Κεφάλαιο 5

27 5 0
                                    

Flashback 4 χρόνια πριν

Είμαι αναρχικός εδώ και δυο χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Κάνω αυτό που θέλω ρε παιδί μου μετά από τόσα χρόνια. Βάζω φωτιές, μάχομαι εναντίων των μπάτσων και γενικά όποιους έναι υπέρ ή έχουν να κάνουν με το νόμο και το σύνταγμα. Αλλά.... Οι γονείς μου... είναι  αστυνομικοί. Μου είχαν πει πως έχουν μια δουλειά εκείνο το βράδυ και θα αργήσουν να γυρίσουν. Έτσι πήγα στην σύγκρουση. Στην αντίπαλη ομάδα βρίσκονταν οι γονείς μου. Δεν τους είχα καταλάβει και έτσι τους χτύπησα με μολότοφ. Φυσικά δεν με είχαν δει, διότι φορούσα μάσκα. Αλλά.. και πάλι.. τους έστειλα στο νοσοκομείο. Υπήρχε 90% πιθανότητα να πεθάνουν και 10% να ζήσουν. Ευτυχώς, όμως, έζησαν, αλλά με το που έμαθαν πως είμαι αναρχικός και ότι εγώ τους χτύπησα έστω και καταλάθως, έφυγαν. Έτσι, δεν τους ξαναείδα ποτέ.

End of flashback

Άρης: Εε ψιτ, που ταξιδεύεις; ΡΕ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ!!

Άλεξ: Δεν σε άκουσα. Τι μου έλεγες;

Άρης: Το κατάλαβα. Τεσπα τα ρούχα και τα λοιπά τα έχεις, σωστά;

Άλεξ: Ναι, δεν μου λες, λες να ξαναδώ τους γονείς μου;

Άρης: Μια στιγμή να το υπολογίσω. Θα τος δεις μόνο αν θέλουν 1) να σε καθαρίσου, κατάλαβες με πια έννοια, 2) να σε κλείσουν πίσω από τα σίδερα, δηλαδή τις φυλακές ή 3) να σου υπενθυμίσουν τι έκανες στο παρελθόν για να αισθανθείς τύψεις.

Άλεξ: Μα ήδη αισθάνομαι απαίσια και δεν θέλω να πάω.

Άρης: Οκ πάμε τώρα σπίτι μου;

Άλεξ: Τι έχεις σκοπό να μου κάνεις άτακτο αγόρι 😂;

Του είπα με κοριτσίστικη (όσο μπορούσα) φωνή κοροιδευτικά.

😂

Άρης: Σε σένα ρε μαλάκα τίποτα, αλλά αυτό το κοκκινομάλλικο κορίτσι εκεί πέρα που με έχει φάει με τα μάτια του ευχαρίστως το έβαζα κάτω.

Μου είπε και μου έδειξε την κοπέλα, τι κοπέλα δηλαδή, φοράει μια μπλούζα που ΔΕΝ καλύπτει τίποτα και ένα ψιλόμεσο τζιν μην πω καλύτερα μέχρι που.

Άρης: Επειδή έχω μία δουλίτσα περίμενε εδώ και έρχομαι σε κανένα μισάωρο.

Ωχχχ!!! Κατάλαβα. Τεσπα.

Άλεξ: Οκ my man ααα και καλό βόλι.

Άρης: Άντε γαμήσου ρε.

Άλεξ: Στο εύχομαι ολόψυχα.

Μεριά Κρίστης

Έλλη: Πας καλά κοπέλα μου; Γιατί του είπες να έρθει? Είναι πολύ επικίνδυνα, είναι άπειρος ακόμη.

Κύρηγμα, κύρηγμα, ξέχασα κάτι; Αα ναι και κύρηγμα. Έλεος δηλαδή δεν τον στέλνω στον πόλεμο. Καταρχάς δικό της ήταν το σχέδιο. Καλά σκάω.

Κρίστη: Αμαν ρε Έλλη, αμάν δηλαδή, δεν του είπα να πάει στο φεγγάρι αν και μεταξύ μας λιγότερο επικίδυνο είναι (😂).

Έλλη: Ρε κολλ συγκεντρώσου, δεν είναι παίξε - γέλασε αυτές οι καταστάσεις.

Κρίστη: Μα εμένα όμως δεν μου έκανε και τελείως αγγελούδι όσο φαίνεται. Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι αυτός την έχει κάνει την βλακεία του, για αυτό φαίρεται περίεργα και με το που έμαθε ότι είμαι αναρχική 😧...

Έλλη: Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ. Ο κολλητός του (Άρης) είναι playboy και ο Άλεξ το καλό παιδί, είναι φύσει αδύνατο να συνυπάρξουν, είναι αντίθετοι τελείως.

Κρίστη: Θα ανακαλύψω τι κρύβει και τι είχε κάνει στο παρελθόν αν και δεν νομίζω να έκανε κάτι τραγικό.

Έλλη: Ναι, δεν πάμε σπίτι μου για cinema night;

Κρίστη: Of course baby.

😀

Αλλά στο σπίτι με περίμενε μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη.

........

Παράλληλοι Δρόμοιحيث تعيش القصص. اكتشف الآن