*Chelsea's View*
Ik voel me al de hele dag niet lekker en het voelt alsof ik elk moment neer kan vallen. Ik heb in de spiegel gezien dat ik bleek zie en ik voel me zwak. Mijn ouders komen binnen en geven me een zoen. ''Hoi Schat!'' zegt mijn vader. Ik glimlach. ''Ik...Hou....van...ju-llie..'' zeg ik dan met moeite. Ik haal ondertussen moeilijk adem en ik glimlach. Mijn ouders lachen en klappen. ''Wij ook van jou schat!'' zegt mijn vader dan. ''Voor altijd..'' zegt mijn moeder dan met tranen in haar ogen. Ik glimlach en knijp zachtjes in haar hand, dat is het enige wat ik kan doen. Dat moment komen Niall, Zayn, Harry, Louis en Liam ook binnen. Ik glimlach naar ze en geef Zayn een zoen op zijn wang. Ze gaan aan mijn bed zitten en beginnen te praten over de tour die ze over 2 maanden gaan doen. Ik glimlach nog breder, de jongens kunnen zo goed zingen! Een tour verdienen ze wel! Mijn ouders gaan weer weg en geven me snel een zoen op mijn wang. Nu zijn alleen nog de jongens om me heen. ''So, what do you think about the tour?'' vraagt Niall dan. ''You're excited?''. Ik knik en lach nog breder. ''You wanna join in?'' vraagt Louis dan. Ik knik nog een keer. Zayn kijkt me lachend aan. Zijn haar is alweer een beetje gegroeid. Je ziet nu mini haartjes op zijn hoofd zitten. ''Yeah, i'm gonna call uncle Simon. And we gonna ask managment, then you can join!"' zegt Liam dan lachend. Ik knik nog een keer. ''Yeah, that's a GREAT idea!'' zegt Harry dan lachend. ''We going to give you a nice dress and a beautiful hospitalbed for on stage!'' zegt Louis dan. Ik lach. En de jongens blijven vrolijk door kletsen. ''Can you guys.. uuh.. leave me alone with Chelsea for a second?'' vraagt Zayn dan verlegen. De jongens knikken en geven me allemaal een zoen op mijn wang en lopen dan de kamer uit. ''I gonna miss you so much..'' zegt hij dan verdrietig. Ik knik en probeer mijn tranen in te houden. ''I love you so much Chelsea..'' zegt hij dan. Hij veegt mijn traan weg een geeft me een zoen op mijn mond. Ik hou zoveel van Zayn, niemand zal dat ooit begrijpen.Ik kende Zayn pas een paar maanden maar hij is zo belangrijk geworden in mijn leven, ik wil hem nooit meer kwijt. Hij is het beste wat me ooit is overkomen. ''I..Love..You..Zayn...'' zeg ik dan zwak. ''Forever...''. Ik voel mijn ogen dicht vallen en ik hoor de machines piepen naast mijn bed.
*Zayn's View*
''I..Love..You..Zayn..'' zegt Chelsea dan zwak. Ze glimlacht erbij en ik knijp bemoedigend in haar hand. ''Forever...'' zegt ze dan. Haar ogen vallen langzaam dicht. ''Baby?'' vraag ik in paniek. Ze glimlacht en ik pak haar hand vast. ''Please, Don't leave me!'' zeg ik dan. Ik begin te huilen. ''I love you Chelsea, With whole my heart! I LOVE YOU!'' roep ik dan wanhopig uit. Ze kijkt me nog één keer aan en glimlacht. Dan hoor ik de machine piepen. Het zijn geen kleine piepjes. Het is een lange piep. Ik voel haar handen zwaar worden en ze wordt een beetje bleek. Ik begin steeds harder te huilen. Ik hou zo veel van Chelsea. We hebben zoveel beleefd! Hoe we elkaar ontmoette. Ik liep op een zonnige dag door de stad. Voor deze ene keer was er geen paparazzi en geen fans. Ik zag een paar benen in een grote boom bungelen. Ik rende er nieuwsgierig heen en ik zag iemand uit de boom klimmen. ''Hello!'' zei ik lachend. De persoon schrok en viel naar beneden. Voor ik het wist ving ik haar op en keek ik in de mooiste paar ogen ooit. En had ik het mooiste meisje in mijn handen. Ik had 'De wereld' in mijn handen. Ze blooste en we wisselde later nummers uit. Ik weet nog toen ik mezelf Alex noemde. Ik weet nog dat ze achter mijn geheim kwam, en ik haar gewoon begon te zoenen. Ik weet nog ons gevecht over Jai, en ik weet nog hoe we altijd lol met elkaar maakte. Chelsea was een prachtige meid. Haar ogen glinsterden, haar haren glanste in het zonlicht.. En haar lach was hemels. Ik zal nooit iets van haar vergeten, geen één klein detail. ''I will never forget you, Baby. I love you...'' fluister ik dan zachtjes. Ik hoor en voel voetstappen en ik voel dat Chelsea wordt weggehaald. Ik blijf op de grond zitten, ik zie alles wazig en kan alleen aan Chelsea denken. Chelsea is mijn alles. ''I love you more than anything, Chelsea..'' fluister ik dan zachtjes voor me uit...
____________________________________
This is not the end. One more chapter left.
JE LEEST
Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionChelsea is net verhuist naar London met haar ouders. Want die hadden een nieuwe baan in London gevonden. De eerste dag in de stad raakt ze aan de praat met een leuke jongen. Alex is één van de leukste jongens die Chelsea ooit heeft gezien, maar is h...