byl Ronovi, druhý Mie a třetí Siriusovi. Svinula jsem je a přivázala Maddie k nožce. „Leť" Sykla jsem. Matně jsem si všimla že z Harryho okna vylétá Hedvika.
Lehla jsem si na postel a přemýšlela nad tím co se teď stalo. Asi po dvou hodinách přišla do pokoje teta Petunie.
„Odjíždíme. Já, Vernon a Dudley." Řekla.
„Fajn." Odpověděla jsem jí netečně. „Nebudeš vycházet ven."
„Fajn"
Teta se podezíravě zamračila. „Pro jistotu tě zamknu." Dodala.
„Hmmm" Zabručela jsem. Teta odešla a zamkla.Takto jsem ležela asi ještě hodinu a ležela bych ještě mnohem déle, ale vyrušila mě rána ze zdola. Vymrštila jsem se do stoje a popadla hůlku. Chvilku se nic nedělo a pak se najednou dveře rozletěli. Ve dveřích stál Remus Lupin.
„Pane profesore co tu...." Začala jsem ale on mě přerušil. „Teď ne Lily. Pojď dolů."
Opatrně jsem sešla a postavila se na poslední schod. V obýváku stála hromada lidí. Byl tam Pošuk, Kingsley, Remus a spousta dalších lidí. Nejvíce mě zaujala mladá žena s fialovými vlasy. Bylo nad slunce jasné že je metamorfomág.
„Co se to tady děje?" Otázala jsem se když ke mně přistoupil Harry.
„Přijeli jsme si pro Vás." Odpověděl Pošuk. „Ale proč..." Začal Harry ale byl přerušen.
„Teď ne Pottere. Máte 5 minut ba sbalení." Zavrčel Pošuk.
„Pomohu Vám. Mimochodem já jsem Tonksová." Představila se mladá žena.
„Nymfadora Tonksová." Opravil ji s úsměvem Remus.
„Neříkej mi Nymfadoro, Remusi. Jen Tonksová." Zavrčela na něj.
Vyšla s námi do druhého patra a nejdříve šla pomoci mně. Začala jsem si sbírat své věci a házet je bez ladu a skladu do kufru.
„Počkej. Takhle to bude rychlejší." Zarazila mě Nym.
„Balit!" Zvolala a všechny moje věci se zvedli a napadali do kufru.„Ty jsi taky metamorfomág?" Optala jsem se jí.
„Jak si to poznala?" Zeptala se užasle. „To podle tvých vlasů a navíc já jssm taky." Vysvětlila jsem a během vteřiny jsem se změnila na její kopii.
„Hustý. Jsi vyšší úrovně než já." Dodala. Mrkla jsem na ní a popadla jsem kufr a klec. Nym šla zatím pomoci Harrymu. Dovlekla jsem svůj kufr až ke dveřím Harryho ložnice. Nym vyšla a místo fialových vlasů měla růžové.
Napadl mě jeden vtípek. „Nym, počkej něco mě napadlo. Pošli kufry na před." Řekla jsem jí a u toho se šklebila.
„Locomotor kufry" Zvolala a kufry se zvedli a plachtili dolů. Vlasy jsem si změnila na stejné jako Nym a společne jsme sešli dolů.
„No konečně. Co jste tam...." Víc už Pošuk nestihl říct protože si všiml že už není jedna Tonksová ale dvě. Všichni až na Harryho a Remuse zalapali po dechu.
„Děje se něco?" Zeptala jsem se nevinně.
Remus ss jen zašklebil.
„Ehm. Která z Vás dvou je Nymfadora?" Zeptal se.
„Neříkej mi Nymfadoro." Zavrčela Nym a vlasy jí zrudly.
„Ale Nym." Zasténala jsem.
„Ano, velmi vtipné." Zabručel Pošuk. Zakřenila jsem se a změnilase zpět. Jen vlasy jsem si změnila na neonově zelenou a oči na černou.
Vyšli jsme na ulici a seřadili jsme se.
Pošuk švihnutím hůlkou přivolal naše košťata. Měla jsem kulový blesk jako Harry. Nasedla jsem.
„Leťte rovnou na místo. Držte formaci, ikdyby někoho zabili. Zavelel Pošuk a z konce jeho hůlky vyletěli červené jiskry.
„Tři..dva..jedna..teď!" A z konce jeho hůlky tentokrát vyletěli jiskry zelené. Tvrdě jsem se odrazila a letěla jsem. Byl to úžasný pocit.
Držela jsem se za Harrym který se držel za Nymfadorou. Pod sebou jsem viděla jen žluté body. Letěli jsme už přes hodinu a byla jsem doslova přimrzlá ke koštěti. Naštěstí jsme už přistávali.
Přistáli jsme v parku. Přes ulici stál starý panelový dům. Opatrně jsme vyšli na ulici. Pošuk vzal zatemňovač a třikrát jím cvakl. Všechny tři pouličný lampy zhasly.
„Užitečná věcička. Půjčil mi ji Brumbál." Zabručel spokojeně Pošuk. Pak vytáhl kus pergamenu a pokynul nám abychom s Harrym přistoupili.
„Lumos" Zamumlal a špička jeho hůlky se rozzářila.
Na pergamenu stálo.
Hlavní štáb Fénixova řádu nalezneš na Grimmvoldově náměstí 12.
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
FanficV osudný den pádu Pána Zla tam nebyl jen Harry....byl tam ještě někdo jiný. Jeho stejně stará sestra. Zlo však nikdy nespí a Pán Zla zase nabírá síly. Budou oba sourozenci na stejné straně?