Κεφάλαιο 25

24 5 0
                                    

Εντάξει ρε παιδιά, τι να κάνουμε τώρα; Μπορεί να μου αρέσει λίγο ο Χρήστος. Τι λίγο δηλαδή; Αυτό που νιώθω όταν μιλάμε, όταν με αγγίζει είναι out of this world. Δεν είναι όπως τότε με τον Άλεξ. Είναι πολύ πιο δυνατό. Βλέπω να μιλάει με άλλα κορίτσια και αισθάνομαι περίεργα, όταν με κοιτάνε τα καστανά του μάτια ταξιδεύω σε έναν κόσμο, που υπάρχει μόνο αυτός και εγώ.

Φιλόλογος: Κρίστη, έλα να μου βρεις στην παρακάτω δευτερεύουσα πρόταση την εκφορά.

Κρίστη: Την ποια;

Φιλόλογος: Την εκφορά, αλλά βέβαια σου είναι αδύνατον να προσέξεις μία φορά το μάθημα των αρχαίων.

Μαρία: Να απαντήσω εγώ;

Κρίστη: Εμ βέβαια, το φυτό θα απαντήσει.

Φιλόλογος: Νομίζω πρέπει να αρχίσει να σου γίνεται παράδειγμα η Μαρία.

Τάξη: Ωωωωωω!! Τι σου είπε!!

Κρίστη: Εσείς σκάστε! Τεσπα ποια είναι η εκφορά;

Μαρία: Είναι ευκτική του πλαγίου λόγου, γιατί το ρήμα εξάρτησης είναι ιστορικού χρόνου.

Κρίστη: Το ποιο, του ποιου;

Φιλόλογος: Ασ' το. Μπράβο Μαρία παιδί μου, εσύ θα προοδέψεις στην ζωή σου όχι σαν μερικούς μερικούς.

Κρίστη: 😢

Μεριά Χρήστου

Έβλεπα τόση ώρα που ο καθηγητής προσέβαλε την Κρίστη και την έπεφτε με έμεσσο τρόπο στο φυτό. Κάποια στιγμή δεν άντεξα και του τα έχωσα.

Χρήστος: ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΑΣ!!

Φιλόλογος: Τι εννοείς παιδί μου;

Χρήστος: ΤΙ ΤΙ ΕΝΝΟΩ; ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΕ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ!!

Φιλόλογος: ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΣΟΥ!! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ!!!!

Χρήστος: ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΤΟΝΟΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ!!

Φιλόλογος: ΕΞΩΩΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΤΩΡΑ!!!!!

Μου είπε ενώ από τα νεύρα του χτυπούσε το πόδι του στο πάτωμα.

Έξω από την τάξη

Χρήστος: Είσαι καλύτερα τώρα;

Κρίστη: Ναι, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αλήθεια, γιατί το έκανες αυτό;

Χρήστος: Είμαι πάντα με το μέρος αυτού που έχει δίκιο.

Της απάντησα ενώ της έκανα μια αγκαλιά. Αν μπορούσα να την κρατήσω εκεί μέσα για πάντα θα το έκανα. Ναι, έχω εντυπωσιαστεί από τα πάντα της. Τον χαρακτήρα, την εμφάνιση, τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα, μπορεί να την ξέρω μονάχα λίγες ώρες αλλάαα.... γοητεΧρήστου

Τέλος μεριάς Χρήστου

______

Δεύτερο κεφάλαιο για σήμερα. Και δεν μου το είχα να προλάβω (😂😂😂😂😂).
Ελπίζω να σας άρεσε.
Εγώ αν τολμήσω να μιλήσω έτσι σε καθηγητή θα μου δώσουν 5ήμερη αποβολή και ο καθηγητής εκείνος θα με αφήσει στη ίδια τάξη για το υπόλοιπο της ζωής μου.
(😂😂😂😂😂😂😂)

Τεσπα, καλό διάβασμα!!!!

Εύα!!!

Παράλληλοι ΔρόμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora