Γιώργος POV
Την βλέπω να κοιμάται πάνω στα πόδια μου και η καρδιά μου φτερουγίζει.
Σκέφτομαι πως αυτή η κοπέλα με κάνει αδύναμο και διαφορετικό. Η αναπνοή μου χάνεται κοντά της και το μόνο που θέλω είναι να ρουφήξω μέσα μου κάθε ύπαρξη της...
Την χαζεύω που κοιμάται ήρεμη και το χέρι μου ακουμπά τα πυκνά καταμαυρα μαλλιά της.
Χαϊδεύω την επιφάνεια των μαλλιών της. Αισθάνομαι μια περίεργη ζέστη κοιτώντας την. Τα κλειστά μάτια της είναι τόσο πλούσια με τις άγριες βλεφαρίδες της , τα χείλη της τόσο όμορφα έτοιμα για φαγωμα , τα κόκκινα μάγουλα της που την κάνουν τόσο γλυκιά είναι όλα πάνω της μαγικά.
Τα ματάκια της ανοίγουν και κοιτάνε τα δικά μου.
"Μην μιλήσεις. " Την πρόλαβα πριν πει κάτι και εκείνη με κοιτάνε σαν μικρό παιδί αλλά δεν άνοιξε το στόμα της να βγάλει ούτε κουβέντα.
Συνέχισε να με κοιτάει με την ηρεμία.
Συνεχιζω να την χαϊδεύω απαλά και να χάνομαι μέσα στο βλέμμα της.
"Τι στον πούτσο μου έχεις κάνει;" την ρωτάω έντονα και εκείνη χαμογελάει ελαφρά.
Το σώμα της σηκώνεται και πλέον δεν χαϊδεύω άλλο τα μαλλιά της.
Έρχεται με αργές κινήσεις κοντά μου και τα ζουμερά χείλη της ακουμπάνε το μάγουλο μου.
Το γλυκό και παιχνιδιάρικο φιλί της ξύπνησε το κορμί μου και την στιγμή που πήγε να απομακρυνθεί την αρπάζω από το μπράτσο και ένωνω τα σώματα μας με δύναμη κ έτσι εκείνη βγάζει ένα επιφωνημα έκπληξης.
Δεν λέει τίποτα απλά κοιτάει τα χείλη όπως και εγώ τα ονειρικά δικά της.
Θέλω τόσο πολύ να γευτώ κάθε σημείο της. Ορμαω στα χείλη της και εκείνη τυλίγει το λαιμό μου ενώ παίζει με τα μαλλιά μου. Γαμω όταν το κάνει αυτό χάνομαι!
Σφυγκω άγρια τα χέρια μου γύρω της αφού ξέρω πόσο της αρέσει όταν της το κάνω και βαθενω περισσότερο το φιλί μας.
Ο συνδυασμός μας μοναδικός. Η αίσθηση είναι τόσο γαμημένα τελεια που δεν υπάρχει τρόπος να την χόρτασω.
YOU ARE READING
his drug...
Teen FictionΕκείνος άγριος, εκείνη αγνή, αυτός παρορμητικος, εκείνη ήρεμη... Είναι η καταστροφή του , είναι η καταστροφή της. Εκείνος χανόταν , εκείνη βυθιζόταν. Ένας έρωτας, δυο ζωές, μια αγάπη. song story|EDEN-Drugs ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΉ Η συνέχεια βρίσκε...