||3

4.4K 179 16
                                    

Περίμενα χωρίς κάποιο συναίσθημα απλά είχα αυτό κακο προαίσθημα από το πρωί.

Μια φιγούρα εμφανίστηκε μπροστά μοηυ και αμέσως κατάλαβα ότι του ανήκει χωρίς να σηκώσω το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω.

"Ήρθα. " άκουσα την φωνή του και σήκωσα να κοιτάξω τα μπλε μάτια του.

Στην εικόνα του ένιωσα να χτυπιέται ολόκληρη η καρδιά μου.

"Το κατάλαβα." Του είπα κοφτά και έκατσα πιο πέρα για να χωρέσει και εκείνος.

Έκατσε δίπλα μου και ένιωσα την αμηχανία του για κάποιο λόγο.

Κοίταζε αλλού ενώ συνέχιζα να τον πιέζω με το βλέμμα μου για να μιλήσει επιτέλους.

"Λοιπόν..." ξεκινάει επιτέλους και γυρίζει να με κοιτάξει. Από το βλέμμα του και μόνο φαινόταν ότι δυσκολεύεται. "Κοίτα... Δεν πάει άλλο... είμαι πολύ μπερδεμένος και κουρασμένος..." Τα λόγια του με χτυπούσαν αλυπητα και ο κόσμος μου όλος γκρεμιζοταν.

"Σταματά!" Κατάφερα να πω ενώ δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους. "Δεν θέλω να ακούσω τίποτα άλλο." Είπα και έκανα να σηκωθώ αλλά το χέρι του έπιασε το δικό μου με δύναμη.

"Άσε το χέρι μου." Του λέω κοφτά ενώ τα δάκρυα πλέον έβγαιναν ανεξέλεγκτα από τα μάτια μου.

Εκείνος απλά κοίταξε τα χέρια μας και μετά ξαναγύρισε το βλέμμα του σε εμενα. Αυτό το βλέμμα που τόσο λατρεύω με κοιτάει και εγώ τρέμω από την λύπη...

"ΕΊΠΑ ΆΣΕ ΤΟ ΧΈΡΙ ΜΟΥ!" Πλεον ούρλιαζα χωρίς να με ενδιαφέρει τίποτα. Ένιωθα απλά ότι γκρεμίζομαι όλο και περισσότερο.

Με μια απότομη κίνηση τραβάω το χέρι μου και αρχίζω να τρέχω όσο πιο γρήγορα και μακριά γίνεται.

+++
Η ατμόσφαιρα μου φαινοταν όλο και πιο αποπνικτική... οι άνθρωποι όλο και πιο άψυχη... όλα μοιάζουν τόσο κατεστραμμένα στα μάτια μου και όλα αυτά εξαιτιας του.

Η πλάτη μου κύλησε πάνω στην πόρτα την άγνωστης πολυκατοικίας και κάποιοι λυγμοί ξέφευγαν από το στόμα μου.

Νιώθω τόσο γυμνή... φέρνω τα πόδια μου στο στήθος μου και τα αγκαλιάζω ενώ Ρίχνω το κεφάλι μου πίσω και αφήνομαι στο κλάμα.

+++
"Σήκω ρε Ηλεκτρα! Πάμε σπίτι καρδιά μου σε παρακαλώ!" Η φωνή της Αναστασίας με παρακαλαει αλλά εγώ συνεχίζω να κλαίω χωρίς να της δίνω καμία σημασία.

"Αν τον πιάσω στα χέρια Μου!" Λέει απειλητικά αναφερόμενη σε εκείνον και αμέσως σφυκτικα ολόκληρη ενώ ο οργανισμός μου ζητούσε να ουρλιάξει από πόνο αυτή την στιγμη.

his drug...Where stories live. Discover now