επιλογος

4.5K 136 52
                                    

Ναι ήταν ο πρώτος Μου! Ο πρώτος μου έρωτας και η πρώτη μου αγάπη! Ήταν ο αλήτης της καρδιάς μου και ο Θεός των αισθήσεων μου.

Όμως δεν ήταν γραφτό.

Και δεν μπορεί να είναι γραφτό για όλους αυτο που όντως ονειρεύονται.

Έτσι κρύβω όλες μου τις αναμνήσεις και συνεχίζω να περπατώ μακριά από αυτό το κομμάτι της ζωής μου.

Ήταν ότι πιο δυνατό έχω ζήσει αλλά τελειωσε.

Τελειωσε και δεν υπάρχει επιστροφή.

Ίσως να κάηκε επειδή ηταν υπερβολικά δυνατό...

Κανείς δεν ξέρει και κανένας δεν μπορεί να ξέρει...

Χαμογελάω σε αυτές τις σκέψεις και σηκώνομαι από το παγκάκι.

Περπάτησα στην αμμουδιά της θάλασσας και άφησα τον αέρα να με αγκαλιάσει.

+++

Συνέχισα να περπατάω και σταμάτησα όταν το βλέμμα μου έπεσε πάνω στο δικό του.

Καθόταν εκεί.

Γιατί πάντα κάθεται εκεί.

Προχώρησα μέχρι εκεί και έκατσα ακριβώς δίπλα του.

"Τι κάνει η βασίλισσα μου;" ρωτάει ο Κώστας και εγώ χαμογελάω.

"Είμαι πιο καλά από ποτέ." Του λέω με μια λάμψη και εκεινος μου εμφανίζει ένα αστραφτερό χαμόγελο.

Το χέρι του τυλίχτηκε γύρω από την μέση μου και με τράβηξε πάνω του ενώνοντας έτσι τα χείλη μας.

Τα φιλιά μου μαζί του με επισκέφτηκαν πάλι και ένιωσα την καρδιά μου να σφυγκεται.

Δεν είμαι ερωτευμένη με τον Κώστα αλλά τον νοιάζομαι και το σημαντικότερο ξέρω ότι εκείνος με αγαπάει.

+++
"Έτοιμες;" φωνάζει η Αναστασία και εγώ με την Αντωνία γελάμε και νευουμε καταφατικά.

"ΦΎΓΑΜΕ!" Φωνάξαμε όλες μαζί και τρέξαμε και οι τρεις μέσα στο κλαμπ.

Η μουσική χτυπούσε στα αυτιά μας και ο χορος ξεκίνησε αυτόματα αφού τα σώματα μας άρχισαν να ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΕ αυτόματα.

+++
Το ποτό γεμίζει το μέσα μου και καίει τα σωθικά μου.

Με την άκρη των ματιών μου το βλέμμα μου αντικρίζει δύο γνώριμα βαθιά μπλε μάτια που είχα λατρέψει όσο τίποτα.

Ένιωσα χαμένη και αδύναμη μόλις κατάλαβα σε ποιον ανήκουν.

Δάκρυα προσπαθούσαν να ξεφύγουν αλλά δεν το επέτρεψαν και η καρδιά χτυπιοταν μέσα στο στηθος μου.

Γύρισα από την άλλη για να μην τον κοιτάω και συνέχισα να χορεύω ρυθμικά μέσα στον ήχο της μουσικής.

+++

Την επόμενη μέρα.

Τα μάτια μου ανοίγουν και το κεφάλι μου με πεθαίνει.

Σηκώνομαι με δυσκολία και προχωράω μέχρι το παράθυρο.

Κοιτάω έξω.

Κλείνω τα μάτια. Καλημέρα Γιώργο...

+++
Καληνύχτα Γιώργο....


Ββ Γιωργο😭
Τελειωσε😭 αυτό ηταν😭 χωριστηκαν😭 για παντα😭 Α ρε Γιώργο 😭

his drug...Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora