Uběhlo pár dní od zápasu s Havrany. Sice jsem jako střelkyně dobrá ale nevadilo byi ani být chytačkou. Když jsme šli sna snídani tak na zdi u Velké síně zase bála nová vyhláška.
Všichni studenti kteří se
Chtějí přidat do
Vyšetřovatelského sboru
A získat body navíc
Až se přihlásí v kabinetu
Dolores Jane Umbridgeová,,Přihlásíme se? " Zeptal se Theo. ,,Mohli bychom to zkusit. Třeba konečně přijdeme na to, co Potter zase vyvádí. " Řekla Pansy. Nikdo si nevšiml toho jak někam mizím. Dál jsem chodila na schůzky BA v Mirandině podobě a nikdo nic netušil. ,,Proč ne? Mužem získat body" Řekl Blaise a bylo rozhodnuto.
Hned po obědě jsme šli do kabinetu. Dolores se jen usmála a hned nás přijala. Dostala jsem odporný odznak z kotětem. Kluci to samé ale jen s kocourem. Vysvětlila nám co budeme dělat. Hlídat po chodbách vše neobvyklé, za porušení řádu a vyhlášky strhávat body. Když jsme dostali potřebné informace tak jsme šli na hodinu Péče o kouzelné tvory. Šli jsme jako obvykle ke srubu, ale Hagrid nás zavolal z lesa. Otočili jsme se na patě a šli tam. Měl na sobě jeho obvyklý roztrhaný kabát a na rameni mu visela syrová flákota.
,,Dneska máme hodinu v lese. Chvíli vám neco vokázat." Řekl a nadhodil si minimálně polovinu krávy na rameni. Čekali jsme až se doplahočí lvi. Asi po 5 minutách konečně přišli. My hadi je sjeli povýšeným pohledem. Hagrid je taky uvítal a šel do lesa. Všichni jsme ho následovali. Šel docela hluboko a pak se zastavil na mýtině. Byli tam kostnatí černí koně s křídli. Bylo tam celé hejno s jedním mládětem. ,,Ehm Hagride? Co máme tady vidět? Nic tu není." Odkašlal si Draco. Stihla jsem odpovědět dřív než Hagrid. ,,Draco tady jsou testrálové. Jsou to velcí okřídlení koně. Vidí je jen ten, kdo byl svědek nečí smrti. Živí se mršinami a krev je přiláká. Dokáží tě zavést na každé místo. Tedy pokud ho znají. " Vysypala jsem ze sebe.
,,Výborně. 10 bodů pro Nebe - Zmijozel. " Opravil se rychle. Ušklíbla jsem se a Pohladila koně který byl docela blízko nás.
,,Jak říkala Lily. To jsou test..." Víc nestihl dopovědět. Přerušilo ho nasládlé ,,Ehm ehm. " Přes les si to k nám kráčela Dolores. Zase se usmívala jako pěti léta dívenka která dostala barbie. Zastavila se u nás.
,, Vy jste Hagrid že? " Řekla s pečlivou výslovností. ,,Dostal jste moji sovu s ohlášením inspekce? " Zeptala se pomalu jako by mluvila k mentálně zaostalému. (viz Crabbe a Goyle. ) Ptala se na různé otázky a Hagrida chudáka celého znervóznila. Ke konci hodiny si znovu odkašlala.
,,Výsledky inspekce dostanete do 10 dnů." Řekla opět pomalu a na tlustých prstech s masivními prsteny ukázala 10. A odešla. Hagrid ukončil hodinu a my odcházeli. Celá zelená kolej se chichotala. Měli jsme bylinkářství a zase s Nebelvírem. Trio se zastavilo u skleníku číslo jedna a my jsme měli hodinu ve skleníku číslo tři. Pokynula jsem hlavou k nim a všichni jsme vyrazili. Stáli zády k nám a tak si nás nevšimli. Mia zrovna říkala ne moc lichotuvá slova na účet Dolores.
,,Ta stará, růžová, odporná mrch..." Víc nestihla doříct protože ji Draco přerušil.
,,Být tebou tak bych to nedokončil Grangerová." Řekl chladně. Celé trio se otočilo a nenávistně na nás zíralo. Draco se chladně usmál. Nadechla jsem se a řekla.
,,Strhávám Nebelvíru 20 bodů za uražení profesorky. "
,,Nemůžeš strhávat ostatním prefektům body Li - Potterová. " Ohradil se Ron.
Chladně jsem se zasmála. ,,Já nejsem jenom prefekt Weasley. Jsem i členem vyšetřovatelského sboru a mám právo strhávat body komukoli. "
,,A když už jsme u toho. Dalších 10 bodů dolů Weasley za ten nezapnutý hábit a Pottere 5 bodů dolů protože tě nemám rád. " Arogantně se usmál a odešli jsme pryč. Cestou jsme se smáli jejich výrazu. Po bylinkářství jsem měla volno. Šla jsem tedy do knihovny abych si našla knihu o lektvarech. Asi v polovině chodby jsem odbočila do tajné a tam byl zase muckající se pár. Přišla js blíž a zjistila, že je to Maky s Andym. Uchechtla jsem se a oni se od sebe odtrhli. Maky navíc zrudla jako rajče. ,,Už zase? " Zeptala jsem se ironicky. Prošla jsem kolem nich a chtěla jít pryč, jenže Makyna většinou dbala na pravidla.
,,Ty nám nesebereš body? Porušili jsme vyhlášku. " Andy do ní šťouchl aby byla ticho.
,,Máš pravdu. 1 bod dolů Havraspáru za porušení vyhlášky. Jo a v sedmém patře je volná Komnata nejvyšší potřeby. A nezapomeňte na ochranu. Nebudu v pátém ročníku řešit mimino. " Zasmála jsem se a rychle odběhla. Přece jenom Makyna je malý člověk a malý lidi bývají agresivní. Nechci aby se mi něco stalo.
Doběhla jsem do knihovny a rychle šla do oddělení s lektvary. Když jsem našla to co jsem chtěla, šla jsem na večeři.
Posadila jsem se k Dracovi a naložila si slaninový koláč. Cpala jsem se a kecali jsme o sboru. Máme teď plno výhod. Obzvlášť já a Draco protože jsme ještě prefekti. Nejvíce mě dostal pohled na tu štětku na boty které Filch říká paní Norissová. Ta neměla odznak ale takovou známku na obojku. Ve světle svící se růžově leskl. Odpornost na druhou.Tuto kapitolu věnuji kamarádce @makyy_black. Za donucení k napsání této kapitoly.
Anny
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
FanfictionV osudný den pádu Pána Zla tam nebyl jen Harry....byl tam ještě někdo jiný. Jeho stejně stará sestra. Zlo však nikdy nespí a Pán Zla zase nabírá síly. Budou oba sourozenci na stejné straně?