Sotva jsem ulehla tak jsem usnula. Bohužel jsem si zapomněla vyprázdnit mysl. Nemělo to zrovna pěkný účinek.
Šla jsem tmavou chodbou. Na konci byli nějaké dveře. Necítila jsem nic kromě touhy zjistit co je uvnitř. Už, už jsem sahala na kliku.... S trhnutím jsem se probudila. Co to bylo za sen? Zvedla jsem se a rychle se oblékla. Popřála jsem Ginn pěkné ráno a šla na snídani.
„Drahoušku, dnes budeme čistit přijmací salon." Řekla paní Weasleyová (Budu jí říkat Molly), když mě uviděla. Podala mi misku s ovesnou kaší.
„Dobře Molly (čtěte paní Weasleyová) " Přitakala jsem.Po snídani jsme všichni vyšli nahoru po schodech. Byla tam zaprášená křesla, spousta vitrín a skřín. Prohlédla jsem si záclony a ty jemně bzučeli.
„Nejdříve odběhníme záclony." Řekla Molly a pročítala si Lockhartův atlas domácích škůdců. „Tady stojí, že běhnice mají jedovaté zuby. Mám tady lahvičku séra, ale byla bych raději kdyby ho někdo nepotřeboval. Každý si vezměte hadr na ústa a nos a sprej." Informovala nás a sama si vzala.
Zakryla jsem si nos a ústa a vzala si sprej který byl plný nějaké černé vody. „Až řeknu teď tak začnete všichni stříkat. Teď"
Začala jsem stříkat. Běhnice okamžitě začali útočit. Byli odporné. Popadané běhnice jsem rychle sbírala a házela do kbelíku. Všimla jsem si že Fred a George si je strkají do kapes. Ušklíbla jsem se a dál útočila.Když jsme skončili tak Molly si znaveně sesunula do křesla. Ovšem rychle se zvedla a znechuceně vypískla. Spadla totiž na pytel s mrtvými krysami. Záclony teď nebzučeli, jen zplihle viseli.
Vedle pohovky ležela mísa plná běhničích vajec. Fred a George po ni vrhali mlsné pohledy.
Ozval se domovní zvonek a paní Blacková se rozječela.
„Já je zabiju. Kolikrát jsem jim říkala ať nezvoní." Zasténala Molly a šla otevřít a uklidnit obraz. Vyklonila jsem se z okna a viděla jsem jen kopu kotlíků.
„To je asi Dung. Nese nějaké kotlíky." Informovala jsem je.
Hned na to se ozval řev Molly.
„TOHLE NENÍ ŽÁDNÉ DOUPĚ K PŘECHOVÁVÁNÍ KRADENÉHO ZBOŽÍ!"
„Jak já to miluji když ječí na někoho jiného." Řekl blaženě Fred a pootevřel dveře, aby to bylo slyšet více.
„....TAKOVÁ ABSOLUTNÍ NEZODPOVĚDNIST! JAKOBYCHOM NEMĚLI DOST STAROSTÍ I BEZ TOHO, ŽE NÁM SEM TAHÁŠ NĚJAKÉ KRADENÉ KOTLÍKY....."
„Ty paka ji nechávají naprat pěkné obrátky." Zavrtěl hlavou George. „Mamku je třeba zarazit hned na začátku. A to se chystá Dunga seřvat už několik dní." Řekl Fred.
Raději zase přivřel dveře, ale než je stihl dovřít pronikl dovnitř domácí skřítek.
Bylo to poprvé co jsem viděla domácího skřítka. Byl velmi starý. Měl na sobě pouze hadr.
Přítomnost mě nebo ostatních vůbec nebral na vědomí. Počínal si jakoby nikoho neviděl a mrmlal si.
„Páchne jako kanál a je to kriminálník. Ach, kdybyto viděla má paní. Co by asi chudákovi Kráturovi řekla?" Zvedl pohled a spatřil mě a Harryho.
„Co ti tady dělají? Krátura neví. Krátura je nezná."
„To je Harry a Lily, Kráturo." Řekla mu nesměle Mia.
Krátura vykulil oči a mrmlání zrychlilo.
„Mudlovská šmejdka s Kráturou mluví jako by byla jeho kamarádka. Ach, kdyby to viděla má paní."
„Neříkej jí mudlovská šmejdka!" Ozval se okamžitě Ron.
„To je dobrý Rone. Nemá to v hlavě pořádku." Omlouvala ho Mia.„Co tu vůbec děláš Kráturo?" Zeptal se Sirius který právě vešel.
„Krátura uklízí." Zaskřehotal a poklonil se až k zemi. Pořád něco mumlal, ale už jsem mu nerozumněla.
„To povídej holubům. Ptám se tě co tu děláš?" Optal se ho znova.
„Krátura uklízí." Opakoval a opět se poklonil.
„Smyslem Kráturova života ne sloužit vznešenému rodu Blacků a jeho domu."
„Spíš zanešenému." Odfkl si Sirius.
„Zmiz Kráturo." Dodal když se skřítek neměl k odchodu.
„Jak si pán přeje." Odvětil a vrhl po Siriusovi nepěkný pohled. Pak se odšoural ven.Ahoj jsem zpět. Budu se snažit vydávat kapitoly ob den nebo ob dva.Líbí se vám příběh? Pokud ano jsem velmi ráda.
Vaše AliceAnnyaRaddle
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
FanfictionV osudný den pádu Pána Zla tam nebyl jen Harry....byl tam ještě někdo jiný. Jeho stejně stará sestra. Zlo však nikdy nespí a Pán Zla zase nabírá síly. Budou oba sourozenci na stejné straně?