•Sziasztok- köszöntem el a többiektől.
Végre ahogy megpillantottam a nagy kaput amely a védelmet jelentette munkahelyem számára, az nekem most a szabadságot hozta meg a hosszú nap után.
Ahogy kiléptem és becsuktam magam mögött a nehéz ajtót, mély levegőt vettem és elindultam a hosszú síkátorban. A barátaim mindig is "bolondnak" tartottak, hogy 24 évesen egy gyermekotthonban dolgoztam. Maga a hely sem tetszett nekik ahol elhelyezkedett az intézmény, illetve az sem amilyen úton járok minden nap a munkahelyemre. Akárhányszor találkoztunk mindig megkaptam a "lecseszést" ami abból állt, hogy mért nem a főúton haladok, mért kell nekem mindig lerövidítenem az utat. Egyszerű volt rá a magyarázatom, ha valaki meg akarna támadni az a főúton is megtámad, meg amúgy is így sokkal több időt nyertem magamnak. És azért igazán jól tudott esni a nap végén az a plussz idő 12 óra munka után.Ahogy most is sétáltam a pályaudvar fele végre kezdett kiállni a fejfájásom, amit ma a gyerekeknek köszönhettem. Néha én sem értettem magamat amiért ennyire próbálom őket nevelni, mert nem lehet. A mindennapos drog, alkohol, szex.. és további finomságok oket csak éltette, nekem pedig hatalmas fejfájásokat okozott.
Felszálltam a buszomra, leültem a jól megszokott helyemre, majd a táskámban kutattam a fülesem után. A halk zene mellett mindig a telefonomon olvastam valami könyvet.
Az 1 órás út, kimerítő volt , mindig későn értem haza páromhoz. Neki sem tetszett , az amivel foglalkozom de már nem szólt bele.
Fáradtan kerestem a kulcsaim amit természetesen sose találtam meg a táskámban, komolyan egy csipogót fogok rászerelni.
Kinyitottam a kaput, és édes kis kutyusunk szaladt elém. Gyorsan meg puszilgattam, majd beléptem a házba.• Szia kicsi megjöttem - kiabáltam be a szobába, miközben le rúgtam magamról a cipőt.
• Szia - lépett ki a szobából, arcán láttam, hogy ő is fáradt.
Oda lépett és egy csókot nyomott ajkaimra.Sziasztok!
Kérlek titeket ha tetszett voteoljatok, komizzatok🌹
KAMU SEDANG MEMBACA
Fogságban
Romansa~ Lassan nyitottam ki szemeimet. Iszonyatos fájdalmat éreztem az egész testemben. Nem tudtam, hol vagyok az utolsó emlékem, hogy a barátnőmmel egy ruha üzletben vagyunk és én elindultam a próbafülkébe. Ledobtam magamról a felsőt, majd a sötétség ve...