Ηλεκτρα POV
Ο αέρας μάζευε τα μαλλιά μου και τα ξανά άφηνε. Η ατμόσφαιρα που υπήρχε γύρω ήταν γαλήνια κ απόλυτα ήρεμη , η φιγούρα του ακριβώς από πίσω μου.
Η καρδιά μου χτύπαγε κ νόμιζα ότι ακόμη κ εκείνος μπορούσε να την ακούσει αφού βρισκόταν ακριβώς από πίσω μου.
Περιμενα με ανυπομονησία τα χέρια του να τυλιχτουν γύρω μου αλλά κ πάλι ακόμη δεν είχε κάνει ακόμη καμία κίνηση
Απλά στεκόταν ακριβώς από πίσω μου χωρίς να μπορώ να καταλάβω τι κάνει.
Τον ένιωσα να πλησιάζει ελάχιστα προς το μέρος μου. Νιώθω λες και σκύβει προς το μέρος μου και αυτό με μπερδεύει.
"Τα μαλλιά σου έχουν υπεροχη μυρωδια." Μου λέει με απαλή φωνή κ ένα γλυκό χαμόγελο σκάει στο πρόσωπο μου.
Όλο αυτό ήταν τόσο έντονο και δυνατό που είναι τόσο έντονο και δυνατό για την καρδιά μου. Δεν μπορουσα με τίποτα να φανταστώ ότι ο γνωστός Γιώργος που ξέρουμε όλοι θα μπορούσε ποτέ να πει αυτά τα λόγια. Αλλά τα λέει! Και το σημαντικότερο, τα λέει σε εμενα!
Άρχισα με μικρά βήματα να γυρνάω προς το μέρος του και τα μπλε μάτια του συναντήθηκαν με τα δικά μου κάνοντας τον εσωτερικό μου κόσμο να λιώνει.
Το χέρι του αγκάλιασε το μάγουλο μου και το αλλο του χέρι με τράβηξε πάνω του ενωνωντας επιτέλους τα χείλη μας.
Τα χέρια μου αγκάλιασαν τον λαιμό του και βυθίστηκα στον ρυθμό μας.
Το φιλί του ήταν γεμάτο πάθος και βάθος. Ένα βάθος που μας έκαιγε κ τους δύο μας.
Μια σταγόνα πεφτει στο δέρμα του χεριού μου και χωρίς να το καταλαβαίνουμε μια δυνατή βροχή ξεσπάει και μας βρέχει.
"Όπως ξεσπά ο ουρανός ξεσπάω κ εγώ όταν δεν μου απαντάς στο γαμημένο τηλέφωνο !" Μου λέει έντονα κάτω από την βροχή αναφερόμενος στο γεγονός ότι χθες δεν είχα το κινητό μου και με έψαχνε σαν τρελός.
Γελαω πονηρά κ τον κοιτάω με παιδικό βλέμμα. Όμως το μυαλό μου έκανε βρώμικες φαντασιώσεις όσο τον έβλεπα έτσι βρεγμένο και να με κοιτάει με αυτόν τον τροπο.
Το βλέμμα του έπεσε πάνω σε ένα σημείου του σώματος μου και αμέσως κοκκίνισα. Η μπλούζα μου είχε κολλήσει από το νερό και είχε παραμορφώνει επίσης.
"Μην κοιτάς Εκεί!" Τον μαλωσα.
"Δεν μπορώ!" Λέει έντονα και γυρνάει το βλέμμα του με δυσκολία στα μάτια μου ενώ το στέρνο του ανεβαινοκατεβαινε με γρήγορο ρυθμό ενώ φαινόταν ότι δεν μπορούσε να ηρεμήσει τον εαυτό του.
VOUS LISEZ
his drug...
Roman pour AdolescentsΕκείνος άγριος, εκείνη αγνή, αυτός παρορμητικος, εκείνη ήρεμη... Είναι η καταστροφή του , είναι η καταστροφή της. Εκείνος χανόταν , εκείνη βυθιζόταν. Ένας έρωτας, δυο ζωές, μια αγάπη. song story|EDEN-Drugs ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΉ Η συνέχεια βρίσκε...