Die volgende ochtend ben ik al vroeg op, ik stap uit bed en neem meteen een douche. Als ik klaar ben met douchen, föhn ik gauw mijn haar en loop ik mijn kledingkast in. Wat zal ik aandoen vandaag? Ik zet gauw de radio aan om naar het weer te luisteren. Na 3 liedjes komt eindelijk het weer. 'Het weer is vandaag stralend! Het is ongeveer 31 graden in hartje London. Maar het meeste weer voelt aan als 35 door de vocht die in de lucht hangt. Later vanavond zijn er nog een paar buien. Wij wensen u een fijne dag!'
Ik glimlach en loop weer naar mijn kledingkast. Snel pak ik een gebleekte spijkershort en een lichtroze hemdje uit de kast. Ik doe een schattige gouden ketting aan. Aan de ketting zit een groot hartje met diamantjes. Ik trek mijn witte Birkenstocks aan en kijk tevreden in de spiegel. Dan poest ik mijn tanden en doe mascara en eyeliner op. Ik hoor mijn mobiel en ren naar mijn nachtkastje. Ik heb een sms'je van Zayn!
Hello, Want to come here? x Z.
Ik glimlach en reageer snel dat ik nog moet eten maar later wel kom. Snel smeer ik een broodje ham en een glas melk. 'Schat, mama en ik zijn even weg voor nieuwe lampen, en daarna gaan we werken. Red jij jezelf?' zegt mijn vader dan. Ik knik met mijn mond vol brood. ''Ik ga zo langs Za- Alex kan dat?' zeg ik dan. Hopelijk heeft hij niet gemerkt dat ik me heb versproken. Mijn vader grijnst en knikt. ''Doe niks waar je spijt van krijgt!'' zegt hij dan. Ik spuug mijn melk terug in mijn glas. ''PÁPA! Ik ga gewoon een filmpje kijken of zoiets!'' zeg ik dan beledigd. Ik gooi mijn melk in de gootsteen en was mijn bord af. Als mijn ouders weg zijn sms ik gauw naar Zayn dat ik eraan kom. Ik doe mijn haar in een strakke hoge paardenstaart en loop naar de flat van Zayn toe.
''Hello Chels. I missed you'' glimlacht Zayn als hij de deur opendoet. Hij geeft me een knuffel. En wacht tot ik binnen ben. ''Missed you too!'' ''Can i tak to you, for a second?'' vraagt Zayn dan, ik knik verrast. ''You told me about.. you liking me?'' ik knik blozend. ''Well, i like you too. a lot'' bloost Zayn dan. ''Do you want to go on a date with me?'' vraagt hij verlegen. ''Yes!'' roep ik blij uit en ik vlieg hem om de hals. ''Where are the other boys?'' lach ik dan. Ik kijk zoekend om me heen. ''Still sleeping, shall we...'' zegt Zayn dan. Ik heb hem door en lach. ''Let's do this'' knipoog ik dan. We sluipen naar de keuken en halen een emmer water. We lopen dan giechelend naar de kamer van Louis. ''Three...Two....One....GO!'' zeg ik hard. We gooien de helft van het water op zijn hoofd. ''What the h*ll!'' schreeuwt Louis dan. Hij kijkt ons boos aan en zegt: ''I gonna kill you two!'' Ik lach en we rennen gauw naar de kamer van Niall. ''There we go again!'' lacht Zayn. We gooien het water over zijn hoofd en rennen snel weg. ''Holy sh*t!'' schreeuwt Niall ons na. We vullen de emmer opnieuw en gaan nu naar de kamer van Liam. ''One...Two....Three!'' schreeuwt Zayn nu. We gooien de helft van het water over het hele bed en rennen dan snel weg, naar Harry. ''WHA!'' zegt Liam dan. We doen hetzelfde bij Harry. En die reageert nog erger dan derest, meer zeg ik niet.Als de jongens een uur later opgefrist voor onze neuzen staan zegt Louis maar 3 woorden. ''You two..RUN!'' schreeuwt Louis. Zayn en ik kijken elkaar aan en rennen zo snel mogelijk naar de voordeur. We trekken hem open en rennen naar de trap. Als we even later buiten op straat verder rennen gaan we de hoek om. We staan u n een steegje als ik voel dat Zayn me de hele tijd aanstaart. ''What?'' vraag ik. ''You're so beautiful'' fluistert Zayn dan. Ik voel mijn hart bonken maar glimlach naar Zayn. Dan duw ik mijn lippen op de zijne.
Ik heb het gevoel alsof we 3 seconden bezig waren want voor ik weet wat er gebeurd voel ik water over mijn hoofd. ''GOTCHA!'' schreeuwen Niall, Louis, Liam en Harry. Zayn en ik kijken elkaar aan en we beginnen met lachen. De andere jongens doen met ons mee. Dan lopen we terug naar het hotel, gelukkig is het maar 10 minuten lopen. Als ik de ingang van de flat al kan zien voel ik mijn benen zwaar worden. Ik voel mijn spieren niet meer en alle geluiden hoor ik gedempt. Ik beweeg in slow motion en dan wordt alles zwart.
JE LEEST
Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionChelsea is net verhuist naar London met haar ouders. Want die hadden een nieuwe baan in London gevonden. De eerste dag in de stad raakt ze aan de praat met een leuke jongen. Alex is één van de leukste jongens die Chelsea ooit heeft gezien, maar is h...