Μεριά Άρη
Καλά, απίστευτο!!! Πως κατάφερε ο Χρήστος να αντιμιλήσει σε αυτόν τον βλάχο τον καθηγητή; Μου φαίνεται πρέπει να πάρω μαθήματα θάρρους.
😂
Άλεξ: Θα σε περιμένουμε πολύ ώρα ακόμη;
Άρης: Τι θες ρε μαλάκα;
Άλεξ: Το κουδούνι έχει χτυπήσει. Άντε!!!! Τα κορίτσια και ο Χρήστος περιμένουν.
......
Άρης: Κρίστη;
Κρίστη: Λέγε!
Άρης: Θα μου κάνεις μία χάρη, να μωρέ, τόσο δα μικρή.
Κρίστη: Ωχ! Τι χάρη;
Άρης: Δεν θα μπω την επόμενη ώρα και θέλω να με καλύψεις.
Κρίστη: 1ον γιατί δεν θα μπεις, 2ον γιατί να σε καλύψω, 3ον που θα πας και 4ον θα αργήσεις;
Άρης: Δεν θα μπω γιατί έχω ανάγκες να καλύψω, θα με καλύψεις επειδή είσαι αδελφή μου και με αγαπάς πολύ, θα πάω μέχρι της τουαλέτες και τέλος δεν ξέρω.
Κρίστη: Ουφφ, καλά!
Σούπερ!! Μία είναι η σίγουρη λύση.... Κλειώ!!!!
....
Άρης: Εππ Κλειώ;
Κλειώ: Τι στο διάολο θες;
ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΔΟ😨!
Άρης: Εγώ ήρθα για να περάσουμε καλά.
Κλειώ: Με δουλεύεις; Στα μηνύματα που στέλναμε τις προάλες δεν μου έλεγες να σε παρατήσω ήσυχο;
Άρης: Ποια μηνύματα;
Φυσικά και θυμόμουνα. Ήταν τη μέρα που άρχισα, και καλά, να στέλνω
"απειλητικά" μηνυματάκια στην Κρίστη.Κλειώ: Βασικά, άσ' το, φύγαμε για μια εκδρομή για τις τουαλέτες!!
Άρης: Φύγαμε!
.........
Μετά από κάποια ώρα καλοπέρασης αποφάσισα ότι πρέπει να πάω και στην τάξη.
Αποφασίζω να μπω μέσα και αφού βάζω τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού, παίρνω το σέξυ βλέμμα μου και μπαίνω στην τάξη.
Χημικός: 1ον χτυπάμε πριν μπούμε και 2ον που ήσουν;
Άρης: Μια βόλτα εδώ τριγύρω.
Χημικός: Με κοροϊδεύεις Άρη παιδί μου;
Άρης: Όχι!
Χημικός: Τέλος πάντων, διάβασες;
Άρης: Πωωςς βέβαιααα!!
Του απάντησα ειρωνικά.
Χημικός: Ωραία! Σήκω να μας γράψεις τον τύπο του οξικού οξέος.
Του ποιου;
Άρης: Μάλιστα!
Αφού σηκώνωμαι στον πίνακα κάνω νόημα στην Ελένη την π***** νούμερο 2 που είχε ανοιχτό το βιβλίο της να μου πει, χωρίς βέβαια να καταλάβει τίποτα ο καθηγητής.
Το γράφω!!!
Χημικός: Μπράβο Άρη, με εξέπληξες ευχάριστα.
Άρης: Όταν θέλω κάνω θαύματα.
Τάξη: Χα χα χα χα!!!
Χημικός: Τι εννοείς;
Άρης: Για το μάθημα. Όταν διαβάσω!
Χημικός: Ααα!!
Απάντησα αμήχανα. Πόσο ηλίθιος παίζει να είναι; Αλλά να μου πεις, τι περίμενες από έναν άνθρωπο που παίζει να ήταν κολλητός της Μπουμπουλίνας. Καταλάβατε ότι εννοώ για την ηλικία του. Ναι, πρέπει να παραιτηθεί από χημικός και να αρχίσει τις εκδρομές με τα Κ.Α.Π.Η. και έπειτα να πάει να στηθεί στην ουρά έξω από το νεκροταφείο και να περιμένει την σειρά του. Μην φοβάται δεν αργεί. Εε τι περιμένετε από 60+ χρονών άνθρωπο, με τα δυο του πόδια μεσ' τον τάφο είναι.
😂
Στο διάλειμμα
Κρίστη: Άρη, θέλω τη βοήθειά σου και σαν σωστός αδελφούλης θα δεχτείς, σωστά 😳.
Άρης: Ωραία, λέγε.
Κρίστη: ΜουαρέσειοΧρήστος.
Μου είπε γρήγορα.
Άρης: Again;
Κρίστη: Μου αρέσει ο Χρήστος. Αυτό που νιώθω όταν μιλάμε, όταν με αγγίζει είναι out of this world. Δεν είναι όπως τότε με τον Άλεξ. Είναι πολύ πιο δυνατό. Βλέπω να μιλάει με άλλα κορίτσια και αισθάνομαι περίεργα, από ζήλεια πάντα, όταν με κοιτάνε τα καστανά του μάτια ταξιδεύω σε έναν κόσμο, που υπάρχει μόνο αυτός, εγώ και ο έρωτας μας ο ανύπαρκτος σύμφωνα με τα ρεαλιστικά δεδομένα.
Άρης: Η κατάσταση αδελφούλα είναι πιο σοβαρή από ότι περίμενα. Σε έχει βαρέσει ο έρωτας στον εγκέφαλο.
Κρίστη: Δεν ξέρω τι να κάνω. Έχω απελπιστεί.
Άλεξ: Καλά, θα προσπαθήσω να τον ψαρέψω, για να δω τι νιώθει αυτός.
Κρίστη: Πρόσεξε μην καρφωθείς.
Άρης: Με προσβάλεις.
Της απάντησα και μετά από λίγη ώρα έφυγα. Ας αρχίσει η ανάκριση.
______
BINABASA MO ANG
Παράλληλοι Δρόμοι
Teen FictionΠεριγραφή στο πρώτο κεφάλαιο. ** Δεν έχει κλαπεί κανένα στοιχείο από άλλες ιστορίες για την δημιουργία αυτής. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω για οποιαδήποτε σύμπτωση με άλλη ιστορία, που έχει δημοσιευτεί πριν από αυτή, να με ενημερώσετε έτσι ώστε να το...