Jakmile jsme dorazili do Malfoy Manor tak jsem si šla vybalit pár potřebných věcí do pokoje. Můj pokoj byl téměř hned vedle Dracova, takže jsme nemuseli chodit dakeko, když jsme chtěli být sami.
Novinka byla, že tu byla i naše parta. Byl tu Blaise, Theo, Thomas, Pansy, Lyra a Theresa. Ti byli ubytovaní hned ve vedlejší chodbě ve stejném křídle. Byla jsem nadšená, že prázdniny budu trávit s přáteli a ne s otesánkem jménem Dudlíček, kobylou která nesla jméno teta Petunie a zlobrem, který se jmenovat strýc Vernon. Hluboce jsem litovala Harryho, který tam byl nucen být, ale zároveň jsem byla ráda, že je v bezpečí.Jakmile jsem si vybalila a otevřela sově klec, tak jsem šla na chodbu, kde bylo zatím vylidněno. Ale to se během pěti minut změnilo. Postupně přišli všichni moji přátelé a společně jsme si vyšli na dlouhou procházku do obrovitých zahrad. Cestou jsme míjeli honosné a pyšné ptactvo. Nejeden páv se naparoval nádherným peřím. Procházeli jsme krásnou alejí a došli k jezírku. Podle šibalského pohledu Blaise a Thomase jsem věděla co se stane. Proto jsem jen tak tak uskočila před Dracem a nenechala se zvednout do náruče, což bych mu normálně povolila. Thomas popadl Theresu a Blaise zase Pans. Theo si vzal na starost Lyru a Draco se ujal mého pronásledování, protože jsem se dala na útěk. Merlinužel mě dostihl a přehodil si mě přes rameno. Vítězně si to kráčel ke klukům a všichni se na kraji jezírka zastavili. ,,Draco Malfoyi jestli mě tam hodíš tak si mě nepřej! " zapištěla jsem a vzápětí uslyšela hlas Pansy. ,,Blaisi hodíš mě tam a celé léto si nevrzneš! " Hned se k ní přidala Lyra. ,,Theodore pustíš mě a máš celibát na půl roku! " A celou scénku doplnila Theresa. ,,Thomasi jestli mě okamžitě nepustíš na zem tak tě vykastruji! "
Kluci trošku pobledli ale i přes naše varování nás tam hodili.
,,Áááá! " pištěli jsme všechny. Díky Merlinovi, že jsem měla u sebe hůlku. ,,Aqua Erupto! " vyštěkla jsem a všechny čtyři odmrštil silný proud vody do bahenního jezírka. Málem jsem se udusila smíchy, ale klukům už do smíchu moc nebylo. Vyhrabala jsem se z jezírka a pomohla holkám. Usušila jsem je i sebe a pobaveně pozorovala kluky. ,,Blátošlap " poznamenala jsem trefně, když se Theo vyhrabal z bahna a ťapkal k nám přičemž za sebou nechával bahenní šlápoty. Rozesmáli jsme se a čekali až se z bahna vyhrabou i ostatní bahňáci. Všichni byli rudí hněvem, studem a hlavně smíchy.,, Lily očisti nás." Řekl Draco. ,,A co za to? " zeptala jsem se a škodolibě se ušklíbla. ,,Dobrý pocit?" Zkusil to Blaise.,, Ten mám z toho, že jsem Vás tam hodila." uchechtla jsem se.,, Nedozví se to můj otec. " Ozval se Draco. Všichni jsme bouchli smíchy. ,,Ne fajn.... Novou knihu? " Zkusil to Thomas. ,,A čokoládu " dodala Pans.,, Hooodně čokolády " Doplnila ji Lyra. Kluci sborově kývli a já je očistila od bahna.
Draco ke mně přišel a jako částečné poděkování mě políbil. Usmála jsem se a rozcuchala ho. Odměnil mě rozmrzelým zavrčením. Uchechtla jsem se a společně jsme se vydali na oběd.Došli jsme do Malfoy manor a odešli se převléci. Vzala jsem si černou sukni a černý crop top. Doplnila jsem to černými lodičkami a stříbrným náramkem se zlatonkou. Již upravená jsem vyšla z pokoje a počkala na Draca. Společně jsme pak šli na oběd.
Po obědě, který proběhl v tichosti jsme se od Ciss dozvěděli, že ve tři hodiny je schůzka smrtijedů a bude probíhat zasvěcení party mezi nás. Smutně jsem se pousmála ale navenek jsem dávala najevo nadšení. Přeci jen být smrtijedem je obrovská čest..." Ha slyšíte tu ironii?
Rozešli jsme se do svých pokojů, abychom si všichni dopřáli šlofíka před tou schůzí.,,Lily, Lily vstavej... " budil mě něčí jemný hlas. Otevřela jsem rozespale jedno oko a uviděla Draca. ,,Hmmm?" zavrněla jsem. ,,Za deset minut je schůze " Řekl a já vyletěla z postele jako Kulový blesk.
Když jsem byla oblečená tak jsme společně sešli do hlavního sálu. Usadila jsem se vedle Belly, která seděla po levici Pána Zla a mlčela jsem. K mé nelibosti přímo vedle mě seděl i Adrian. Jen se na mě svůdně usmál a já ho pod stolem kopla do kotníku.
Když jsme byli všichni tak Voldemort povstal. ,,Svolal jsem Vás mí drazí, abychom přijali mezi sebe nové členy. Pana Thodora Rosse, Thomase Halea, Blaise Zabiniho, Pansy Parkinsonovou, Lyru Swiftovou a Theresu Wilsonovou. Prosím přestupte." Všichni se zvedli a poklekli před Voldym. Všichni postupně složili přísahu a dostali tetovačku, která Merlinužel nebyla od Číňanů za deset korun. Zbytek schůze jsem neposlouchala o čem je řeč. Z myšlenek mě probrali odcházející smrtijedi. ,,Lily, Draco zůstaňte tu. Chci si s Vámi promluvit. " Řekl Ten- jemuž - nos - chybí a zůstali sedět.
Všichni odešli a On vstal.,, Lily chci s Tebou probrat ten neúspěch na Ministerstvu....samozřejmě větší podíl viny má Lucius ale i tak.. "
,,Můj pane velice se omlouvám za neúspěch. Kdybych tu kouli hodila dříve tak do mě bratr nestihl strčit a já ji neupustila. " Řeknu se sklopenou hlavou. ,,Vím, že za to hlavně může Lucis Lily. Měl, když už ji měl v ruce zmizet a ne začít bojovat s Vámi a oddělením bystrozorů, ale i tak tě trest nemine. Draco...jelikož tvůj otec je v Azkabanu tak jeho trest dostaneš ty. " Škodolibě se ušklíbl a pak pokračoval.,, Ty Lily mu pomůžeš. Máte za úkol do konce školního roku zabít Albuse Brumbála."Do Spongeboba...to je blbé....
Hi people! Jsem tu i s novou kapitolkou psanou okolo půlnoci! Jsem moc ráda, že jste to se mnou nevzdali a tento příběh nehodili do koše! Všechny Vás lovískuju!
Zatím to bude bez věnování ale příští kapitolu věnuji tomu kdo jako první napíše komentář s odpovědí na tuto otázku : ,,Jakou barvu šatů měla teta Petunie ve druhém díle, když přišli na návštěvu ti mudlové"
Tak bye moji drazí kouzelníci
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
FanficV osudný den pádu Pána Zla tam nebyl jen Harry....byl tam ještě někdo jiný. Jeho stejně stará sestra. Zlo však nikdy nespí a Pán Zla zase nabírá síly. Budou oba sourozenci na stejné straně?