Κεφάλαιο 7

32 5 2
                                    

Έλεος αυτό το κορίτσι. Μια συγκεκριμένη ώρα μου είπε να είμαι εδώ, αλλά αυτή.. τίποτα. Ωπ!! Να τη, δεν μελέταγα τους αριθμούς του τζόκερ καλύτερα. ΚΡΙΣΤΥ;

Άλεξ: Κρίστη, τι έπαθες, γιατί έχεις κόκκινα μάτια για ποιον πούστη έκλαιγες;

😨

Κρίστη: Ή..ήρθε..ε ο πρώ..ην μ...μου στο σπ..σπίτι μ..μου και με απειλούσε.

Άλεξ: Τι;

Κρίστη: Πριν μερικά χρόνια αυτό το ανθρωπόμορφο τέρας με β..βίασε δύο φορές.

Τον μαλάκα. Δεν ξέρω ποιος είναι αλλά έτσι και τον ανακαλύψω, θα τον σκοτώσω και θα θάψω το σώμα του 30 χιλιόμετρα κάτω από το χώμα, αφού πρώτα τον τεμαχίσω.

Ιουυυ!!!

Έσφιξα τα χέρια μου σε γροθιές από τα νεύρα, αλλά προσπάθησα να ηρεμήσω για εκείνη.

Κρίστη: Πάμε;

Άλεξ: Ναι.

Είπα αβέβαια. Ακόμα να ηρεμήσω αλλά είμαι σε καλό δρόμο. Αφού φόρεσα την μάσκα και πήρα τη μολότοφ, ξεκινήσαμε. Πόσα χρόνια έχω να πιάσω μολότοφ και να ανέβω πάνω σε ducati μαύρη με λίγο κόκκινο, γυαλιστερή οφ κορσ (για όσους δεν ξέρουν η ducati είναι μηχανή.. 😂).

Κρίστη: Κατάλαβες τι θα κάνεις;

Άλεξ: Ναι.

Νομίζει ότι δεν ξέρω. Γαμώτο δεν μου αρέσει να της κρύβω πράγματα και ειδικά κάτι τέτοιο, δηλαδή ότι είμουν και θέλω να συνεχίσω να είμαι αναρχικός.

Αφού φτάσαμε ρώτησα

Άλεξ: Σε πόση ώρα θα είναι εδώ οι μπάτσοι;

Κρίστη: Σε μισή ώρα περίπου.

Άλεξ: Οκ.

Εεε όχι. Πόση γκαντεμιά παίζει να κουβαλάω; Ο Μάνος τι γυρεύει εδώ; Ο Μάνος ήταν πιο παλιά στην συμμορία που ήμουν και εγώ. Μετά το περιστατικό όμως, σπάσαμε, και από τότε δεν ξανά επικοινώνησα ποτέ με κανέναν.

Μάνος: Άλεξ? Τι κάνεις εδώ ρε μαλάκα, που χάθηκες?

Κρίστη: Συγγνώμη, γνωρίζεστε;

Αυτό δεν ήθελα να ρωτήσει.

Μεριά Κρίστης

Κρίστη: Συγγνώμη, γνωρίζεστε;

Ρωτάω γεμάτη περιέργεια.

Μάνος: Μα φυσικά. Δεν θυμάσαι τη συμμορία που σου είχα πει πως είμουν πιο παλιά;

Κρίστη: Ναι, και;

Μάνος: Ήταν και ο Άλεξ.

Κρίστη: ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ;

😤

Άλεξ: Έχει δίκιο ο Μάνος.

Θα τον σκοτώσω τον μαλάκα με τα ίδια μου τα χέρια. Τώρα κατέρρευσε όλη η τέλεια εικόνα που είχα φτιάξει για αυτόν. Γαμώτο τον θέλω, αλλά έχω και έναν εγωισμό γτ είναι ένας υποκριτής.

Γιώργος: Κρίστη, Άλεξ και Μάνο πάρ' τε θέσεις.. έρχονται τα μπατσόνια.

Πετάχτηκε από το πουθενά ο Γιώργος.

45 λεπτά αργότερα

Είμαι πλήρως αφωσιωμένη στο να πετύχω τους αστυνομικούς ή τα σκουλίκια όπως λέω εγω.

ΜΠΑΜ

ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ? ΠΟΙΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ; ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Ο ΆΛΕΞ!!!

Κρίστη: ΆΛΕΞ; ΓΡΗΓΟΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΝΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ!!

Φώναζα ενώ είμουνα πάνω από το σώμα του Άλεξ. Γιατί αργει τόσο το ασθενοφόρο;

😭

Κρίστη: ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΟΥΝ ΤΟΣΟ??

Μάνος: Ηρέμησε καρδιά μου. Σε λίγα λεπτά θα είναι εδώ.

Μου έλεγε ο Μάνος ενώ προσπαθούσε να με ησυχάσει παίρνοντάς με μια στοργική αγκαλιά.

ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ!!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!!

______

Παράλληλοι ΔρόμοιDove le storie prendono vita. Scoprilo ora