*Chelsea's View*
Het is al twee weken later, ik ben steeds zwakker geworden maar het leven om me heen is verder gegaan natuurlijk. Emily en Jai zijn al 2 keer uit geweest samen. Luna en Luke hebben nog steeds verkering en Emily moest terug naar huis voor school. Emma komt me om de dag opzoeken en ze is een goede vriendin van me geworden. We kletsen vaak, natuurlijk heb ik de jongens nog. En Zayn..
Ik word midden in de nacht wakker, en mijn ogen voelen zwaar aan. Ik probeer me om te draaien maar voel me zwak. ''Hallo?'' fluister ik dan vermoeid. Op dat moment komt de dokter binnenlopen. Hij ziet wat er aan de hand is en sluit een infuus bij me aan. ''You okay?'' vraagt hij bezorgd. Ik knik langzaam en gebaar voor een glas water. Als ik het water heb opgedronken pak ik mijn mobiel en sms ik Zayn. Bby, come to my room? xx ILY typ ik. Binnen vijf minuten is Zayn in mijn kamer. ''Something wrong?'' vraagt hij geschrokken. Ik schud langzaam mijn hoofd en glimlach zwak. ''You're sick.. aren't you?'' zegt Zayn dan verdrietig, hij begint bijna te huilen. Ik pak zijn hand vast en opeens beginnen zijn ogen te glimmen. ''Let's do a twitcam? To show you! Directioners ask a lot about you!'' zegt hij dan vragend. Ik glimlach en knik. Hij pakt gauw mijn laptop en begint van alles te installeren. Binnen vijf minuten is er een nieuwe Twitcam opgestart. Er zijn nu al 10.000 views!
''Hello Everyone! This is me and Chelsea!'' lacht Zayn vrolijk, hij kijkt me aan en glimlacht. Ik knijp zachtjes in zijn hand. ''I just want to show you, how my girl is!'' gaat Zayn dan verder. Er komen allerlei tweets binnen. ''So, wanna do some questions?'' vraagt hij aan mij. Ik knik. Meteen stromen de mentions binnen. Zayn beantwoordt er een paar. ''Why are you bold too, Zayn?'' leest hij op. Hij kijkt me stralend aan. ''I did it for Chelsea, she is my everything!'' zegt hij dan. Ik glimlach. Hij leunt naar voren en ik geef hem snel een zoen. ''Are you to getting married?'' vraagt Zayn dan lachend. ''Nope, we are both really young! And Chelsea is very sick and weak..'' zegt hij dan. Ik wil wat zeggen maar mijn keel is te droog en ik heb niet genoeg energie. ''Wanna stop the twitcam, babe?'' vraagt Zayn bezorgd. Ik schud mijn hoofd en glimlach. ''Let's do one more question. Chelsea is tired!'' zegt hij dan met opgetrokken wenkbrauwen. ''Do you love eachother?'' leest Zayn voor, hij kijkt me lachend aan. ''I do love Chelsea, she is so pretty and beautiful! And so natural.. I just love you and i gonna miss you Chelsea...'' zegt hij dan serieus. Ik glimlach en voel een traan over mijn wang glijden, Zayn wrijft hem zachtjes weg. ''I love you..too!'' fluister ik dan zachtjes. Ik voel mijn ogen dicht zakken. ''Good night baby, see you tomorrow..'' zegt Zayn dan. ''Bye, see you tomorrow!'' fluister ik dan zachtjes. Ik glimlach en val daarna meteen in slaap.
*Niall's View*
Ik sta bij de deur en kijk naar de twitcam die Zayn en Chelsea aan het doen zijn. ''I Do love Chelsea, she is pretty and beautiful! And so natural.. i just love you and i gonna miss you Chelsea...'' zegt Zayn dan. Ik zie dat Chelsea glimlacht en huilt. Dit is het beste stel ooit. Als ik zie dat Chelsea aan het slapen is ga ik bij Zayn staan en hij kijkt me glimlachend aan. ''Can i join the twitcam?'' vraag ik dan grijnzend. ''Yes! let's do it in my room, Chelsea wanna sleep..'' zegt Zayn dan. We lopen lachend naar zijn kamer en beginnen andere vragen te beantwoorden. ''Are you and Demi together?'' vraagt iemand aan mij. Ik schudt lachend mijn hoofd. ''She is a wonderful friend, but we are NOT together!'' zeg ik dan. ''Are you jalous of Zayn and Chelsea's relationship?'' lees ik dan. Ik begin weer te lachen. ''O guys, you are crazy! Of course not. Zayn and Chelsea are meant to be together!'' zeg ik dan serieus. Zayn lacht en geeft me opeens een zoen op mijn wang. ''Ziall is still alive!'' roep ik dan lachend. Zayn lacht en begint ook vragen te beantwoorden. ''Do you want a girlfriend, Niall'' ''Well, it's not neccessary but.. kinda'' antwoord ik. ''Zayn, why do you love that bitch. You belong with me she only wants you for fame'' hoor ik Zayn een tweet voorlezen. Hij begint steeds roder te worden en langzamer te lezen. ''Who ever tweeted that, you should be ashamed. You call us your idol yet you hurt us. Just, respect the one who has a girlfriend'' begint hij. ''Let's stop, i'm tired...'' zeg ik dan voordat het uit de hand loopt. Zayn knikt en we zeggen gauw gedag. Dan gaan we allebei in onze kamer liggen en ik val direct in slaap.
*Chelsea's View*
Ik voel me steeds zieker worden en elke dag ben ik sneller moe. Ik kan wel bewegen maar het is allemaal heel zwaar voor me en ik praat de laatste tijd niet meer. Mijn ouders zitten meestal huilend naast me bed, en ze zeggen dan niks. Luna en Emma kletsen erop los en proberen alles vrolijk te houden en Jai zit gewoon naast me bed en knijpt bemoedigend in mijn hand. Zayn en de jongens zijn verder bijna altijd bij mij, Zayn loopt alleen de kamer uit om te eten, slapen en douchen.
Ik slaap diep en ik voel iemand knijpen in mijn hand. Langzaam doe ik mijn ogen open en ik kijk naar boven. Daar staat Jai. ''Hoi, Lekkerding!'' zegt hij knipogend. Ik glimlach en knijp in zijn hand. ''Ik heb gister op skype gezeten met Emily, ik mis haar super erg!'' zegt hij dan. Ik glimlach weer. Jemily is zo schattig! ''We willen weer op een date, maar dat gaan niet echt goed.. We wonen een beetje ver uit elkaar''grapt Jai dan. Ik glimlach. Ik wou dat ik kon praten, maar het is te vermoeiend voor me. Ik wil zo graag kunnen zeggen hoe blij ik voor ze ben! Ik wil zo graag met iedereen mee kunnen lachen en springen. Maar dat kan ik niet.. ik lig hier ziek in mijn ziekenhuis bed, ik wil zo graag beter worden. Op dat moment komt Zayn ook binnen. ''Hey Babe!'' zegt hij gapend. Hij geeft me een zoen, gelukkig kan ik Zayn wel zoenen. Lippen tuiten is niet zo heel vermoeiend. Hahaha!
''How do you feel?'' vraagt Zayn dan. Hij knijpt in mijn andere hand. Ik knik met mijn hoofd. ''You're feeling good!'' zegt Zayn verassend. Ik kijk hem lachend aan. Hij geeft me nog een zoen op me wang en ik bloos. Zayn is echt het liefste vriendje van de wereld, en ik ben zo blij met hem! Dan komen mijn ouders ook naar binnen en geven me een zoen op mijn wang. ''Gaat het goed lieverd?'' vraagt mijn moeder bezorgd. Ik knik. En mijn ouders gaan zitten naast mijn bed. En Zayn en Jai lopen snel de kamer uit. ''Schatje?'' zegt mijn vader twijfelend. Ik trek mijn wenkbrauwen op. ''We hebben net de dokter gesproken, en het gaat niet meer zo goed met je..'' zegt hij dan huilend. Hij veegt zijn tranen weg en ik kijk hem ongelovig aan. ''Waarschijnlijk zul je binnen een paar dagen...'' zegt mijn moeder dan bibberend. Ze houdt het niet meer en bart in tranen uit. Ik pak haar hand en knijp er zachtjes in. Dan voel ik een traan over mijn wang. En nog een, en nog een paar. Ik begin te huilen en duw mijn gezicht in mijn kussen. Ik wil nog niet dood.. Waarom perse ik? Niemand verdient zoiets gruwelijks als dít.
JE LEEST
Please, don't leave me? (Dutch 1D Fanfiction)
FanfictionChelsea is net verhuist naar London met haar ouders. Want die hadden een nieuwe baan in London gevonden. De eerste dag in de stad raakt ze aan de praat met een leuke jongen. Alex is één van de leukste jongens die Chelsea ooit heeft gezien, maar is h...