Chapter 3

935 15 1
                                    

''Why did you lie?!'' roep ik nu uit. Alex / Zayn legt zijn hand op mijn schouders en kijkt me kalm aan, totdat ik kalmeer. ''Uhm, I have to..Let's go boys!'' stamelt Liam dan. De andere rennen achter hem aan het huis uit. Ik voel een traan ontsnappen. Alex / Zayn kijkt me geschrokken aan en geeft me een knuffel. En we blijven net zo lang staat totdat ik hem wegduw.

''You know Alex. I really though i could trust you...'' zeg ik na een lange stilte. Alex / Zayn kijkt me verschrikt aan en zegt dan: ''Listen, I'm Zayn Malik. And I'm in a famous boyband, named: One Direction. And when I saw you, i really wanted to be friends with you. But I thought you would only talk to me because i'm famous. So I pretended I was a normal boy/  I wanted to tell you but..Later'' Zayn kijkt me verdrietig aan. ''Listen, i really didn't know you where in that band. I really liked you. I still do, bu-'' begin ik. Maar Zayn bedekt mijn mond met zijn hand en kijkt me glimlachend aan. Dan geeft hij  me een zoen op mijn wang. Op dat moment komen de andere jongens weer binnen. ''Olala!'' roept Louis dan lachend. Snel trekt hij zich weg en ik kijk blozend naar de grond. ''Uhm, I'll bring you home!'' zegt Zayn dan, blozend. Ik knik snel en pak mijn jas. Dan loop ik naar de andere en geef ze een knuffel. ''Nice to meet you guys!'' lach ik dan. ''See you later Niall!''

Als ik thuis aankom wil ik aanbellen. Maar Zayn houdt me tegen en geeft me nog een knuffel en zoen op mijn wang. Als hij me loslaat kijk ik hem blozend aan. ''I see you tomorrow! Thanks for everything Ale- Zayn!'' zeg ik dan. Zayn glimlacht. ''It's okay, You don't have to say thank you. I do! Cause i lied. I'm sorry!'' zegt hij dan. Ik knik lachend en geef hem een knuffel.''Bye!'' zeggen we dan. En Zayn loopt weer weg. Als ik weer op mijn kamer ben bel ik Emily, Die gaat helemaal stuk morgen. Ik haal gauw alle make-up eraf en duik mijn bed in.

''O MY GOD!'' gilt Emily. ''Ja het is waar'' antwoord ik dan lachend. ''Nu MOET ik echt langskomen, ik ga echt sparen nu!'' hoor ik Emily dan zuchten. Ik glimlach. ''Kom deze vakantie, vraag of je ouders willen betalen voor deze ene keer?'' zeg ik dan vragend. ''Ik zal vanavond tijdens het eten wel erover praten, maar hoe is hij?'' zegt Emily snel. ''Geweldig!'' zeg ik dan blozend. ''Vind je hem..leuk?'' vraagt Emily dan. Ik voel mijn hart stilstaan. Vind ik Zayn leuk? Hij is aardig, maar ik ken hem pas.  ''Ik hoor het nog wel want ik ga met mijn moeder winkelen nu. Doei schat, Hou van je!'' roept Emily dan. ''Bye, Hou ook van jou. Mis je!'' snel geef ik een luchtkus in de webcam. Dan sluit ik skype af. Gelukkig hoefte ik de vraag niet te beantwoorden. Maar hij blijft de hele middag nog door mijn hoofd spoken.

''Mam. Mag Emily deze vakantie logeren?'' vraag ik voorzichtig tijdens het eten. Mijn moeder kijkt me bedenkelijk aan. ''Het is een dure reis'' antwoordt ze dan. Ik zucht. ''Wat nou als wij de terugreis betalen! Dat ik de helft doe, en Emily de helft!'' opper ik dan op. Dan lacht mijn moeder. ''Daar moet ik nog over denken maar pap en ik kunnen de helft opzich wel betalen en dan betalen Emily's ouders derest. Ik moet het wel even met papa bespreken!'' antwoordt ze lachend. Ik gil. ''Dankjewel Mam'' zeg ik, en ik geef haar een knuffel. ''Maar uuh, ik sprak toch een jongen in het vliegtuig...'' zeg ik dan. Mijn moeder lacht. ''Ja, hoezo?'' ''Nou hij vroeg of ik wilde afspreken vandaag, mag dat?'' zeg ik dan snel. Ik voel mezelf rood worden, als ze maar niet denkt dat we wat hebben. Ik heb Zayn al, soort van dan. ''Tuurlijk, voor het eten thuis zijn! Ik neem aan dat hij hier in London woont?'' Ik knik vlug. ''Ja! hij woont aan de andere kant van het winkelcentrum'' ''Nou, ga maar gauw!'' roept mijn moeder dan.

''Niall, How are you!'' roep ik als ik Niall zie voor een café staan. Hij zit met een paar meiden te praten, waarschijnlijk fans. Niall kijkt verschikt op, dan lacht hij. ''Hey Chelsea, I'm fine! let's order something'' roept hij dan. Hij geeft me een knuffel. ''Sorry girls, i have to go!'' lacht hij dan schuldig naar de fans. Die kijken teleurgesteld en vragen om een knuffel. Na een paar minuten, lopen Niall en ik dan eindelijk naar binnen. ''Two Ice Cappucino please!'' roept hij dan. We gaan tegenover elkaar zitten bij het raam en dan vraagt Niall: ''So, What's with you and Zayn?'' Ik kijk hem blozend aan. ''I don't know..'' zeg ik dan. ''You like him, don't you?'' vraagt Niall dan. Ik knik. '''Zayn is a nice guy'' antwoord ik. ''So how did you guys met?''  Ik vertel hem het verhaal dat ik uit de boom gevallen ben, en Niall's lach is door het hele cafe te horen. We kletsen nog het één en ander over school en de band. Maar dan krijg ik een sms'je van Zayn. Hi there, we should hang out soon. x Zayn Ik glimlach en kijk Niall stralend aan. Snel reageer ik met Yes! x  Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en dan zegt Niall: ''Gotta go now, Liam asked me to come over!'' Hij was ook op zijn mobiel bezig, en hij stopt hem weer in zijn zak. Ik knik. ''Okay, i'll see you later. Today was nice!'' lach ik dan. Snel geef ik hem een knuffel en dan lopen we allebei een andere kant op. Hij naar zijn auto en ik naar mijn huis.

''En, leuke date gehad?'' vraagt mijn moeder tijdens het eten. Ik verslik me in mijn drinken en mijn vader kijkt me verbaasd aan. ''Hij was niet mijn date, het is gewoon een vriend'' zeg ik dan. Mijn moeder kijkt me verrast aan. ''Sorry, ik dacht echt dat..'' ''Het is goed'' zeg ik snel.  ''Ik heb een soort van andere jongen ontmoet. Hij is leuk maar we hebben niks. Ik ken hem pas.'' zeg ik dan voorzichtig. Mijn ouders knikken verrast. '' Hij heet Alex. Ik vind hem wel leuk..'' zeg ik twijfelend. Snel neem ik een hap rijst. Oja! hij heet Zayn! shit. Mijn ouders kijken me verbaasd aan. ''Oke dan. We willen hem wel ontmoeten hoor!" wie was die jongen van vandaag dan?'' zegt mijn vader. ''De jongen uit het vliegtuig. We zijn koffie gaan drinken in een cafeetje'' antwoord ik. ''Nou, oke. Maar doe geen dingen waar je spijt van krijgt!'' zegt mijn moeder. Ik bloos. ''Doe normaal mam!'' zeg ik dan half lachend. Na het eten plof ik opgelucht op mijn bed. Mijn ouders vonden het niet erg? Ik leg het verhaal over Zayn later wel uit. Snel stuur ik een paar sms naar Emily:

Ik mis je, hebben mijn ouders jouw ouders al gebelt? x love you

Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu