Κεφάλαιο 3

31 5 3
                                    

Μεριά Άλεξ

Ωπα!!! Τι είπε μόλις τώρα ο άνθρωπος; Καλα θα του ανάψω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι του, θα του κάνω τις δουλειές του σπιτιού (τι μαλακίες λέω Παναγία μου)?

Άλεξ: Το εννοείς;

Άρης: Φυσικά ρε ηλίθιε.

Άλεξ: Κολλητε είσαι και ο πρώτος!!! Πότε αρχίζουμε;

Άρης: Ρε βλάκα, ρε απόβρασμα της κοινωνίας, ρε ερωτοχτυπημένο τούβλο πως θα αλλάξεις έναν άνθρωπο όταν δεν τον ξέρεις καν; Πρώτα θα τη γνωρίσουμε και μετά..

Άλεξ: Πως θα την πλησιάσεις ρε ανάπηρε, το μόνο άτομο στο οποίο μιλάει είναι η άλλη μας συμμαθήτρια η.. η Έλλη.

Άρης: Εύκολο θα προσπαθήσω να την ρίξω με την γοητεία μου 😉.

Άλεξ: Ναι και μετά δεν θα θέλει να ξαναπλησιάσει αρσενικό στην ζωή της.

Άρης: Άντε γαμήσου μαλάκα. Εγώ να βοηθήσω προσπαθώ.

Άλεξ: Ναι. Θα την πλησιάσουμε σιγά σιγά. Αρχικά θα προσπαθήσουμε να της πιάσουμε την κουβέντα την ώρα που περιμένουνε τον Εξωρκιστή (καθηγητή των κειμένων 😂).

Άρης: Οκ my man.

Την ίδια ώρα (διάλειμμα)

Μεριά Κρίστης

Έλλη: Κατάλαβες;

Τι μαλακίες λέει? Πως θα καταφέρω να αλλάξω έναν άνθρωπο μόνο και μόνο για να τον κάνω να με προσέξει?

Κρίστη: Μήπως έχει αποσυνδεθεί κανένα καλωδιάκι από τον εγκέφαλο σου 😠;

Έλλη: Εγώ πάντως σου είπα ο καλύτερος τρόπος να τον κάνεις να σε προσέξει είναι να τον κάνεις διακριτικά ίδιο με εσένα, δηλάδη αναρχικό.

Ντριν ντριν ντριν

Κρίστη: Ναι πάμε τώρα, γιατί έχουμε Παπαδάκη.

Έλλη: Ναι... σε μισώ.

Κρίστη: Και εγώ με μισώ. Ααα την ώρα του Κ.Π.Α. εννοείτε δεν μπαίνω. Σιγά μην κάτσω και ακούω τους νόμους του Συντάγματος και ότι άλλη μαλακία της έρθει στο κεφάλι .

Περιμένοντας τον καθηγητή

Άλεξ: Γεια..

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν εδώ...

Κρίστη: Γεια

Είπα αδιάφορα αλλά ταυτόχρονα και έκπληκτα.

Άλεξ: Ήθελα να σου προτείνω μιας και θα είμαστε πλέον συμμαθητές να γνωρίζαμε καλύτερα ο ένας τον άλλο.

30 λεπτά μετά

Καθίσαμε μαζί γιατί είχαμε και μια κουβέντα να τελειώσουμε. Με ρωτούσε όλα τα εξωπραγματικά.

Ξαφνικά....

Κρίστη: Τι ακριβώς θέλεις να μάθεις και μου το γυροφέρνεις;

Τέλος μεριά Κρίστης


Τι απαντάμε τώρα;;

Παράλληλοι ΔρόμοιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang