Γιώργος POV
Την έβλεπα να απομακρύνεται και το μόνο που ήθελα να κάνω είναι να ουρλιάξω.
Ένας γαμημένος κόμπος στο στομάχι κάτω χαμηλά με είχε πιάσει και θέλω να τα σπάσω όλα.
Φεύγει γαμωτο! Φευγει! Τι έκανα!
Τα χέρια μου τραβάνε με δύναμη τα μαλλιά μου προς πίσω και ανάσες κοφτές και έντονες βγαίνουν από το στόμα μου.
Σηκώνομαι από το ηλίθιο παγκάκι και αρχίζω να περπατάω προς το σπίτι μου με νεύρα.
+++
Η πόρτα πίσω μου κλείνει με δύναμη και η μάνα μου αναστατωνεται."Τι εγινε;" ρωτάει φωναχτά και με τραβάει πάνω της. "Ποιος σε πείραξε να τον σαπισω;" με ρωτάει. Ναι η μάνα μ δεν είναι συνηθισμένη. Είναι πιο δυνατή και από άντρα.
"Άσε με ρε μάνα." Τραβιέμαι δυνατά και κάθομαι στον καναπέ κρύβοντας το πρόσωπο μου μέσα στις παλάμες μ.
Ο καναπές βούλιαξε ελάχιστα και αμέσως κατάλαβα ότι η μάνα μ έκατσε δίπλα μου.
Τα χέρια της χάιδευαν την πλάτη μου μαλακά και μια ζεστασιά αισθάνθηκα , μια ζεστασιά που είχα ανάγκη.
"Πες μου." Με πιέζει και γυρνάω να την κοιτάξω. "Θα σε χαλάρωση κάπως." Συνεχίζει και εγώ αφήνω μια ανάσα. Είναι λες και κανένας δεν μπορεί να με βοηθήσει. "Έχει να κάνει με την Ηλεκτρα;" ρωτάει γλυκά και εγώ στο άκουσμα του ονόματος της ένιωσα το αίμα μου να βράζει.
"Ναι γαμωτο!" Είπα και κοίταξα το πάτωμα. Άκουσα να αφήνει ένα γέλιο. "Το ήξερα!" Είπε και την κοίταξα περίεργα. "Μην με κοιτάς Έτσι. Μάνα είμαι κ τα καταλαβαίνω όλα!" Μου είπε και γέλασε ξανά. "Πες μου τώρα τα πάντα."
[...]
"Λοπον , ήταν βλακεία σου. Μην μπερδεύεις τα προβλήματα εδώ στο σπίτι με την Ηλεκτρα. Αφού την θέλεις δεν πρόκειται να την ξεπεράσεις τόσο εύκολα αγόρι μου." Πίστεψε με μάνα αυτό το ξέρω πολύ καλυτερα . Δεν αντέχω μακριά της και αυτό με τρομάζει. Εγώ δεν ήμουν έτσι , δεν βιαζόμουν για γκομενες μα εκείνη έχει κάτι το τόσο ξεχωριστό στα μάτια μου. "Απλά είσαι πιεσμένος από τις καταστάσεις και έκανες αυτή την μαλάκια. Κοίτα τώρα να την διορθώσεις κιόλας." Μου λέει και μου αφήνει ένα φιλί στο μάγουλο ενώ σηκώνεται και με αφηνει μόνο μου στις σκέψεις μου.Ανοίγω την παπαρια και πατάω στα μυνήματα του μέσσ. Πατάω στην συνομιλία μας και κάτω κάτω μου έδειχνε ότι μου έκανε μπλοκ.
YOU ARE READING
his drug...
Teen FictionΕκείνος άγριος, εκείνη αγνή, αυτός παρορμητικος, εκείνη ήρεμη... Είναι η καταστροφή του , είναι η καταστροφή της. Εκείνος χανόταν , εκείνη βυθιζόταν. Ένας έρωτας, δυο ζωές, μια αγάπη. song story|EDEN-Drugs ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΉ Η συνέχεια βρίσκε...