Κλείνω σφυχτά τα μάτια και περιμένω τρομερό ουρλιαχτό της Κρίστης.
Ξαφνικά τα ανοίγω.. και βλέπω τον Νίκο πεσμένο κάτω με αίματα γύρω από το κεφάλι του. Η Κρίστη ζει. Οι άλλοι κοιτουν σοκαρισμένοι μία το πτώμα του Νίκου και μία τον αστυνομικό που τον πυροβόλισε.
Αστυνομικός: Βοηθήστε την κοπέλα να λυθεί και έπειτα ακολουθήστε με στο τμήμα για κατάθεση.
Μεριά Κρίστης
Τα παιδιά με βοήθησαν να λυθώ. Λόγω των πολλών σκοινιών και αλυσίδων δεν μπορούσαν να διακρίνουν καλά τις πληγές μου, αλλά μόλις με έλυσαν το θέαμα έγινε αποκρουστικό.
Χρήστος: ΚΡΙΣΤΗ;
Με κοιτούσε σοκαρισμένος. Τότε έβαλα τα κλάματα.
Κρίστη: Ε.. εγώ δ.. δεν φταί.. φταί.. ω σε τ.. τίποτ.. τα, αλ.. αλήθεια.
Χρήστος: Ασφαλώς και δεν φταις εσύ ψυχή μου. Αυτό το κάθαρμα ήταν η αιτία.
Μου είπε και με πήρε μια τεράστια αγκαλιά. Αυτή η αγκαλιά είναι η αγαπημένη μου πλέον.
Χαρά: Κχμ κχμ, άντε, ξεκολλήστε επιτέλους, πρέπει να πάμε για κατάθεση.
Κρίστη: Η ικανότητα σου να χαλάς ωραίες στιγμές, ειλικρινά με ξεπερνάει.
Χαρά: Το προσπερνάω.
1 ώρα μετά
Ο Νίκος πέθανε και οι συνεργάτες του καταδικάστηκαν σε δις ισόβια. Ευτυχώς δηλαδή, διότι θα φοβόμουν να κυκλοφορίσω μόνη μου έξω. Εν τω μεταξύ ο Χρήστος και ο Άρης όλο μιλάνε ιδιαιτέρως. Θα ήθελα να ήξερα τι σκαρώνουν πάλι αυτοί οι δύο σαν πεντάχρονα.
Μεριά Χρήστου
Άρης: Ρε μαλάκα πες της το.
Χρήστος: ;;
Άρης: Στην αδελφή μου ότι τη γουστάρεις.
Χρήστος: Πού το ξέρεις 😨;
Άρης: Γιατί δεν ισχύει;
Χρήστος: Φυσικά και ισχύει. Εγώ πεθαίνω για πάρτη της. Εσύ που το ξέρεις;
😨
Άρης: Φαίνεται ρε ηλίθιε, έχεις καρφωθεί τόσες φορές.
Χρήστος: Φοβάμαι να της το πω, διότι θα φάω Χ στάνταρ.
Άρης: Ποτέ μην λες ποτέ.
Χρήστος: Βρε άκουμε που σου λέω. Η Κρίστη το πολύ πολύ να γουστάρει κανέναν αναρχικό.
Άρης: Μην το δένεις σκοινί κορδόνι ότι θα γουστάρει αναρχικό. Στο κάτω κάτω άνθρωπος είναι όχι ρομποτ για να επιλέγουν οι άλλοι ποιον θα αγαπήσει και ποιον όχι.
Χρήστος: Πφφ!
Άρης: Μπορεί να το παίζει σκληρό καρύδι, αλλά έχει πληγωθεί πολύ άσχημα και το βρίσκω λογικό, την έχει βιάσει αυτός ο καθυστερημένος ο Νίκος δύο φορές.
Χρήστος: Έχεις δίκιο. Θα την πάρω σήμερα το βράδυ να πάμε κάπου και ό,τι γίνει έγινε.
Άρης: Ωραία και επειδή η αδελφή μου θα με γράψει σίγουρα, στείλε κανένα μηνυματάκι.
Χρήστος: Χα χα χα!! Οκ.
Τέλος μεριάς Χρήστου
_____________
Γεια σας!! Από σήμερα αρχίζει και επίσημα η πιο ωραία εποχή του χρόνου, αλλά πάντα θα υπάρχει κάτι που θα πάει στραβά.
YOU ARE READING
Παράλληλοι Δρόμοι
Teen FictionΠεριγραφή στο πρώτο κεφάλαιο. ** Δεν έχει κλαπεί κανένα στοιχείο από άλλες ιστορίες για την δημιουργία αυτής. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω για οποιαδήποτε σύμπτωση με άλλη ιστορία, που έχει δημοσιευτεί πριν από αυτή, να με ενημερώσετε έτσι ώστε να το...