Chapter 16

653 9 0
                                    

 *Chelsea's View*

Ik zucht, we zitten al een half uur te wachten en ik ben het nu alweer zat. ''Aarrghh!'' schreeuw ik uit. Zayn kijkt op van zijn mobiel. ''What's wrong, babe?'' vraagt hij dan lachend. ''It's..I just can't!'' zeg ik dan zuchtend. Zayn legt zijn mobiel weg. ''Be happy! We have food!'' zegt hij dan knipogend. Ik lach en leun voorover om hem een zoen te geven. ''NO PUBLIC SEXUAL THINGS, PLEASE?'' roept een bekende stem van achter. We kijken verbaasd naar het wagonnetje voor ons. '''LOUIS WILLIAM TOMLINSON, did you follow us?'' roep ik uit. Ik kijk hem vol verbazing aan. ''Niall, you too?!'' roept Zayn dan boos. Niall zwaait lachend en stopt wat chips in zijn mond. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen maar dan voel ik een paar druppels op mijn hoofd. Dan begint het te plenzen, niet een beetje motregen. Maar het begint te stormen. ''Ooh, No!'' zucht ik dan. Maar Zayn grijnst. ''Why can you be happy?'' zeg ik dan geirriteerd. Hij pakt een opvouwbare paraplu vanuit te stoel. ''Don't tell Louis and Niall, but there is one in every chair!'' knipoogt hij dan. Ik begin te lachen. ''Omg, they will be so mad!'' lach ik dan. Zayn knikt en houdt ze paparplu boven ons. Dan leun ik tegen zijn schouder aan. ''Tired?'' vraagt Zayn lief. ''Nooo!'' gaap ik dan. Zayn begint te lachen, en voor ik het weet, val ik in slaap...

''Aaaww! Look how cute they are! Take a picture!'' ''HURRY UP!'' Ik doe langzaam mijn ogen open. Louis en Niall zitten grijnzend in ons wagentje. ''How did you guys came here?'' vraag ik slaperig. ''They fixed it but Zayn and you fell asleep and we didn't want to wake you guys up. So we went with you and now we are riding another ride!'' brabbelt Louis dan. Hij likt aan zijn lolly. Dan pas zie ik dat Zayn nog slaap. Wat is hij schattigt als hij slaapt! ''Zaynieee!'' fluister ik dan. Hij springt verschrikt op. ''Hi Chelse- How did you guys came in?!'' roept hij dan. ''Long story!'' zeg ik snel. We wachten tot we beneden zijn en lopen dan richting de parkeerplaats. ''Let's go home, i'm tired!'' zeg ik dan slaperig. ''You mean the hospital!'' zegt Louis dan. Ik knik en Zayn slaat een arm om me heen. We stappen in de auto van Louis en ik ga achterin zitten met Niall. ''Sooo Tired!'' gaap ik. Ik leg mijn hoofd op Niall's schoot en val meteen in slaap.

*Niall's View*

Daar ligt ze dan, op mijn schoot. Ze ziet er breekbaar uit, maar ook in vrede. Hoelang zou ze nog blijven leven? De dokter heeft vandaag vertelt dat ze binnen 3 weken er niet meer is. We waren ingestort! Gelukkig was Zayn er niet bij, dat vertel ik later wel. Zayn en Chelsa zien er zo lief uit samen! Altijd vrolijk, ik hou zoveel van ze! Zayn is als een broer voor me, en Chelsea is gewoon iemand die je in je hart sluit. Altijd vrolijk en gul.. Dan herinner ik me weer de foto die ik heb gemaakt van Chelsea en Zayn. Ik pak snel mijn mobiel en log in op Twitter.

@NiallOfficial: The cutest couple, fell asleep in a Ferris Wheel on a date. Me and @Louis_Tomlinson followed them :) Hah #ZayShaSupporter! pic.twitter.com/0823730

 *Chelsea's View*

Ik ben al vroeg wakker. Het komt door het geluid van een piepende deur. Ik doe slaperig mijn ogen open. Brr, het is koud! ''Hallo!'' zegt een stem. Als ik opkijk zie ik dat het de dokter is. Hij kijkt me bezorgt aan. ''Hoe gaat het?'' vraagt hij dan. ''Wel oke, ik voel me slap en heb het ijskoud!'' mompel ik dan. ''Wil je wat water?'' vraagt de man dan. Ik knik en steek mijn hand uit om mijn vestje aan te doen. Als ik daarmee klaar ben, geeft de dokter een glas met water. ''Chelsea, we moeten je iets vertellen..'' zegt de dokter dan. Hij kijkt me serieus aan. ''..Wat?'' zeg ik twijfelend. ''We hebben een paar onderzoeken gedaan en.. het gaat niet zo goed met je..'' zegt hij dan. Ik slik. ''Maar, gister mocht ik nog weg?'' fluister ik dan. De dokter knikt. ''Ja, dat was niet goed voor je. En dat doen we nooit meer, je hebt kou gevat en je bent nu waarschijnlijk nog zieker'' zegt hij dan. Ik doe mijn ogen dicht. ''Hoelang?'' vraag ik dan. ''Hoelang..Wat?'' zegt de dokter verbaasd. ''Hoelang heb ik nog, hoelang ben ik nog in leven?'' vraag ik dan snikkend. Ik voel de tranen over mijn wangen biggelen. ''Waarschijnlijk, 3 weken.. De jongens weten het al. Behalve je vriendje'' zegt de dokter dan schoor. Ik begin nog harder te huilen en leg de deken over mijn hoofd. ''Ik ga dood in drie weken, ik ben maar 19 geworden. Waarom niet 80? Waarom maar 19 jaar oud?'' snik ik dan. ''Moet ik je alleen laten?'' vraagt de dokter, na een pijnlijke stilte. ''Graag..'' fluister ik. Ik hoor de dokter weglopen en begin nog harder te huilen.

Was ik maar ouder geworden, ik ben pas in het begin van mijn leven! Ik wil een baan krijgen, en mopperen op mijn strenge baas! Ik wil kinderen krijgen en poepluiers verschonen! Ik wil trouwen en ruzie's hebben maar het altijd weer goedmaken! Ik wil gewoon langer leven!

Met die gedachten hoor ik de deur weer open gaan. ''Schat?'' hoor ik dan. Het zijn mijn ouders. ''Lieverd, we hebben het net gehoord..'' zegt mijn vader dan. Ik hoor gesnik en gesnuit. ''Niet huilen, pap!'' zeg ik dan zachtjes. ''Mam, jij ook niet!''. Mijn ouders proberen te kalmeren. ''Lieverd, je weet dat we van je houden. Onthoudt dat!'' zegt mijn vader dan. Ik knik vanonder mijn deken. ''Schat, je bent sterk! Je gaat het wel halen..!'' zegt mijn moeder dan huilend. Ik schudt mijn hoofd langzaam. ''Nee mama, het is te laat daarvoor!'' zeg ik dan helder. We beginnen allemaal weer te huilen.

*Zay'n View* (Dezelfde dag maar dan vanaf Zayn's kant)

De volgende dag ben ik al vroeg wakker, ik ga op mijn rug liggen en staar naar het plafond. Dan komt Niall twijfelt binnen. ''Hey Niall! What's up?'' glimlach ik dan. Niall kijkt me bezorgt aan. ''I have something to tell you, about Chelsea..'' zegt hij dan. Ik frons en kijk hem aan. ''Something wrong?'' vraag ik dan. Niall knikt en ik zie de tranen in zijn ogen. ''The Doctor, Yesterday he told us... Chelsea.. is gonna die in three weeks..'' huilt hij dan. Ik voel me leeg, Chelsea gaat.. dood? Nee toch! Dit is allemaal een droom, en als ik wakker ben zit Chelsea lachend naast me. Ik knijp mezelf. ''No..'' fluister ik dan. ''You''re joking. Right?'' vraag ik dan in Paniek. Niall kijkt me vol verdriet aan. ''I wish, Zayn, i wish!'' zegt hij dan. Ik voel mezelf naar voren vallen, dan wordt alles zwart..

Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu