Κεφάλαιο 8

26 5 1
                                    

Εδώ και 3 ώρες είμαι έξω από την εντατική και περιμένω ανυπόμονα. Πως θα πω στον Άρη ότι σκότωσα τον κολλητό του; Πως θα πω στους γονείς ότι το παιδί τους μπορεί να πεθάνει εξαιτίας μου?;

Γιατρός: Δυστηχώς δεν καταφέραμε να τον σώσουμε.

Κρίστη: ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ; ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ;

Γιατρός: Συγγνώμη, πόσο θέλετε να ζήσει; 97 χρόνων είναι.

Κρίστη: ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!!

😤

Γιατρός: Για τον κύριο Άλεξ είστε?

Κρίστη: Ναι ‽‽

Γιατρός: Ααα συγγνώμη σας μπέρδεψα με τον κ. Αποστόλου που ήταν 97 χρονών, έπαθε καρδιακή προσβολή και πέθανε. Ο κυριος Άλεξ έχει ξυπνήσει εδώ και πολύ ώρα.

Κρίστη: Γεςςςςςςς!!!

🙌

Ναιιι αλλά από την άλλη το έχουμε χάσει τελείως άκου εκεί, 97 χρονών ο Άλεξ.

Γιατρός: Μπορείτε να τον δείτε ένας - ένας και ήσυχα παρακαλώ.

Αα καλάαααα, ότι να 'ναι είναι και αυτός. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν πάμε μπροστά σαν χώρα.

Κρίστη: Άλεξ;

Ρώτησα γλυκά.

Άλεξ: Συγγνώμη😔.

Κρίστη: Για ποιο πράγμα;

Άλεξ: Για όλα, αλλά κυρίως ότι έμαθες απότομα πως ήμουν αναρχικος.

Κρίστη: Μην το σκέφτεσαι τώρα. Την ανάκριση α', β' και γ' βαθμού, όμως δεν την γλυτώνεις.

Άλεξ: Χα χα χα οκ, ο Άρης το ξέρει;

Αμάν, τον ξέχασα τελείως αυτόν.

Κρίστη: Ο..όχι. Και επειδή δεν πρέπει να το μάθει από μένα, καλύτερα να ειδοποιήσεις εσύ και τον Άρη και τους γονείς σου.

Άλεξ: Για τον Άρη εύκολο.. για τους γονείς μου δύσκολο!!

Γιατί; Ουφφφ θα σκάσω. Τι ακαταλαβίστικα πετάει;

Άλεξ: Στην ανάκριση θα μάθεις γιατι.

Αααα θα τον σφάξω. Τη σφαίρα τη γλίτωσε εμένα όμως.. όχι!!!!

Κρίστη: Τεσπα, περιμένει η ομάδα απ' έξω να σε δει.

1 ώρα αργότερα

Καλά τη κάνει τόση ώρα ο Μάνος; Τα οικονομικά της χώρας αναλύουν;

Μεριά Μάνου

Μάνος: Ρε μαλάκα, πρέπει να της πεις την αλήθεια.

Άλεξ: Έννοια σου και θα με περάσει από ανάκριση, όχι ότι έχει άδικο. Πολλά αναπάντητα ερωτήματα θα έχει.

Τι να του πω; Μακάρι να μην τον διώξει η Κρίστη από την ζωή της. Και μην νομίζετε.. ναι.. εσείς οι αναγνώστες, ότι δεν κατάλαβα πως την γουστάρει.

😂

Μεριά Κρίστης

Ντριν ντριν

Κρίστη: Παρακαλώ?

Πέτρος: Καλά κάνεις και παρακαλάς 😤!

Αμάν ο Πέτρος, την γάμησα.

Κρίστη: Πε.. Πέτρο;

Πέτρος: Τόσες ώρες είμαι στο σπίτι σου, έχω φάει τις πίτσες του κόσμου, έχω δει ταινίες από το " Μωρό της Μπρίτζεντ Τζόουνς" μέχρι το " Dead silence" και εσύ άφαντη.

Δίκιο έχει.

Κρίστη: Ναι Πέτρο μου η αλήθεια είναι ότι τελευταία φορά πέρασα από το σπίτι πριν 5 ώρες και εσύ δεν είχες έρθει.

Πέτρος: Συγγνώμη, δεν θα επαναληφθεί. Τέλος πάντων καθώς έρχεσαι πάρε 3 πιτόγυρα και φέρε το "the Ring".

Κρίστη: ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΑΡΑ ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!!

Πέτρος: Θα το φέρεις και γρήγορα, έχω βαρεθεί τη ζωή μου μόνος μου.

Κρίστη: Οκ.

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

Δεν θα κοιμηθώ μέχρι τον επόμενο μήνα.

_____

Παράλληλοι ΔρόμοιWhere stories live. Discover now