Chapter 8

964 16 2
                                    

 Ik kijk blozend naar Zayn. Hij kijkt ongemakkelijk naar de grond. Hij is zo lief! De jongens kijken me vragend aan en ze stoten elkaar lachend aan. ''I'm sorry if you don't like me, just say the truth...'' zegt Zayn dan. Ik glimlach. ''I'm sorry Zayn, i have to say the truth...'' zeg ik dan. Ik knipoog naar de andere jongens, en gelukkig hebben ze me door. ''You don't like me, i totally underst-'' begint Zayn. Maar ik onderbreek hem snel. ''And the truth is, that i wanna be your girlfriend'' zeg ik lachend. Hij kijkt me met grote ogen aan en begint dan breeduit te lachen. Snel geef ik hem een knuffel en een zoen. ''Get a room!'' grijnst Louis. Niall trekt een zielig gezicht, ''I though we had something special, Chelsea!'' huilt hij dan. We lachen en hij knipoogt. Ik zie Zayn verstijven. Die kijkt Zayn plagend aan. ''Joke Zayn, you can have her!'' zegt hij dan. Zayn glimlacht vermoeiend. Na een uurtje gaan ze allemaal naar huis, Zayn wilde eigenlijk niet maar ik heb hem weggestuurd. Dan komt er een dokter binnen. ''Hello there! You are a wondergirl. For a girl who's awake from Coma for three hours. You have a lot energy!'' begint de dokter. Ik lach. ''Does that means, I can go home?'' vraagt ik hoopvol. De dokter schudt lachend zijn hoofd en vertelt dat ze nog onderzoeken moeten doen, en dan mag ik overmorgen naar huis. ''That's good. Thank you!'' zeg ik blij.  Hij loopt lachend maar hoofdschuddend weg.

''Let's go home, babe!'' lacht Zayn. Hij komt mijn kamer binnen, hij ziet er een stuk beter uit. Hij heeft andere kleren aan en zijn kin geschoren. En zichzelf gewassen. Het is al twee dagen later. Ik ben weer uitgerust en de dokters hebben gezegt dat er niks met me aan de hand is, daarom mag ik vandaag weg. Ik spring gauw op en geef hem een snelle zoen. Dan lopen we naar beneden. ''I have something to tell you...'' begint Zayn dan. Ik kijk hem fronzend aan. ''What;s wrong..?'' zeg ik langzaam. Hij haalt een tijdschrift uit zijn zak en begint te vertellen: ''You know i'm in One Direction and there is a lot of Paparazzi. And soonner or later we have to tell you are my girlfriend!'' zegt hij dan. Hij laat me de Cover van het tijdschrift zien: BRITISCH BOYBAND ONE DIRECTION IN THE HOSPITAL! staat er met grote letters. ''We can tell them tomorrow or tonight?'' zeg ik dan glimlachend. Hij knikt opgelucht en we lopen naar buiten. Opeens zie ik tientallen camera's voor mijn neus.

''ZAYN ZAYN! WHO IS THIS?''

''ZAYN, IS THAT YOUR GIRLFRIEND?''

''SHE PREGNANT?!''

''ZAYN, TELL US!'' schreeuwen ze allemaal. Zayn negeert ze en we rennen lachend door de straten van London. ''Pregnant? Am i tha' lach ik dan hijgend. Zayn schiet in de lach. ''No, you're beautiful the way you are'' glimlacht hij dan serieus.

Hij slaat een arm om mijn heup. We lopen in stilte terug naar mijn huis. ''You know, I never knew you could fall for a person so fast'' zegt hij dan. Ik glimlach. ''Me neither'' dan knippert Zayn ongemakkelijk. ''You know, I even think I love you'' zegt hij dan als we voor mijn flat staan. Ik voel mijn ogen groot worden. ''I-I'' stotter ik. Ik zie de pijn in zijn ogen. ''It's okay. I'll talk to you later, okay?'' zegt Zayn dan. Ik knik, want er zit een prop in mijn keel. ''Wait, Zayn!'' roep ik hem na. Hij draait zich om en kijkt me hoopvol aan. ''You can sleep here? I mean. It's really late and dark'' Even zie ik verdriet maar dan kijkt hij me blij aan. ''Sure, I will call de boys first'' antwoord Zayn. Ik knik en we lopen samen mijn flat in. ''Hello mom, dad. I want you to meet Zayn'' lach ik trots als we binnen staan. ''Záyn. I though you liked Alex?'' fronst mijn moeder. Ik voel mezelf wit wegtrekken. Shit, vergeten.

''I-- forgot to tell you guys something'' giechel ik zenuwachtig. Zayn trekt wit weg en ik kijk hem vol moed aan. ''Zayn ís Alex. Zayn is a international popstar in a band. And he was insecure about his famousness. So he pretended he was a normal boy. But he told me later'' leg ik snel uit. Mijn vader knikt streng maar mijn moeder kijkt Zayn uitnodigend aan. ''Come, sit here! Do you want a drink?'' vraagt ze. ''Yes please, m'am'' Mijn moeder staat op en Zayn en ik gaan tegenover mijn vader zitten. Die kijkt Zayn nog steeds wantrouwig aan. ''So. You're a popsensation'' zegt hij. ''Dad'' sis ik. ''Yes, mr..'' ''van Dam''  antwoord mijn vader. ''Yes, mr van Dam'' zegt Zayn snel. Hij zegt mijn nederlandse achternaam met een hilarisch accent. Ik zie de mondhoeken van mijn vader ook omhoog gaan. ''Well, treat my daugther right. She is my everything'' zegt mijn vader dan. ''Of course i will, Mr van Dam'' antwoord Zayn en mijn vader begint weer te lachen. 

Even later zitten Zayn en ik op mijn bed. Klaar voor een twitcam.

zaynmalik: Who wants a twitcam? I'm with @iSwaggiex right now x

Zayn tweet snel iets en we zetten meteen de twitcam aan. ''Hello everyone, I wanted to announce something special'' zegt hij lachend. Ik kijkt hem glimlachend aan en knijp in zijn hand. ''This, is my beautiful girlfriend Chelsea!'' zegt hij trots. Ik giechel en wuif het haar uit mijn gezicht. ''Let's answer some questions'' zegt Zayn dan.

''How old is Chelsea'' ''I just turned 19''

''Where are you from?'' ''Í'm from the Netherlands but moved to London recently''

''Do you love Zayn?'' Opnieuw begon mijn hart te bonken. Alweer die vraag. Ik keek Zayn's chocolade kleurige ogen aan. Hij glimlachte maar keek toch een beetje bang. Toen wist ik mijn antwoord. ''Yes, i love him'' glimlach ik dan. Zayn begint te grijzen en geeft me een klein kusje. ''Well, it's late. We have to go!'' zegt Zayn dan. Ik knik en zwaai vriendelijk naar de camera. ''Bye everyone!''

Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu