Κεφάλαιο 19

19 5 0
                                    

....

Έλλη: Πολύ φοβάμαι ότι δεν είναι πραγματικός έρωτας αλλά ένας απλός ενθουσιασμός.

Άρης: Και τι προτείνεις;

Έλλη: Να βρούμε έναν τρόπο να είναι μακριά ο ένας από τον άλλον.

Άρης: Συμφωνώ, αλλά πως θα γίνει αφού είμαστε συμμαθητές;

Έλλη: Η Κρίστη θα αλλάξει τμήμα.

Άρης: Και νομίζω πως βρήκα τον τρόπο.

Έλλη: Για λέγε;

Άρης: Θα της ασκώ και καλά μπούλινγκ.

Έλλη: ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ;

Άρης: Όχι ρε σωματικό μπούλινγκ, αλλά λεκτικό. Κάποια στιγμή δεν θα αντέξει και θα ζητήσει να αλλάξει τμήμα. Και στο κάτω - κάτω δεν πρόκειται να κάνω κακό στην αδελφή μου.

Έλλη: Ας είναι.

Άρης: Θα είσαι συμμαχός μου έτσι;

Έλλη: Ναι, αρκεί να μην πληγωθεί, σωματικά εννοώ γιατί ψυχικά.... μην το ψάχνεις.

Μετά από το μίνι μίτινγκ που είχαμε, η Έλλη έφυγε και εγώ έβαλα σε εφαρμογή το πρώτο μέρος του σχεδίου...
απειλητικα μηνύματα.

Άρης
Μείνε μακρυά μας, μας έχεις καταστρέψει. Δεν θες να δεις την άγρια πλευρά του εαυτού μου!

Γαμώτο, νιώθω απαίσια.

Κρίστη
Είσαι σίγουρα ο Άρης που ξέρω;

Άρης
Ναι και το καλό που σου θέλω να μείνεις μακριά μας. Αντιλαβού;

Κρίστη
Τι έπαθες έτσι ξαφνικά; Είσαι αδελφός μου.

Ψυχή μου, μακάρι να ήξερες

Άρης
Το ότι έχουμε το ίδιο αίμα δεν σημαίνει ότι σε νιώθω αδελφή μου. Ήμουν, είμαι και θα παραμείνω μοναχοπαίδι.
Είσαι μία διπρόσωπη που μπλέκει παντού και η χαρά της είναι η καταστροφή των άλλων. Φρόντισε να εξαφανιστείς από τις ζωές μας γενικώς.

Ελπίζω κάποια μέρα να με αφήσεις να σου εξηγήσω, αδελφούλα μου.

Μεριά Κρίστης

Γιατί άλλαξε έτσι η συμπεριφορά του; Γιατί πιστεύει πως είμαι μια εγωίστρια που χαίρεται με την κατάστροφή των άλλων;

😭

Ντιν ντον

Μεριά Έλλης

Ο Άρης θα βαλει σε εφαρμογή το πρώτο μέρος του σχεδίου, δηλαδή τα μηνυματάκια που θα την κάνουν να νιώσει σκουπίδι. Δεν είμαι κακιά, ούτε η απαίσια κολλητή που σκεφτήκατε όλοι, απλά προσπαθώ να προφυλάξω τα συναισθήματα της Κρίστης προτού εκείνη πληγωθεί με τον χειρότερο τρόπο αφού δεν είναι πραγματικα ερωτευμένη με τον Άλεξ.

Με όλα αυτά έφτασα απ' έξω από το σπίτι της.

Ας το παίξω ανήξερη (όσο γίνεται)

Έλλη: Κρίστη μου, τι συμβαίνει; Ποιος σε πείραξε να τον σφάξω;

Την ρώτησα και καλά ανήξερη

Κρίστη: Κάτσε να σου πω.

Μου εξήγησε τι συνέβη. Η αλήθεια είναι ότι τα ήξερα πριν από αυτή.

Κρίστη: Πιστεύεις πως όντως είμαι κακός άνθρωπος 😭;

Έλλη: Όχι βρε είναι αδελφός σου.

Κρίστη: Μην με δουλεύεις. Αν ξέρεις σε παρακαλώ, απάντησε μου, να διορθωθώ τουλάχιστον 😭.

_________

Παράλληλοι ΔρόμοιDove le storie prendono vita. Scoprilo ora