Κεφάλαιο 24

16 5 0
                                    

Άρης: Έχω σκοπό να βγάλω τους φίλους της Κρίστης από τη φυλακή. Μπορεί να μην το δείχνει, αλλά στενοχωριέται πολύ.

Άλεξ: Και πως θα τους βγάλεις ρε μπουμπούνα; Δεν μπορείς να τα βάλεις με τους αστυνομικούς τόσο εύκολα.

Άρης: Καλά, καλά. Πάμε στο αστυνομικό μέγαρο τώρα για να δω τι μπορώ να κάνω;

Άλεξ: Οκ.

Μεριά Χαράς

Είμαστε με τα κορίτσια στο δωμάτιο της Κρίστης και πραγματικά έχουμε πεθάνει από το γέλιο. Το τι ανέκδοτα έχουμε πει δεν περιγράφεται. Μπορεί να έχει πάει 3:30 το χάραμα, αλλά δεν νυστάζουμε καθόλου. Ξαφνικά μπαίνει μέσα ο Άλεξ.

Άλεξ: Ρε κορίτσια, έλεος δηλαδή, σταματήστε να γελάτε σαν καθηστερημένες φώκιες.

Χαρά: Συγγνώμη μωρό μου 😆.

Και αφού μου έδωσε ένα φιλί στα υπέροχα, ροζουλί χείλη μου (😂) έφυγε.

Κρίστη: Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ δεν νυστάζω καθόλου.

Έλλη: Και να φανταστείτε αύριο έχουμε μια κηδεία και ένα σχολείο 😢.

Χαρά: Έλα βρε baby μην στεναχωριέσαι. Λοιπόν, θα σας πω κάτι που θας φτιάξει τη διάθεση.

Κρίστη: Για πες!

Χαρά: Θα έρθω στο σχολείο σας.

Όλες: ΝΑΙΙΙ 🙌.

Άρης: ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΒΟΜΒΑ; ΕΠΙΘΕΣΗ; ΛΗΣΤΕΙΑ 😰;

Κρίστη: Όχι, Χαρά θα έρθει στο σχολείο μας 🙌.

Άρης: Λοιπόν, επειδή νυστάζω και ΔΕΝ τη παλέβω άλλο εσύ Άλεξ θα κοιμηθείς με την Χαρά και την Έλλη και εγώ νε την Κρίστη.

Χαρά: Οκ. Καληνύχτα.

Απάντησα βαριεστημένα.

Μεριά Κρίστης

Ξύπνησα περίπου 7:15, ναι τελικά κοιμήθηκα. Εε φυσικό ήταν αφού είχα τον Δράκουλα τον αδελφό μου ανά πέντε λεπτά να ελέγχει τι κάνω, δηλαδή έλεος, δεν ζούμε τον Μεσαίωνα.

Κρίστη: Μέρααα!

Άλεξ- Χαρά - Έλλη: Μέραα!

Κρίστη: Ο Άρης;

Άλεξ: Έχει μια δουλίτσα. Όπου να 'ναι θα έρθει.

Κρίστη: Καφέ;

Χαρά: Τελείωσε.

Κρίστη: Τελειώσατε τον καφέ ΜΟΥ με γεύση φουντούκι; Κλειστά είναι τα σούπερ μάρκετ τέτοια ώρα που θα βρω άλλον;

Έλλη: Χαλάρωσε βρε κοπέλα μου, ο φούρνος είναι δίπλα.

Κρίστη: Δίκιο έχεις, έφυγα.

Αφού ντύθηκα, ξεκίνησα για το πιο γλυκό μέρος του κόσμου.. το ζαχαροπλαστείο.

Κρίστη: Καλημέρα σας, ένα φρέντο καπουτσίνο μέτριο και τέσσερα κρουασάν σοκολάτας.

Αχχχ δεν το πιστεύω. Ποιος στραβούλιακας έπεσε πάνω μου και μου έχυσε τον καφέ?

?: Ωχχ! Σόρρυ κοπελιά, δεν το ήθελα.

ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΘΕΟΫΠΕΡΟΧΟΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΤΕΛΕΙΑ, ΜΠΙΡΜΠΙΛΩΤΑ, ΣΟΚΟΛΑΤΙ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ; ΤΙ ΚΟΥΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;

😍

Κρίστη: Εε σιγά, δεν πειράζει, δεν έγινε και κάτι.

?: Χρήστος.

Κρίστη: Κρίστη. Χάρηκα.

Χρήστος: Να σου πάρω άλλον καφέ;

Κρίστη: Δεν χρειάζεται, τώρα ξύπνησα για τα καλά.

Χρήστος: Και πάλι συγγνώμη, τώρα όμως πρέπει να φύγω.

Κρίστη: Εντάξει. Καλή σου μέρα.

Παναγία μου τι κουκλί ζωγραφιστό ή ταν αυτό.

......

Έλλη: Που είσαι μωρή 30 χρόνια;

Κρίστη: Σόρρυ ρε παιδιά. Τεσπα, πάω να ετοιμαστώ για την κηδεία.

Αφού φόρεσα το μαύρο μου φόρεμα και τις μαύρες μου γόβες, κατέβηκα κάτω.

Κρίστη: Ο Άρης;

Άλεξ: Θα τον συναντήσουμε στην εκκλησία.

.....

Καθ' όλη τη διάρκεια της λειτουργίας η Έλλη έκλαιγε και εμένα με βασάνιζε το ερώτημα ποιος πυροβόλισε τον Δημήτρη.

Χρήστος: Κρίστη 😨;

Κρίστη: Χρήστο 😨; Τι κάνεις εσύ εδώ;

Χρήστος: Ήρθα για την κηδεία του φίλου μου του Δημήτρη. Εσύ;

Κρίστη: Ο Δημήτρης ήταν το αγόρι της κολλητής μου.

Άλεξ: ΚΡΙΣΤΗ; Γρήγορα θα αργήσουμε στο σχολείο. Το παιδί;

Χρήστος: Χρήστος. Σε πιο σχολείο πας αν επιτρέπεται;

Κρίστη: Στο...

Χρήστος: Και εγώ! Βλέπεις μετακόμισα πρόσφατα.

Κρίστη: Ωραία!! Τα κορίτσια;

Ρώτησα τον Άλεξ.

Άλεξ: Στο αυτοκίνητο. Χρήστο, έλα μαζί μας.

Και κάπως έτσι όλοι μαζί αναχωρήσαμε για το σχολείο (αφού έγιναν βέβαια οι κατάλληλες συστάσεις). Τελικά ο Χρήστος είναι στην ίδια τάξη μένα και μάλιστα είναι διπλανός μου, αφού η Έλλη πήγε και έκατσε με την Χαρά. Οπότε τα μέλη της παρέας μας έγιναν 6.

_______

Γεια σας!!! Πως πάει το διάβασμα? Εύχομαι καλά.
Καινούργιο μέλος απέκτησε η παρέα και αυτό με ευχαριστεί ιδιαίτερα.

Εύα!!!!!

Παράλληλοι ΔρόμοιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang