*Chelsea's view*
''O MY GOD!'' gil ik dan. ''What did you do?!''. En daar staat Zayn maar te grijnzen. Kaal. ''O MY..'' zucht ik dan. Zijn glimlach valt van zijn gezicht. ''Something wrong? You don't like it?'' vraagt hij dan bezorgd. Ik glimlach zwak en veeg een traan weg. Mijn ouders trekken iedereen de kamer uit, en daar zit ik dan. Alweer, huilend bij Zayn op schoot. ''You don't like it...'' zegt Zayn dan sip. ''I DO! I'm just..I just don't understand! Why are you doing all those things for me? I'm a normal girl, why me?'' snik ik dan. Ik pak zijn hand. Zayn glimlacht. ''Cause you are the girl who stole my heart!'' zegt hij dan. Ik grijns. ''That was cheesy, mister Malik!'' knipoog ik dan. ''But you like it?'' vraagt Zayn dan vrolijk. Ik lach en laat mijn vingers over zijn kale hoofd glijden. ''Yes i do, but.. How about Simon? and the Paparazzi?'' zeg ik dan. ''I already ask Simon, and the paps.. Dunno!'' zegt Zayn dan schouderophalend. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. ''You are the best, Zayn!'' zeg ik dan glimlachend. Zayn en ik gaan liggen op het bed en tv kijken. Dan komen Emily, Luna, Jai, Niall, Liam, Louis en Harry binnen. ''Hey Guys!'' lach ik dan. ''What are the lovebirds doing?'' grijnst Louis dan. Zayn slaat hem lachend op zijn schouder. ''How Cute!'' zegt Liam dan. Hij maakt een snelle foto. Dan pakt Emily haar mobiel, en ze begint iemand te sms'en. Al snel klinkt er gepiep uit mijn mobiel en ik bekijk nieuwsgierig het berichtje.
Jai is leuk! Heeft hij een vriendin? :$ xx
Ik grijns. OMG Emily vindt Jai leuk! Dat is super, ik ga koppelaar worden! ''Hey Jai, Heb jij een vriendin?'' vraag ik dan onopvallend. ''Nope, hoezo?'' antwoordt Jai dan. ''Gewoon!'' zeg ik snel. Ik glimlach. Operatie JEmily is van start!
*Zayn's View*
Vandaag stralen Chelsea's ogen weer, ze ziet er gelukkig uit. Volgens mij vindt ze het leuk dat ik kaal ben. We zetten de TV aan. En meteen staat One Direction in beeld: ''Today, One Direction's Liam Payne posted a picture from Zayn, BOLD! He was sitting with his girlfriend Chelsea..'' begint de nieuwslezer. Ik zucht, daar begint het al. Snel kijk in naar mijn mentions op Twitter, Ze gaan allemaal over mij die kaal is. ''Chelsea, let's make a picture on twitter!'' zeg ik dan lachend. Ze knikt. We lachen allebei op de foto en ik zet hem snel op twitter. Binnen 5 minuten zijn mijn mentions aan het exploderen. ''Zayn, I love you!'' zegt Chelsea dan. Ik lach, ''I love you more!'' zeg ik dan. Ik krab aan mijn hoofd, het voelt raar om kaal te zijn. Maar mijn haren groeien toch weer snel aan. En ik doe alles voor mijn lieve Chelsea! Dan krijg ik een nieuw idee. ''Be right back'' zeg ik haastig. Ik ga op zoek naar die Nederlandse Dokter. Na een kwartier heb ik hem gevonden. ''Can i ask you something?'' vraag ik dan. De dokter knikt lachend. ''Can i have Chelsea one day? I wanna bring her to something special'' zeg ik dan. ''Yes, that's okay..'' zegt de dokter dan. 'Thank you! Maybe tomorrow?'' zeg ik dan. De dokter knikt en ik bedankt hem snel, Chelsea weet niet wat ze ziet morgen.
*Chelsea's View*
De volgende dag maakt Zayn me zacht wakker. ''Chelseaaaa, Chelse-'' fluistert hij grijzend. ''I'M UP!'' grom ik dan. Ik doe mijn ogen open en kijk naar de kale Zayn. Het ziet er raar uit. ''Let's go!'' zegt Zayn dan. ''What?'' zeg ik dan verbaasd. ''I have a suprise for you, c'mon! I will be back in 30 minutes! Be ready!'' zegt hij dan. Hij geeft een zoen en loopt dan de kamer uit. Ik neem snel een douche en doe een witte skinny jeans aan, en een donkerblauwe grote sweater. Ik doe gewoon mijn afgetrapte All-Stars aan en poets gauw mijn tanden. Als ik wat heb gedronken kijk ik op de klok, het is al 12 uur! Zayn doet de deur open en geeft me een knuffel. Hij heeft een wit T-shirt aan en een zwarte broek. Hij heeft een pet op zijn hoofd. ''You look gorgious!'' lacht Zayn dan. Ik glimlach. ''You look good too!'' antwoord ik. Hij slaat zijn arm om me heen en we lopen samen het ziekenhuis uit. ''Uhh, Zayn? I have to stay here? I can't go!'' zeg ik dan paniekerig. ''It's okay, don't worry!'' zegt hij dan. Ik lach weer, voor ik het weet staan er tientallen camera's en mensen voor mijn neus. ''Zayn? ARE YOU REALLY BOLD?'' ''Zayn, Can i ask you something?'' ''ZAYN ZAYN!'' Schreeuwen ze allemaal. Ik mag Zayn's hand en Zayn zegt: ''Ignore them, just walk!''. Ik knik en voor we het weten staan we bij een grote, zwarte auto. We stappen snel in en Zayn knikt naar de chauffeur.
Na 15 minuten rijden merk ik dat de auto stil staat. Ik kijk door de ramen maar ik zie alleen maar huizen, zijn we hier heen gegaan? Is dit een verassing? Ik kijk Zayn vragend aan maar hij kijkt mysterieus terug. ''Let's go, baby!'' zegt hij dan. We stappen uit en ik pak zijn hand. ''It's not here, Just walk!'' zegt Zayn dan. ''Okay, where are we going?'' vraag ik nieuwsgierig. Maar Zayn doet alsof hij me niet hoort. ''ZAYN!'' roep ik dan. Hij reageert nog steeds niet, maar kijkt lachend voor zich uit. ''Are you cheating on me?'' vraag ik dan. Hij kijkt me geschrokken aan. ''What? No!'' zegt hij dan. Ik lach. ''I know, i just want a reply'' zeg ik dan. Na vijf minuten gaat Zayn naast me staan. ''Do you hear it?'' vraagt hij dan. Ik luister aandachtig. Dan hoor ik het. ''We are going to the fair?'' roep ik dan opgewonden. Zayn knikt lachend. Ik hou van kermissen, het is altijd zo vrolijk! Het laatste stukje rennen we hand in hand. We rennen meteen in het spookhuis. ''OMG, this is so scary!'' ril ik als we in het karretje zitten. Zayn pakt mijn hand en knijpt er zachtjes in. We zijn al langs spinnen en rupsen geweest, het enige waar ik nog meer bang voor ben zijn.. ''AAHH HELP OMG! WE GONNA DIE!'' piep ik dan. Voor ons danst een Clown. Yep, daar ben ik dus bang voor. Zayn pakt me lachend vast en voor ik het weet staan we alweer buiten. Ik ren naar een suikerspinnenkraam. ''You want one?'' vraagt Zayn. Ik knik verlegen. ''Uhm, okay''. Na vijf minuten staan we in de rij voor het reuze rad. Met een reuze suikerspin in onze handen.
''Have fun!'' lacht een meisje. Ze controleert de riemen en loopt weer verder. ''Are you afraid of highs'' vraag ik dan. Hij knik stijf. ''A little, You?'' zegt hij dan. ''Same'' zeg ik dan. Hij kijkt me gerustgesteld aan en we gaan langzaam naar de top van het reuzerad. ''This is a beautiful view!'' zucht ik dan. Zayn knikt. ''It is!'' zegt hij dan. Opeens staan we met een schok stil. ''I'm sorry everyone, there are some problems. It will be fixed in a view hours!'' zegt een stem van beneden. ''We are stuck here?'' vraagt Zayn paniekerig. ''Don't worry, we will be down in an hour!'' zeg ik dan rustig. Zayn knikt en begint te lachen. ''What?'' vraag ik verbaasd.''How ironic, i'm stuck on the top of a ferris wheel, with the love of my life'' zegt hij dan. Hij geeft me een zoen. ''How romantic!'' zeg ik dan lachend. Ik geef hem nog een zoen. ''I love you, Zayn!''
JE LEEST
Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionChelsea is net verhuist naar London met haar ouders. Want die hadden een nieuwe baan in London gevonden. De eerste dag in de stad raakt ze aan de praat met een leuke jongen. Alex is één van de leukste jongens die Chelsea ooit heeft gezien, maar is h...